Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?

Vierailija
16.05.2020 |

?

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin olen lukenut ketjua, väitän jo, että avaus olisi oikeampi, jos se olisi muodossa:

Miksi ne naiset, joista itse olisin kiinnostunut, ovat niin ulkkareitten perään?

Itselleni ulkomaalainen ei olisi ollut optio kuin joissakin harvoissa tapauksissa (länsimaalainen, Suomen kaltaisessa kulttuurissa kasvanut, puhuu erinomaista englantia, jotta on yhteinen kieli, ja on halukas oppimaan myös suomea).

Oma miehenu on juuri tuon määritelmän mukainen.

Niin on monen muunkin suomalaisen ulkkismies, mutta silti vauvapalstalla jauhetaan kuraa jostain "yyhghHhhh tummat pojat, ne hakkaaa Ygghjj".

Vierailija
142/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehden haastattelema 25-vuotias australialainen Todd kertoo 9 viikon reissun Suomeen olleen ikimuistoinen. Hän kertoo vieneensä ainakin yhden naisen joka viikko luokseen jatkoille.

- Olen yrittänyt selittää australialaisille kavereilleni, miten helppoa Suomessa on löytää seuraa. He eivät ymmärrä, miten helppoa se on, Todd toteaa Helsingin Sanomissa.

Toddin mukaan suomalaisnaiset ovat hyvin aloitteellisia ja haluavat ainakin pussailla hänen kanssaan.

So? Suomalaismeihet ne vasta helppoja onkin saada mukaansa jatkoille, ihan sama ovatko suhteessa vai ei. Oikein itse tuuppaavat saatille kysymättäkin, osa vielä jää stalkkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti iloinen että tummia miehiä tuli ja tulee tulevaisuudessakin yhä enemmän suomeen, kantasuomalainen mies tykkää nyhjöttää kotona ja viettää paljon aikaa koneella kun taas ulkkismiehet on sosiaalisia ja huomiovat naista ihan eri tavalla. Tämän ilmiön on huomannut myös mainostajat joissa esiintyy yhä useammin tumma mies ja vaalea nainen pariskuntana.

Tämä on hyvä suuntaus minkä soisin jatkuvan.

Vierailija
144/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on sisäistetty, että suomalainen ei ole mitään.

Vierailija
145/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelevat naista paremmin ainakin suhteen alussa, tekevät kaikkensa tehdäkseen vaikutuksen, kehuvat ja tuovat lahjoja ja kukkia. En yhtään ihmettele että nuoret tytöt lähtevät ennemmin noiden matkaan kun sen suomalaisen Juuson joka rassaa mopoaan eikä saa suuta auki.

Se hyvä kohtelu tuppaa loppumaan melko pian, ja sen jälkeen voi olla luvassa tosi pirullinen suhde.

Naisten kokema kotiväkivalta on Suomessa Euroopan kärkitilastoa.

Niin tai tilastointi Suomessa parasta. Mitä luulet paljonko Puolassa nainen saa pataan ohi virkavallan tietojen?

Vierailija
146/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Minä en voi sietää.

Sama täällä. Ja ne on mun kimpussa jatkuvasti, kun taas suomalaiset miehet eivät edes huomaa mua. Eilenkin kun kävelin kioskille siinä oli 3 ulkkista ja ne oikein tuijotti mua kun kävelin ohi.

Illemmalla olin rannalla auringon laskiessa ja siihen tuli joku ulkkismies lähentelemään, sanoin vaan että en halua jutella kiitos.

Vierailija
147/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin väärin otsikon. Miksi naiset ovat niin uikkareiden perään. Aattelin että jaa-a, en tiiä, mutta tottahan se on! Selaan vaikka kuinka usein zalandon yms uikkariosastoa ja mietin mikä malli ja väri ois mulle kiva ja mikä sais mun pepun parhaiten esille. Ja vertaan hintoja. Ilman mitään aietta ostaa, en ees kåy rannalla koskaan.

Mä en usko että olen ainut.

Alusvaatteita selaan vielä useammin, niitä saatan joskus jopa ostaa, mutta 99% vaan selaan ja fiilistelen.

Ulkkari juttuun ei kommenttia

Miksi IHMEESSÄ sinun peppu pitää olla hyvin esillä?

En muuten yhtään ihmettele miksi naiset "syrjäytyvät" työelämässä, miksi yrityksiä ei perusta naiset ja miksi naiset ylisevat ylipäätään kun miehet valloittavat tärkeät vakanssit. No kun naisten päässä maailman tärkeimmät asiat on p  rsvillojen vahailu, pepun näyttävyys uikkareissa ja kotona sitten maton lankojen kampaaminen.

Vierailija
148/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjasakka hakee aina muualta.

Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.

Ei me ihan vahingossa olla maailman paras maa ;)

Suomi on maailman paras maa, toki.

Mutta suomalaiset miehet laadukkaita? No ei todellakaan.

Olen eri mieltä. Suomessa on parhaat miehet. Minulla on ollut onni kasvaa ihanan, huolehtivaisen, rakastavan isän tyttärenä. Minulla on veli, jolle perhe on kaikki kaikessa. Minulla on ihana, komea, älykäs, puolisoonsa korviaan myöten rakastunut poika. Minulla on puoliso, joka on komea, älykäs, seksikäs, fiksu, huolehtivainen ja paljon muuta. Minulla on ystävänä älykkäitä, fiksuja, hauskoja miehiä. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut elämässäni vain hyviä, ihania miehiä.

Niin, sinulla. Miksi yleistät? 😂

On niitä ihaniakin miehiä täällä. Ulkonäön suhteen en ole ikinä tykännyt tosin, vaaleat tai hiekkatien ruskeat hiukset + suomalaiset piirteet ei nappaa.

