Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti koko 12 vuoden suhteen ajan. Ja arvatkaa mitä sanoi

Vierailija
16.05.2020 |

"Kyllähän sä nyt tiesit koko ajan, että olen tällainen". Joo, ilman muuta tiesin..... Voi helv... Tti.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuollaiset pettäjäpas*at vain ota eroa ja mene sitten panemaan ketä haluaa? Että ihan 12 vuotta hassasi siihen, että tuijotti niitä vihreämpiä nurmia, saati miten kehtasi tuhlata sun aikaa.

Miksi jännis jättäisi vapaaehtoisesti yhden vakipanon pois kun ei tarvitse?

Niin ja todennäköisesti tämä vakkari vielä siivoaa, ruoka tulee valmiina nenän eteen jne... hyvä diili 😄

Vierailija
142/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa,että ainakin omalla kohdalleni työpaikan seminaareissa yms. sattuneet perheelliset aviomiehet ovat niitä pahimpia vonkaajia. Kun aviomiehet pääsevät yön yli reissulle, niin mikään ei pidättele. Vaimo kotona tietämättömänä lasten kanssa.

Todella ahdistavaa naisena torjua näitä. Sitten ne vapaat miehet ovat jotenkin ujompia ottamaan kontaktia ja jäävät sivuun. Onko tämä jotenkin "omasta mielestään alfaurosten" käyttäytymismalli? En tajua.

Säälittää ne huijatut vaimot, jotka kuvittelevat kaiken olevan kunnossa. Pahinta,etteivät miehet kerro pettämisestä saatikka kykene eroamaan omasta aloitteestaan. Vasta kun jäävät kiinni tai heidät jätetään. Jotenkin tuntuu olevan tietynlainen status se vaimo ja lapset,mutta silti voidaan painaa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa,että ainakin omalla kohdalleni työpaikan seminaareissa yms. sattuneet perheelliset aviomiehet ovat niitä pahimpia vonkaajia. Kun aviomiehet pääsevät yön yli reissulle, niin mikään ei pidättele. Vaimo kotona tietämättömänä lasten kanssa.

Todella ahdistavaa naisena torjua näitä. Sitten ne vapaat miehet ovat jotenkin ujompia ottamaan kontaktia ja jäävät sivuun. Onko tämä jotenkin "omasta mielestään alfaurosten" käyttäytymismalli? En tajua.

Säälittää ne huijatut vaimot, jotka kuvittelevat kaiken olevan kunnossa. Pahinta,etteivät miehet kerro pettämisestä saatikka kykene eroamaan omasta aloitteestaan. Vasta kun jäävät kiinni tai heidät jätetään. Jotenkin tuntuu olevan tietynlainen status se vaimo ja lapset,mutta silti voidaan painaa menemään.

Sinkkuna voisin sanoa, että jos nainen on jo muutenkin miesten piirityksen kohteena niin ei sinne sekaan kyllä tule mentyä. Mistäpä minä sen tietäisin onko ne miehet varattuja vai ei.

M37

Vierailija
144/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen jatkuu niin kauan kuin se sallitaan. 12 vuotta on jo todella pitkä aika. Kyllä sen jostain epämääräisistä menemisestä ja puhelimen räpläämistä huomaa ja pitäisi hälytyskellot soida. Ei savua ilman tulta. Kannattaa kysyä ja yllättää joskus vaikka soitolla, missä menet. Tietty jos tilanne ollut normaalia sen 12 vuotta, niin huhhuh. Onneksi pääsit eroon!

Vierailija
145/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokenut saman... mies piti tietämättäni koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteyttä entisen vakihoitonsa kanssa. Tiesin naisen ulkonäöltä, olin joskus nähnyt hänet jossain juhlissa kauan sitten. Mies siis kertoi minulle monesti suhteemme aikana että tämän naisen elämästä ei ole kuullut mtn pitkiin aikoihin, muisti myös sanoa että nainen "on ihan hullu" ym. Erosimme ihan muista syistä, mutta pian eron jälkeen exäni kirjoitteli pomoni Faceseinälle flirttikommentteja (ei siis tiennyt että pomoni on tämän naisen hyvä ystävä, enpä tiennyt minäkään), kun tämä nainen ja pomoni olivat samassa kuvassa illanvietossa. Tajusin pian että kenestä naisesta oli kyse ja häpesin ihan hirveän paljon töissä kun kaikki näkivät tämän kuvan ja tyhmät seksikommentit ja toki älysivät että minun exänihän se oli ne kirjoitellut...

Pomoni ei tästä asiasta mitään ole ikinä sanonut, mutta varmasti on tämän hyvän ystävänsä kanssa minusta puhunut, ehkä säälien, ehkä nauraen ja minua pilkaten. En tiedä... Ex sitten myönsi että ovat sen naisen kanssa välillä treffailleet, eipä voinut kiistääkään kun eräs kaverinsakin mulle siitä kertoi kun hysteerisenä asiasta kysyin. Ihan hirveää oli ja on... En taida päästä tästä yli ikinä. Oltiin naimisissa ja lapsiakin ja ukko vaan kävi vieraissa kokoajan. Selitteli vielä että tämä toinen nainen on paljon seksikkäämpi kuin minä (joo, kaunis ja lapseton) ja siinä syy, minä kuulema olin "lehmäosastoa".

