Onko teillä Ayrfryeria? Onko se teistä kätevä?
Olen harkinnut hankkia sellaisen jossa on lasinen täyttöastia. Helppo puhdistaa ja ei lähde pinnotteet pois.
Kommentit (23)
On. Ihan kätevä, tulee käytettyä jonkin verran.
On ja paljon käytössä. Varsin teini ja puoliso sitä käyttää.
Sillä voi lämmittää kananuketteja ja tehdä makkararanskalaiset. EI MUUTA.
Laittappa joskus vähän kuivahtanut sämpylä sinne, ensin käytät sämpylän hanan alla ja vit, on kun tuoretta mutustaisit
Joo kiinnostaa kans mitä pitää ottaa huomioon? Välillä noita on halvallakin. Mikä sopisi laiskalle ja käyhälle? Erityisesti kiinnostaa josko kasviset alkaisi maistumaan paremmin kun Af tekee. Silti siirrän hankintaa koska painajaisissa näen sen kierivän pölyisenä yläkaapissa kuten kävi blenderille ja viipalointikoneelle. Helpompaa kuitenkin käyttää sauvasekoitinta ja puukkoa. Tää on nyt vähän samanlainen ostos.
Tosi kätevä.Voi keittää kananmunat,paistaa,.ja leipoa.Mulla on paperisia alustoja joita on fraireriin kaupoissa.Suosittelen.
On ja on hyvä varsinkin jos pari asiaa pitää uunittaa erilämpötilassa yhtä aikaa.
On, käytän sitä lähinnä kananmunan "keittämiseen". Muuten minulle aika turha kapistus.
Oliko tämänkin trollauksen tarkoitus vain korostaa ihmisten heikkoa lukutaitoa?
Ei ole. Juuri myin blenderinkin pois, kun ahdisti keittiövempainten määrä. Sauvasekoittimella saan tehtyä miksausta vaativat tarpeeni.
Nyt on se sauvasekoitin, kahvin- ja vedenkeittimet.
En valmista uuniruokia, joten sikäli airfryer tuntuisi turhalta. Inhoan ruoanlaittoa yleensäkin, joten teen isoja annoksia sitten kerralla keittoa, kastikkeita jne. Äidilläni on airfryer, ja hänellä se on päivittäin käytössä. ELi toiselle se on kätevä, toiselta vie tilaa.
Ei ole ayrfryeria, mutta airfryer on.
Kyllä mulla tulee sitä säännöllisesti käytettyä. Viimeksi viikonloppuna paistoin siinä broileria, ja aiemmin viikolla lihapullia.
Ei oo eikä tuu, vanhemilla on ja kerää pölyä🤣
Kuulemma turhake. Ostivat jokus haudustuspadankin, vai mikä se tyroxroska oli.
Ei ole eikä tule. Laitan ruoan paistinpannussa voissa paistamalla ja itse tehdyt lohkoperunat uunissa voittaa airfryerit.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ajattelutapaa en ymmärrä. Jos jokin asia on toiselle turhake, niin uskot sen yhtään miettimättä olevan sitä sitten omassa elämässäkin? Mä olen tuo, joka tietää itsensä, että mulla se jäisi myös pölyttymään kun en alun alkajaankaan tee uuniruokia, mutta äidillä käytössä päivittäin ja hänelle oikein kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ajattelutapaa en ymmärrä. Jos jokin asia on toiselle turhake, niin uskot sen yhtään miettimättä olevan sitä sitten omassa elämässäkin? Mä olen tuo, joka tietää itsensä, että mulla se jäisi myös pölyttymään kun en alun alkajaankaan tee uuniruokia, mutta äidillä käytössä päivittäin ja hänelle oikein kätevä.
Oon nähnyt sen käytön ja se riitti. Kokkauksesta pitävä ei koske siihen.
Ei ole Ayrfrieria, mutta on toimimaton mikraaltouuni (no voi sillä tehdä salamia).