Onko teillä mitään persoonallisuushäiriötä?
Kommentit (19)
Estynyt, riippuvainen, eristäytyvä, epäluuloinen .n
Epävakaa persoonallisuushäiriö. Tästä ja kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä huolimatta on ollut kunnon miehiä tarjolla koko aikuisiän ajan, satun vaan olemaan omasta halustani sinkku nyt.
Vierailija kirjoitti:
On, sosiopatia.
Nice i like it ;)
Mä oon vaan skitsofreeninen psykopaatti.
Koen, että mulla on piirteitä epäluuloisesta, estyneestä ja passiivisaggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä. Elämä on täyttä helvettiä mulla.
Erittäin todennäköisesti, mutta enpä oo mitenkään tutkituttanut asiaa. En mä tarvitse psykologia kertomaan, että oon sosiaalisesti kyvytön pässi, joka ei osaa käsitellä tunteitaan rakentavalla tavalla.
Narsitinen persoonallisuushäiriö todettu :)
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Pane mua pliis
T. Daddy issues
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Narsistisella persoonallisuushäiriötä ei muuten oo erillisenä ICD-10:ssä.
Joskus oli suurin osa, nykyään ei yhtään.
Minut on testattu psykiatrisella osastolla.
Ei ole persoonallisuushäiriötä.
Lievempi muoto kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä F31.8
Ja oli reaktio vaikeaan stressiin F43.9.
Minulla.Ei.Ole.Mitään.Persoonallisuus.Häiriöitä.Olen.Empaattinen.Sekä.Pitkä.Pinnainen.Ihminen.En.Mikään.Pisteliäs.Skorpioni.Vaikka.Horoskoopiltani.Olenkin.Myöskin.Kuuntelen.Herkällä.Korvalla.Omia.Ainoita.Oikeita.Mielipiteitäni.Tiuskin.Sätin.Ja.Poljen.Jalkaa.Vain.Huvikseni.Aina.Olen.Ollut.Paras.Ja.Tietävin.Asteittain.Portaittain.Määrätietoisesti.Olen.Noussut.Teidän.Hallitsijaksenne.
Olen kärsinyt vakavasta masennuksesta lähes 25 vuotta.
Ensiksi se johtui todennäköisesti raudan ja hivenaineiden puutteesta kuukautisten alettua.
Nyt toisella erää johtuu ikävästä rikoksesta, jonka takia menetin ihmisoikeuteni...
Olen saanut testeissä viitteitä siitä, että olen vaativa persoona.
Se pitää paikkansa.
Teen hirveästi töitä ja soimaan itseäni - muitakin - virheistä.
Toisaalta olen saavuttanut paljon perfektionistisen luonteena ansioista.
Ei elämä aina helppoa ole, ei minulla eikä minun lähipiirilläkään.
Epävakaa persoonallisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö, estynyt persoonallisuus. Nämä todettu.
Asperger -testeistä korkeat pisteet, mutta tätä ei ole diagnosoitu.
En varmaan ikinä löydä miestä.
N26