Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua pusuttelu?

Vierailija
23.09.2024 |

Jos tuttu pariskunta näyttää tunteitaan julkisesti niin häiritseekö se sinua? Onko sillä eroa, että onko pariskunta 20- tai 50-vuotiaita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse eikä iälläkään ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee.

Vierailija
4/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tällästen aiheiden keskustelut ota tulta alleen, koska ei tälläsillä keskusteluaiheilla ole merkitystä eivätkä kiinnostavia. Tää on siis se fakta.

Itse kuitekin ajattelin jättää oman kantani, koska se että häiritseekö tällänen minua vai ei, on selvinny minulle ainekin viimeksi yli 10v sitten, ja epäilen että se mitä minulle on selvinny, ei ole muuttunut.

Ja vastaukseni on se, että mielummin toivoisin vieraanvaraisuutta/ajanviettoa yhdessä kaveri/tuttava parin seurassa kuin seurata/ihailla heidän lempeilyään, joten siinä suhteessa se häiritsee vähän jos se on sellaista että se vie, kummankin osapuolen huomion melkee kokoajan, että siinä vaihees, saatan mölyäyttää jo "hankkikaa huone", tms. tai sitten saatan olla hiljaa mutta en kovin tyytyväisin mielin.

Mutta ennemmin, mä oisin kateellinen (oli pariskunnan ikä melkee mikä vaan) kuin mitää muuta, koska en ole kokenu koskaa samaa vaikka se on haaveena (eli olen ollu koko elämäni sinkku tähän ikään asti), ja n.3 vuoden päästä mulla on jo 40 vuotta ikämittarissa, sekä tuntunu jo monen vuoden ajan siltä että toinen jalka on jo haudas.

Vierailija
5/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee. Ei ole väliä iällä. Toki jokainen omassa puutarhassaan kuolatkoon jos siltä tuntuu. Mä lähden jos pariskunnasta on tullut kuin kaksosia ja on liimattu kiinni toisiinsa, koko ajan.

Vierailija
7/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pusuttelijoista.

Vierailija
8/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, oon näissä jotenkin vanhanaikainen 

Vierailija
9/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse .tunnustan että kä kateeksi .

Vierailija
10/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa oli aika noloa kun ystäväni uusi miesystävä hoki kokoajan pusi pusi. Kuulostaa eräältä rivolta englannin kielen sanalta, täkäläiset katsoivat hieman kummaksuen.

Vierailija
11/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos kyseessä on kaksi kaunista naista.

Vierailija
12/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee. Jos ei julkisella paikalla muiden ihmisten seurassa pysty olemaan lääppimättä, pysyköön kotona.

Vierailija
13/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään porukassa kaikenlainen muut ulos sulkeva kanssakäyminen on epäkohteliasta. Ei merkitystä onko kyseessä pussailu vai kahdenkeskisten juttujen supattelu. Jos taas julkisesti yleisesti puuhaavat, niin aivan sama vaikka harjoittaisivat penetraatiota.

Vierailija
14/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei mutra on toki hetkiä, jolloin koen pienen joskus vähän isomman kateuden pistoksen tai aallon sisälläni kun näen pariskuntia tai parikunta oletettuja, joista tulee tunne, että he välittävät ja kokevat iloa ja onnea toisistaan. Kenties tukevat ja ovst toistensa rinnalla myös niinä ikävämpinä ja kurjimpina hetkinä. 

Kun taas min huomaan taas pian yhden vuoden kuluneen lisää sinkkuna.

Ei heidän hetkensä ja tekemisensä ole minulta pois. 

Mutta kyllä minäkin haluaisin löytää ja kohdata jiskus vuelä hänet, jonka kanssa saisin olla itseni ja oma itsensä uskaltaen ja haluten molemmat näyttää toisiillemne, että välitämme niin hyvinä kuin ikävimpinäkin hetkinä toisistamme. 

Ehkä joskus uskaltautuisimme ousuttelemaan julkisesti vaon koska voisimne ja vaikka joku pitäisi sitä vähäm ällönä.

Vaikka koskettava katsekin tai pieni hipaisut arjen keskellä ne, joilla kertoisimme kuinka on hyvä olla toisen vierellä ja lähellä.Myös silloin kun toinen haluaa välillä tehdä kokonaan "omaa juttuaan" jota toinen ei aina tajuaisi mutta ei kieltäisikään kun ymmärtäisi miten tärkeä se toiselke on.

Vierailija
15/15 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enkä ymmärrä että miksi se edes voisi häiritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan