Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kollegan kanssa

Vierailija
18.05.2020 |

Onko täällä kokemuksia seksistä kollegan kanssa? Mulle on pari työkaverimiestä nyt selkeästi ilmaissut kiinnostuksensa seksiin kanssani. Toisen kanssa ollaan päivittäin tekemisissä ja tutustuttu viime aikoina vapaa-ajallakin, mutta aina viestien välityksellä. Nyt on tullut puheenaiheeksi ihan kasvotusten tapaaminen kahdestaan. Mies on varattu, kuten aiemminkin seksiä suoraan ehdottanut mieshenkilö. Itseäni kiinnostaa tämä mies seksuaalisesti, varsinkin kun olen heikkona vanhempiin miehiin.
Kertokaa jos teillä on kokemuksia? Jos olette päätyneet sänkyyn asti, oliko kiusallista töissä sekstailun jälkeen?

-parikymppinen nainen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai varatun kanssa? Ihan sama onko se sun kollega mutta huh huh, oikein suunnittelet ja kysyt mielipiteitä varatun painamiseen. Oot vähäinen ihminen tai trolli.

Vierailija
2/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai varatun kanssa? Ihan sama onko se sun kollega mutta huh huh, oikein suunnittelet ja kysyt mielipiteitä varatun painamiseen. Oot vähäinen ihminen tai trolli.

No se on miehen ongelma se jos pettää.

Itse olen sinkku ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista, että miehellä on useita naisia.

:)

Vierailija
4/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, onhan tuo vähän pervoa ja varsinkin, jos muut kollegat saavat tietää. Ja siis mieshän ei suutaan pidä kiinni vaan kertoo varmasti muille miehille asiasta. Nopeasti muut myös huomaavat, että teillä on jotain ja siinä sitä sitten ollaan. Ihmiset tykkää juoruta tämmösistä asioista.

Vierailija
5/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, onhan tuo vähän pervoa ja varsinkin, jos muut kollegat saavat tietää. Ja siis mieshän ei suutaan pidä kiinni vaan kertoo varmasti muille miehille asiasta. Nopeasti muut myös huomaavat, että teillä on jotain ja siinä sitä sitten ollaan. Ihmiset tykkää juoruta tämmösistä asioista.

Tuo on varmaan se ”jännittävä” asia koko touhussa. Kiellettyä, niin kiihottaa. Ainahan se menee näin, muttei välttämättä lopu hyvin. :(

Ap

Vierailija
6/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku ;)

Noin tyhmää ihmistä tuskin onkaan, joten menee trolliosastolle.

Siispä ei muuta kun pistelet miehiä straponilla peppuun työpaikan ruokalassa ja laulelet samalla "täältä saa nakkia, nakkia, nakkia. Täältä saa nakkia kakkireikääääään!!!". Kaikki miehet käyt läpi ja kysyt kuka on varattu, niille annat sitten vähän isompaa strappia.

Vierailija
7/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku ;)

Siispä ei muuta kun pistelet miehiä straponilla peppuun työpaikan ruokalassa ja laulelet samalla "täältä saa nakkia, nakkia, nakkia. Täältä saa nakkia kakkireikääääään!!!". Kaikki miehet käyt läpi ja kysyt kuka on varattu, niille annat sitten vähän isompaa strappia.

Tää ei ollu ap. Ja se kielletty hedelmähän siinä kiihottaa. Mulla se on valitettavasti aina ollut näin. Kun on kasvanut kovassa ”kurissa” kaikki kielletty kiihottaa.

Ap

Vierailija
8/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku ;)

Tää ei ollu ap. Ja se kielletty hedelmähän siinä kiihottaa. Mulla se on valitettavasti aina ollut näin. Kun on kasvanut kovassa ”kurissa” kaikki kielletty kiihottaa.

Ap

No käy varastamassa kaupasta suklaata. Jätä varatut rauhaan ja pane sinkkuja. Kuvittelet sit mielessäsi että se on sun varattu setä tai mistä ikinä ne kiksit saa. Käytä mielikuvitusta.