Mutta yleisesti meillä ei ole mitään priimamiehiä täällä.

No ei kyllä naisiakaan. Helppoja tapauksia.

Vierailija
149/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ikinä ottaisi miestä jolla on vaaleanpunaiset munat!

Possun munat.

Vierailija
150/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ikinä ottaisi miestä jolla on vaaleanpunaiset munat!

Possun munat.

Luulen, että sinulla on täysi työ ylipäätään saada mies, puhumattakaan että saisit sen pidettyä.

Vierailija
151/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti iloinen että tummia miehiä tuli ja tulee tulevaisuudessakin yhä enemmän suomeen, kantasuomalainen mies tykkää nyhjöttää kotona ja viettää paljon aikaa koneella kun taas ulkkismiehet on sosiaalisia ja huomiovat naista ihan eri tavalla. Tämän ilmiön on huomannut myös mainostajat joissa esiintyy yhä useammin tumma mies ja vaalea nainen pariskuntana.

Olen huomannut saman suuntauksen. Katso vain, että ajan kuluessa alkaa hehkutus suomimies - ulk. Nainen..tämä on tarkoituskin jakaa suomi kuten nyt on käymässä. Venäjä tykkää.

Vierailija
152/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.

Niin, suomalaiset miehet eivät siis muka ole lättänenäisten thaimaalaisten perään?

Vierailija
153/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman suuntauksen. Katso vain, että ajan kuluessa alkaa hehkutus suomimies - ulk. Nainen..tämä on tarkoituskin jakaa suomi kuten nyt on käymässä. Venäjä tykkää.

Hunaja-ansaan ei tarvitse langeta. Kuitenkin tuollainen ulkonäkö vetoaa moneen mieheen.

Vierailija
154/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua kiinnosta. Älä yleistä, ap.

Vierailija
155/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.

Yleensä ihmistä pitää komeana tai kauniina, jos sitä rakastaa. En usko ulkonäön olevan suurin syy, miksi ulkomaalaisille miehille on vientiä. Syyt löytyvät enemmän parisuhteeseen sopivasta luonteeata ja kulttuurieroista. Ulkomaalaiset ovat yleensä perhekeskeisimpiä, aloitteellisia, osaavat keskustella, ovat lämminhenkisiä ja sosiaalisia.

Vierailija
156/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjasakka hakee aina muualta.

Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.

Ei me ihan vahingossa olla maailman paras maa ;)

Suomi on maailman paras maa, toki.

Mutta suomalaiset miehet laadukkaita? No ei todellakaan.

Olen eri mieltä. Suomessa on parhaat miehet. Minulla on ollut onni kasvaa ihanan, huolehtivaisen, rakastavan isän tyttärenä. Minulla on veli, jolle perhe on kaikki kaikessa. Minulla on ihana, komea, älykäs, puolisoonsa korviaan myöten rakastunut poika. Minulla on puoliso, joka on komea, älykäs, seksikäs, fiksu, huolehtivainen ja paljon muuta. Minulla on ystävänä älykkäitä, fiksuja, hauskoja miehiä. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut elämässäni vain hyviä, ihania miehiä.

Niin, sinulla. Miksi yleistät? 😂

On niitä ihaniakin miehiä täällä. Ulkonäön suhteen en ole ikinä tykännyt tosin, vaaleat tai hiekkatien ruskeat hiukset + suomalaiset piirteet ei nappaa.

Mutta yleisesti meillä ei ole mitään priimamiehiä täällä.

No ei kyllä naisiakaan. Helppoja tapauksia.

Ja silti palstalla kova ruikutus siitä kuinka miehet eivät naisia saa, vaikka ovat helppoja tapauksia.... miten on mahdollista? Kokeile välillä haastavampaa naista, kyyllä meitäkin löytyy vaikka kuinka.

Vierailija
157/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Lähikylän geeneillä saadaan sukurutsattuja lapsia. Eksoottiset geenit houkuttelevat naisia ja miehiä MOLEMPIA.

Eksoottiset geenit ei kyllä houkuttele kumpaakaan tilastojen perusteella, eikä niistä ole biologisessa mielessä hyötyä, haittaa on ainoastaan siitä jos lisääntyy lähisukulaisten kanssa.

Vierailija
158/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö ulkomaiset miehet vanukkaita?

Vierailija
159/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ja ainoastaan ulkonäön takia.

Naisille riittää kun mies on tarpeeksi tummatukkainen, kohtelias ja lipevä.

Siinä jää äkkiä vaalea suomalainen viikinkityyppi toiseksi, joka on jäykkä ja hiljainen mutta rehellinen ja aina tosissaan tunteen ilmaisuissaan.

On noita naisia tullut takaisin ulkomaalaisistaa liitoista pilvin pimein, ja sitten valitetaan kun ei enää kelvatakaan sille suomalaisille rehdille miehelle, kun lapsi kainolossa ulkomaan tuliaisina.

Et ole ilmeisesti tavannut ainuttakaan suomalaista miestä.

Vierailija
160/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyytyväinen että olen puoliksi suomalainen ja puoliksi ulkomaalainen mies. Ei tarvitse pelätä kulttuurieroja, koska olen mielestäni ensisijaisesti suomalainen, mutta toisaalta en ole täysin suomalainenkaan ja siten tylsä ja katkeruuteen taipuvainen. Yleensä sanonta "best of both worlds" kuulostaa lattealta, mutta tässä asiassa siinä on perää. Kivaa olla suomalainen ja eksoottinen.