Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet ensimmäisenä kun rajoitukset puretaan ja voidaan alkaa elää normaalisti ilman pelkoa koronasta?

Vierailija
17.05.2020 |

Itse ainakin haluaisin päästä uimaan. Tai ravintolaan tapaamaan ystäviäni tuttuun tapaan.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt normaalisti ja pelotta koko kevään

Vierailija
42/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pois Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Menen töihin! 😊

Anteeksi, mutta.....onko sulla aina noin kivaa? Olen törmännyt viesteihisi aiemminkin, ja vaikutat kertakaikkisen positiiviselta ja onnelliselta ihmiseltä. Huvipuistotko sen tekevät? :)

Kiitos! 😊 Olen aika hyväntuulinen ja positiivinen luonne, ehkä ne huvipuistot tosiaan vaikuttaa asiaan 😃

Vierailija
44/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikeissa tehdä mitään sen kummempaa. Tuskin muutan arkeani juuri rajoitusten poistuttua. Museoonkaan ei tarvitse mennä, kun museokortin voimassaolo päättyy rajoitteiden aikana, eikä sulkuajasta saa hyvitystä. Kiitos vaan.

Vierailija
45/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aikaa miettiä sitä.

Vierailija
46/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitusten purkaminen pelkästään ei vie koronaa pois.

Vierailija
47/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungeissa teillä uimahallit avautuu 1.6.? Hämeenlinnassa on ainakin suljettu koko kesän.

Vierailija
48/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen töihin! 😊

Anteeksi, mutta.....onko sulla aina noin kivaa? Olen törmännyt viesteihisi aiemminkin, ja vaikutat kertakaikkisen positiiviselta ja onnelliselta ihmiseltä. Huvipuistotko sen tekevät? :)

Kiitos! 😊 Olen aika hyväntuulinen ja positiivinen luonne, ehkä ne huvipuistot tosiaan vaikuttaa asiaan 😃

Siis oletko sä ihan tosissaan ollut koko ajan?

Vierailija
49/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen töihin! 😊

Siis oletko sä ihan tosissaan ollut koko ajan?

Tämä oli sitten eri kirjoittaja :D  Miksei? -se edellinen kyselijä

Vierailija
50/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan nyt 1.6 ei vielä ole sen aika mutta ajattelin kyllä lämpimien tullessa mennä jonnekin väljälle merenrantaterassille nauttimaan. Sitten kun ihan oikeasti voi elää normaalisti niin kavereiden tapaamisia on varmasti tiedossa.

Vierailija
51/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin idiootteja kun eivät vielä tajua, että ei ole enää paluuta entiseen!!!!

Meidän on pakko sopeutua siihen, että rajat ovat kiinni ja on ryhdyttävä omavaraisen yhteiskunnan rakentamiseen.

Jos menojalka vipattaa niin painukaa menolipulla vaikka honoluluun, kunhan ette sieltä enää palaa!!!

Kukas se sinua raukkaa sitten elättää jos veronmaksajat lähtee eikä palaa?

Vierailija
52/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule olemaan hengissä, mutta jos olisin, menisin lääkäriin, sitten hammaslääkäriin.

Vierailija
53/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hyvään ravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan mieheni kanssa.

Vierailija
54/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella kymmenen vuoden päähän.

Vierailija
55/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille ja paneen.

Vierailija
56/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule olemaan hengissä, mutta jos olisin, menisin lääkäriin, sitten hammaslääkäriin.

Mikä nyt sitten on estänyt menemästä. En minä ainakaan ole jättänyt käymättä kummassakaan.

Vierailija
57/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin on otettava rokote, vasta sitten voi mennä uimaan, ikeaan jne

Todennäköisesti uimaan pääsee ennen rokotusta.

Sen sijaan yrittäjiltä (parturit ym) vaaditaan rokote että voivat harjoittaa ammattiaan, muussa tapauksessa toiminta on laitonta. Samoin matkailu- ja hotellialan työtntekijöitä ja myös lentoemoja ja kapteenit vaaditaan ottamaan rokote, muutoin he joutuvat työttömiksi

En tiedä mitä sä horiset? Meillä kaikki parturit ja kampaamot olleet ihan normaalisti auki koko ajan.

Vierailija
58/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa hoitokodissa sairasta isääni heti kun turvallista, toivottavasti vielä tunnistaa. Aika käy niin vähiin.....

Vierailija
59/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt aivan normaalisti koko ajan. Olen kyllä iloinen siitä, että nyt voi taas käyttää kirjastoa, mutta toisaalta olen aivan yhtä  iloinen työn jatkumisesta etätyönä. Kumpikaan noista ei ole mitenkään erityisen iso poikkeus normaalista..

Vierailija
60/64 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan pääsee kun vedet sulaa ja lämpenee, ei siihen korona millään tavalla vaikuta minun kohdallani.