Vierailija
9/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut seksiä kolleegan kanssa. Hän, nainen, teki aloitteen. Pantiin pari kertaa hänen luona. Jännittävää oli. Ollaan vieläkin ystäviä vaikka tästä on yli 10 vuotta, emmekä työskentele yhdessä. Lämmöllä muistelen sinua.

Vierailija
10/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varattuihin en sekaantuisi ikinä. Työkavereihin kyllä. Yhden kanssa oli sit lopulta pitkä suhde, mikä päättyi pari vuotta sitten. Ja nytkin on seksisuhde työkaverin kanssa, tai toinen meistä ei enää ole siellä. Ja eipä kukaan ole tietoinen siellä tästä. Vaikka jatkunut jo pitkään.

Vierailija
11/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto sama tyyppi ton rakastuin varattuun mieheen ketjun takana. Nyt korkki kiinni ja loppuu se trollailu 🤣 kiinni jäit!

Vierailija
12/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sama henkilö!

Vierailija
13/25 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin rupeaa kehittämään seksifantasioita kollegojen kanssa jos ei ole muuten seksiä

Vierailija
14/25 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kolleegoiden kanssa antaa kivasti vipinää. Maailman luonnollisin asia, enkä näe siinä mitään tuomittavaa jos tapahtuu ns tasavertaiselta pohjalta. Olen nainut neljää työkaveria, joista kolmea useamman kerran. Yhden kanssa oli lyhyt suhde ja toisen kanssa pidempi parisuhde. Kolmen muun kanssa on ollut sellaista vipinää, että vain ajan ja paikan puuttuminen on estänyt. Pari tapausta olen torjunut liian vaarallisina säätöinä. Näistä toisella oli puoliso samassa työpaikassa ja toinen oli epätasapainoinen takertuja.

Vierailija
15/25 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...onhan se vähän erilaista istua samassa palaverissa tyypin kanssa jonka kanssa on edellisenä yönä pannut viisi kertaa. On kokemusta.

Vierailija
16/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kahdesta erillisestä jaksosta saman miehen kanssa. Välissä meillä on ollut pitkäkin jakso jolloin emme treffanneet tai sekstanneet. Mutta niin se vain kävi, että vanha suola janotti niin sanotusti ja palaset loksahtivat jälleen kohdalleen. Tunteet eivät ole enää samalla tavalla mukana, mutta kuitenkin syvää välittämistä on edelleenkin havaittavissa meissä molemmissa. Eikä ole kiusallista lainkaan vaan mielestäni yhteistyötä syventävää. Tee päätöksesi itsenäisesti älä näitä palstan neuvoja kuunnellen.

Vierailija
17/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku ;)

Aika epäempaattinen maailmankuva. Miltä sinusta tuntuisi, jos rakastamasi henkilö pettäisi sinua? Haluatko aiheuttaa samaa jollekin toiselle?

Vierailija
18/25 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku on täysin yhtä syyllinen. Aivan turha muuta väittää minä-minä asenteelliset.

Vierailija
19/25 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuna ollessani harrastanut seksiä työkaverin kanssa työajalla. Hän oli naimisissa ja heille oli juuri syntynyt lapsi. Hyvää seksiä sain, mutta myös omantunnon tuskia hänen vaimonsa takia. Niinpä jäi kertaan. 

Toisella kerralla eri työkaverin kanssa tuli harrastettua vapaa-ajalla seksiä, oli ihan hauskaa. Loppui siihen kun löysin itse parisuhteen :D

Vierailija
20/25 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat työkavereiden kanssa sekstaamisesta kuuluu asiaan, flirttailu menee myös. Seksisuhde on kuitenkin ihan eri asia.

Itse ihastuin nuoreen työkaveriin ja hetken aikaa tapailtiin, yhden kerran sitten myöhemminkin hairahdutiin sänkyyn. Nyt on kovasti mutkikasta yrittää tehdä töitä yhdessä, kun on kaikenlaisia tunteita molemmilla - skaalana pettymystä, katumusta, suuttumusta, kaipausta jne. Ja sitten yritetään teeskennellä ettei tässä mitään erikoista, tai sitten vältellään, ja välillä mietitään mitähän tuo toinen on minusta muille puhunut. En suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän