Mitä teet ensimmäisenä kun rajoitukset puretaan ja voidaan alkaa elää normaalisti ilman pelkoa koronasta?
Itse ainakin haluaisin päästä uimaan. Tai ravintolaan tapaamaan ystäviäni tuttuun tapaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Menen töihin! 😊
Anteeksi, mutta.....onko sulla aina noin kivaa? Olen törmännyt viesteihisi aiemminkin, ja vaikutat kertakaikkisen positiiviselta ja onnelliselta ihmiseltä. Huvipuistotko sen tekevät? :)
Kiitos! 😊 Olen aika hyväntuulinen ja positiivinen luonne, ehkä ne huvipuistot tosiaan vaikuttaa asiaan 😃
En ole aikeissa tehdä mitään sen kummempaa. Tuskin muutan arkeani juuri rajoitusten poistuttua. Museoonkaan ei tarvitse mennä, kun museokortin voimassaolo päättyy rajoitteiden aikana, eikä sulkuajasta saa hyvitystä. Kiitos vaan.
Rajoitusten purkaminen pelkästään ei vie koronaa pois.
Missä kaupungeissa teillä uimahallit avautuu 1.6.? Hämeenlinnassa on ainakin suljettu koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Menen töihin! 😊
Anteeksi, mutta.....onko sulla aina noin kivaa? Olen törmännyt viesteihisi aiemminkin, ja vaikutat kertakaikkisen positiiviselta ja onnelliselta ihmiseltä. Huvipuistotko sen tekevät? :)
Kiitos! 😊 Olen aika hyväntuulinen ja positiivinen luonne, ehkä ne huvipuistot tosiaan vaikuttaa asiaan 😃
Siis oletko sä ihan tosissaan ollut koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen töihin! 😊
Siis oletko sä ihan tosissaan ollut koko ajan?
Tämä oli sitten eri kirjoittaja :D Miksei? -se edellinen kyselijä
Tosiaan nyt 1.6 ei vielä ole sen aika mutta ajattelin kyllä lämpimien tullessa mennä jonnekin väljälle merenrantaterassille nauttimaan. Sitten kun ihan oikeasti voi elää normaalisti niin kavereiden tapaamisia on varmasti tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat niin idiootteja kun eivät vielä tajua, että ei ole enää paluuta entiseen!!!!
Meidän on pakko sopeutua siihen, että rajat ovat kiinni ja on ryhdyttävä omavaraisen yhteiskunnan rakentamiseen.
Jos menojalka vipattaa niin painukaa menolipulla vaikka honoluluun, kunhan ette sieltä enää palaa!!!
Kukas se sinua raukkaa sitten elättää jos veronmaksajat lähtee eikä palaa?
En tule olemaan hengissä, mutta jos olisin, menisin lääkäriin, sitten hammaslääkäriin.
Menen hyvään ravintolaan syömään pitkän kaavan mukaan mieheni kanssa.
En osaa ajatella kymmenen vuoden päähän.
Vierailija kirjoitti:
En tule olemaan hengissä, mutta jos olisin, menisin lääkäriin, sitten hammaslääkäriin.
Mikä nyt sitten on estänyt menemästä. En minä ainakaan ole jättänyt käymättä kummassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin on otettava rokote, vasta sitten voi mennä uimaan, ikeaan jne
Todennäköisesti uimaan pääsee ennen rokotusta.
Sen sijaan yrittäjiltä (parturit ym) vaaditaan rokote että voivat harjoittaa ammattiaan, muussa tapauksessa toiminta on laitonta. Samoin matkailu- ja hotellialan työtntekijöitä ja myös lentoemoja ja kapteenit vaaditaan ottamaan rokote, muutoin he joutuvat työttömiksi
En tiedä mitä sä horiset? Meillä kaikki parturit ja kampaamot olleet ihan normaalisti auki koko ajan.
Käyn katsomassa hoitokodissa sairasta isääni heti kun turvallista, toivottavasti vielä tunnistaa. Aika käy niin vähiin.....
Olen elänyt aivan normaalisti koko ajan. Olen kyllä iloinen siitä, että nyt voi taas käyttää kirjastoa, mutta toisaalta olen aivan yhtä iloinen työn jatkumisesta etätyönä. Kumpikaan noista ei ole mitenkään erityisen iso poikkeus normaalista..
Uimaan pääsee kun vedet sulaa ja lämpenee, ei siihen korona millään tavalla vaikuta minun kohdallani.
Olen elänyt normaalisti ja pelotta koko kevään