Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut haluaa pitää mekkoja/hameita + epämukavia kenkiä vapaaehtoisesti?

Vierailija
18.05.2020 |

Tunnetko itsenne kauniiksi, vai mikä saa ostamaan ja pukeutumaan kuin leivos?
Itse en ole lapsuuden jälkeen pukenut mekkoa päälleni, korkokenkiä ym jyhlakenkiä en käytä.
Tuntuu vaan niin oudolta ajatella että joillekin tollaset on ihan normivaatteita ja oikein haluavat ne päälleen, itse en vois kuvitellakaan moista. 😱

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hame, tai mekko naisellisia vaatteita. Toista on, jos mies ne päälleen pukisi, se ei olisi ollenkaan kaunis näky.

Toisaalta väärin että miehet ei saisi pitää mukavia vaatteita kuten hameita. Entisellä kotipaikkakunnallani oli mies, oikein parrakas ja miehekäs, joka pokkana meni esim.kauppaan pitkässä hameessa. Myyjä pidätteli nauruaan, minäkin katsoin pitkään...mutta mikäs siinä. Saahan mies pitää hametta jos nainen saa pitää housuja.

Vierailija
62/65 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkohan nyt on maailman mukavin asu _mulla on kotimekkojakin erikseen_ mutta pidän myös korkoja, joilla on ok kävellä, mutta jotka eivät missään nimessä ole yhtä mukavat kuin tennarit tms. Vain koska ne on kauniita ja koska tunnen niissä oloni viehättäväksi ja vahvaksi (olen lyhyt).

Miksi ihmiset juoksee maratoneja, se ei oo mukavaa? Opiskelee vuosikausia turhaa alaa? Ostaa seinilleen typerää taidetta joka maksaa paljon vain katseltavaksi? Järjestää työllä ja vaivalla juhlia, jotka kestää vaan hetken?

Koska elämä oon liian lyhyt tuudittautua mukavuuteen ja tavanomaisuuteen. Osa kaipaa kokemuksia, kauneutta, sitä tunnetta että elämässä on muutakin kuin välitöntä arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt etätöitä kaksi kuukautta aina mekko päällä. En kyllä muutenkaan käytä housuja kuin ulkoillessa tai urheillessa. Eli samat sanat ap:lle. Kenkien suhteen olenkin mukavuudenhaluinen, mutta ei kaikilla naisilla ole minun ongelmajalkojani. Kivaltahan se näyttäisi olla sellainen”leivos”, jolla on aina korkkarit jalassa.

Vierailija
64/65 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain leivos-sanan kohdalla meni kiinnostus vastata.

Vierailija
65/65 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on niin kuin kaikki muut vaatteet, yleensä korkeampi hinta tarkoittaa parempaa laatu ja tuo lisää kestävyyttä, mukavuutta ja istuvuutta. Ja jollekin istuu yksi ja toiselle toinen malli, liian pieni koko puristaa ja valuu vyötäröltä, liian iso alkaa lököttää. 

En siis väitä, että parhaimmissakaan sukkahousuissa olisi ilokseen vuorokauden yhteen menoon, mutta hyvät sukkahousut ei käy mielessä työpäivän aikana.