Mistä vähän tiiliskiveä pehmeämpi tyyny?
Nyt menee hermo mieheen ja sen tyynyyn. Tyyny ikivanha ja puhtaaksi ei enää lähde millään (kohta siellä on varmaan matoja), mutta kun mikään ehdottamani tyyny ei kelpaa.
Pitää olla vähän tiiliskiveä pehmeämpi, mutta kuitenkaan mikään, ei siis mikään, markkinoilla oleva ns ergonominen tyyny ei kelpaa. Pitää siis olla tavallisen tyynyn näköinen ilman mitään muotoiluja.
Mistä tällaisen löytää? Vinkatkaa jotain.
Olen epätoivoinen.
Kommentit (10)
Mulla on vaahtomuovihalkotyyny. Se on vähän tiiliskiveä pehmeämpi. Hartiat saa parempaan asentoon, ei jää lysyyn, veri kiertää. Mutta selälleen nukkuvalle se ei ehkä toimi heti (ellei pehmene), enemmän jos on kylkinukkuja se toimii. Mutta varalla on kaksiosainen tyyny, jossa täytettä, jos kaipaa pehmeää joskus.
Vierailija kirjoitti:
https://jysk.fi/makuuhuone/tyynyt/kuitutayte/kuitutyyny-50x60-vangsen
Itse ostan yleensä näitä halpoja, mä en tykkää myöskään jos tyynyssä on joku ergonominen niskatuki, tai se on liian paksu ja untuvat on ehdottomasti ei....
Erittäin kova pitäisi olla. Tuo on aivan liian pehmeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaahtomuovihalkotyyny. Se on vähän tiiliskiveä pehmeämpi. Hartiat saa parempaan asentoon, ei jää lysyyn, veri kiertää. Mutta selälleen nukkuvalle se ei ehkä toimi heti (ellei pehmene), enemmän jos on kylkinukkuja se toimii. Mutta varalla on kaksiosainen tyyny, jossa täytettä, jos kaipaa pehmeää joskus.
Vaahtomuovhalkotyyny? Enpä ole kuullutkaan vaikka olen käynyt kaupoissa ja netissä läpi kutakuinkin kaikki tyynyt.
Ap
Kokeile lecaharkkoa. Se on tiiliskiveä vähän pehmeämpi. Ei niin hardcore-ratkaisu on vaikkapa n. 20cm paksuinen koivupölkky.
Minä käytän tyynynä vaimon kiinteää pyllyä, siinä on herätyskellokin.
Joku sohvatyynyksi tarkoitettu voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaahtomuovhalkotyyny? Enpä ole kuullutkaan vaikka olen käynyt kaupoissa ja netissä läpi kutakuinkin kaikki tyynyt.
Ap
Tampereella vaahtomuovikaupassa myydään joskus halkoja. Eri asia minkälainen on sillä hetkellä, joskus oli eri kokoja. Tämä on vähän isompi. Ei siis varsinainen tyynykauppa, mutta sitä myydään tyynyksi kyllä. Joku päivä se pitää varmaankin vaihtaa, koska sitä ei voi pestä, on tyynyliina. Tuo on aika uusi vielä ja aluksi piti pehmittää sitä nojaamalla siihen.
Futontyyny on kova. Täytteenä vain puuvillalevyjä eikä mitään höttömateriaaleja.
Tein itselleni tyynyn sellaisesta harmaasta, painavasta huovasta. Taittelin sen vain tyynynkokoiseksi ja ujutin tyynyliinan sisään ja tuli toimiva.
https://jysk.fi/makuuhuone/tyynyt/kuitutayte/kuitutyyny-50x60-vangsen
Itse ostan yleensä näitä halpoja, mä en tykkää myöskään jos tyynyssä on joku ergonominen niskatuki, tai se on liian paksu ja untuvat on ehdottomasti ei....