Turussa hyökättiin lapsiperheen kimppuun. Hyökkääjä oli suojautunut elmukelmuun ja huuteli koronasta
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuli mielleyhtymä pariin huutelijaan täällä. Ei muka saisi ulkoilla jne.
Myyrmäki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut on olleet tauolla
Kyllä noita hörhöjä tuolla on pyörinyt iät ja ajat ennen koronaakin.
Tää, tän tyyppiset on niitä jotka yleensä saadaan hoitoon vain pakolla. Eivätkä syö lääkkeitä vaikka olisi määrätty, jolloin tilansa huononee entisestään.
Henkilö selvästikään ei halua että korona tappaa lapset vaan hän itse haluaa vähintäänkin vammauttaa heidät. Lukkojen taakse ja äkkiä tuo rikollinen.
Sääli ettei sedällä ollut enempää elmukelmua. Oikein monta kierrosta tiiviisti päänsä ympärillä.
Turussa ei edes ole ollut uusia tartuntoja. Väärä paikka sekoiluun.
"Päivittyvä koronaseuranta: Varsinais-Suomessa ei uusia tartuntoja, vaikka viikonloppuna testattiin reippaasti"
Vierailija kirjoitti:
Henkilö selvästikään ei halua että korona tappaa lapset vaan hän itse haluaa vähintäänkin vammauttaa heidät. Lukkojen taakse ja äkkiä tuo rikollinen.
Pakkohoito taitaa olla oikeempi paikka. Eihän tuollaiset syyntakeisia yleensä ole.
Ei olisi poistunut omin jaloin, jos olisi mun lasten päälle hyökännyt.
Ja vielä hullummaksi tllanne tästä menee, jos se oikein pitkään vaan tällaisena jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut on olleet tauolla
Kyllä noita hörhöjä tuolla on pyörinyt iät ja ajat ennen koronaakin.
Tää, tän tyyppiset on niitä jotka yleensä saadaan hoitoon vain pakolla. Eivätkä syö lääkkeitä vaikka olisi määrätty, jolloin tilansa huononee entisestään.
Aina tarvitsee jotain tapahtua ennen, kuin pääsevät hoitoon. Joko itselleen tai muille vaaraksi. Siltikin voi M1-lähetteet olla vaikeita saada.
No on se minustakin väärin, että pikkuäpikset selviytyvät koronasta ehjin nahoin ja naureskelevat sitten seuraavalla nousukaudella aikuisina vanhuksille ja köyhille. Miksei tule sellaista tautia, joka veisi ne mukanaan? Ikävä lapsihalvausta ja tappavia rokkoja!
Vierailija kirjoitti:
Siis olen järkyttynyt ja kaikki sympatiat perheelle. Nyt kannattaisi oikeasti miettiä että voitaisiinko kaikki rajoitukset poistaa ja pian.
Meinaat, että rajoitukset poistamalla mt-ongelmat katoaa kuin taikaiskusta?
Nupit alkaa sekoilla enenevissä määrin.