Mistä tiedätte mahtuuko sohva kodin ovista sisään?
Pitäisi tilata uusi sohva ja olen tutustunut muutamaan mahtavaan vaihtoehtoon mutta mietityttää mahtuuko ne huoneiston ovista läpi.
Kommentit (33)
Mittaa oven. Mittaa sohvan. Sohvan mitta pienempi kuin oven, sohva mahtuu sisään.
Ei sitä voikaan tietää. Mutta hei, jos ei mahdu, sulla on sit tosi hieno parvekesohva :)
Oletko koskaan kuullut mittanauhasta? Jos et, suosittelen googlettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet varmasti olevasi kovinkin nokkela?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan. Ihan normaalia mielestäni käyttää mittanauhaa, jos haluaa tietää mahtuuko esine A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Mittaa oven. Mittaa sohvan. Sohvan mitta pienempi kuin oven, sohva mahtuu sisään.
Jo päiväkodissa oli joku muovinen lelupallo johon piti sovitta eri muotoisia kappaleita.
Tilaa kotiintoimitettuna. Sitten se on niiden tuojien ongelma.
Mahtuu ikkunasta, jos ei ovesta.
Zinc
Ei ole todellista. Mietin just että miten saan uuden isomman sängyn mahtumaan makuuhuoneen ovista,makuuhuone sellainen koirankoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mittasin sohvan huonekaluliikkeessä ja oven ennen ostamista.
En oikein ymmärrä mitä nokkelaa tuossa on ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista. Mietin just että miten saan uuden isomman sängyn mahtumaan makuuhuoneen ovista,makuuhuone sellainen koirankoppi.
Niin no, varmaan 2 metriin saakka mahtuu ovesta.
Zinc
IHme kysymyksiä nämä
Jos sulla on esim. 240cm sänky, niin varmaan tulee sitten palasina ainoastaan sisään ..
Miten pihalla ihmiset ovat, kun eivät tällaista asiaa itse älyä?
Kaupassakin on varmaan joku tila johon mennään ovesta. Tarkista että karmien väli on sama kuin itsellä. Sitten sitä voi käyttää ja kokeilla mahtuuko sohva siitä. Jos mahtuu on homma okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan. Ihan normaalia mielestäni käyttää mittanauhaa, jos haluaa tietää mahtuuko esine A paikkaan B.
Mun geometrinen päättelykykyni ei riitä pähkäilemään mittanauhalla tai ilman mahtuuko sohva tai sänky kannettavaksi 6 kerrokseen esim.
Nykyisen sohvan saivat juuri ja roudattua eikä ole mikään mammutti.
Ei riitä, että mahtuu ovesta pitää saada jotenkin sinne ovelle ja kääntymään kämpässä oikeaan huoneeseen.
Ostin ison kulmasohvan, toimitettiin osissa, hyvin mahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, varmaan 2 metriin saakka mahtuu ovesta.
Zinc
IHme kysymyksiä nämä
Jos sulla on esim. 240cm sänky, niin varmaan tulee sitten palasina ainoastaan sisään ..
Nykyisin makuuhuoneet esimerkiksi on niin pieniä että saa todella tarkkaan mitata että mahtuu.
Aika paljon ostajat palauttaa sohvia ja sänkyjä jotka eivät olekaan mahtunert asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun geometrinen päättelykykyni ei riitä pähkäilemään mittanauhalla tai ilman mahtuuko sohva tai sänky kannettavaksi 6 kerrokseen esim.
Nykyisen sohvan saivat juuri ja roudattua eikä ole mikään mammutti.
Ei riitä, että mahtuu ovesta pitää saada jotenkin sinne ovelle ja kääntymään kämpässä oikeaan huoneeseen.
Ala-astetason lasku: Ovi on 180cm leveä, sohva 210cm leveä. Mahtuuko sohva ovesta? Ap puhui vain huoneiston ovesta, ei käytävästä tai kantomatkasta. Useimmiten, jos sohva mahtuu ovesta, se mahtuu myös kannettavaksi käytävässä. Käytävät kun tuppaavat olemaan leveämpiä kuin huoneistojen ovet. Kierreportaat toki saattavat aiheuttaa haastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mittasin sohvan huonekaluliikkeessä ja oven ennen ostamista.
En oikein ymmärrä mitä nokkelaa tuossa on ?
Zinc
Nykyisin ostetaan aika paljon huonekaluja netistä.
Ootko kuullu semmosessa ku mitat?