Toi on ihan perussettiä, että se toinen nainen on vain hullu häirikkö, joka ei hyväksy sitä, että suhde on ohi ja että mies rakastaa tätä nykyistään niiiin paljon. Valitettavasti tuo tarina uppoaa yllättävän moneen naiseen. He uskovat exän tai jonkun random naisen olevan niin katkera ja kateellinen, että yrittää vain tuhota hänen ja miehen suhteen. Eikä uskota, vaikka kerrotaan, että mies on vedättänyt molempia. Ehei, naisen syy ja mieheen voi luottaa.

Uskon kans, että tossa on perää mitä ketjussa on sanottu, että nimenomaan pettämiseen fiksoidutaan. Toisen huijaamisesta se varsinainen nautinto tulee eikä panemisesta tai uuden suhteen hurmasta niinkään. Vaan siitä tunteesta että mä oon niin älykäs että pystyn vedättämään kahta/kolmea/neljää akkaa samaan aikaan ja kaikki ne on mun munan perään. Infantiili ajattelutapa.

Vierailija
146/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista ettei sun koko loppuelämä mennyt pilalle. Parasta että pääsit eroon niljakkeesta. Suotavaa olis ollut kärytä heti eikä kusettaa vuosia.

Toivon,ettei kukaan joutuisi elämään tietämättömänä pettämisestä koko elämäänsä. Totuus satuttaa, mutta lopulta oikein.

Vierailija
147/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen jatkuu niin kauan kuin se sallitaan. 12 vuotta on jo todella pitkä aika. Kyllä sen jostain epämääräisistä menemisestä ja puhelimen räpläämistä huomaa ja pitäisi hälytyskellot soida. Ei savua ilman tulta. Kannattaa kysyä ja yllättää joskus vaikka soitolla, missä menet. Tietty jos tilanne ollut normaalia sen 12 vuotta, niin huhhuh. Onneksi pääsit eroon!

Nimenomaan. Heti ekasta kärähdyksestä suhde poikki eikä mitään yhteyksiä enää koskaan.

Jos on yhteisiä lapsia, niin niiden asioista voi lastenvalvojan avustuksella sopia, mutta ei mitään lässytyksiä tai muita puheita kuulumisten vaihtoja pettäjän kanssa. No contact ja nollatoleranssi pettämiseen.

Vierailija
148/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jääkö näihin suhteisiin!

Vierailija
149/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että sinun tarvitsee sääliä huijattuja vaimoja

Joku heistä ( tai meistä?) toki voi olla jotenkin avuton mutta kyllä naiset pääsääntöisesti handlaavat kaikki asiat ja tilanteet.

Silloinkin kun pettäminen paljastuu täytenä yllätyksenä, se käydään läpi ja surraan alta pois ja jatketaan elämää.

Ainakaan itse tai tuttavanikaan eivät kuvittele etteikö se mitenkään voisi osua omalle kohdalle..

Säälin sijasta voisi ottaa vastuuta ja pitää näppinsä erossa varatuista miehistä ja naisista silloin kun tietää että varattu on.

Vaikka itse onkin vapaa niin pettäminen vaikeutuisi jos kukaan ei varatun kanssa mihinkään alkaisi.

Jos todellinen rakkaus pääsee yllättämään molemmat osapuolet niin kyllähän sitä jaksaa odottaa että varattu hoitaa eronsa ensin alta pois.

Sellaista yleistä ryhtiä enemmän säälittelyjen tilalle.

Vierailija
150/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vanhemmiyen voin sanoa et uskollista miestä ei olekaan. Omakin maailman uskollisin mirs pari kertaa hairahtanut (selvis nyt). Muuta vannonut elämänsä. Ei kpskaan voisi olla kenenkään muun kanssa jne. Höpönlöpöä. Se vitutti niin et ihan piruuttaan testannut perheellisiä miehiä ja ihan kuka vaan lähtis mukaan tällasen reilu nelikymppisen mukaan. Ihan nuoretkin. Ja ihan jokainen. En siis ole vienyt loppuun asti mut niin pitkälle et kaikki ois valmiita pettämään.

30-vuotiaana oli sellanen yhen kesän pörräyskausi. Muutin Etelä-Suomeen ja tuli baareissa kuljeksittua. Varattua miestä olis saanu niin paljon kun olis kehdannu panna. Olen ollu tilanteessa jossa vakisuhteessa oleva mies lähettää baarista rakkausviestejä puhelimella kotiin avokille samalla kun käsi on suurinpiirtein mun pil-lussa. Oksetti koko touhu ja lopetin. Pari vakisuhdetta mitä oli sen jälkeen niin aivan sama olisko niitä ollukkaan. Toinen ainankin petti ja juoksi eksänsä perässä, toisesta en tiedä enkä haluakkaan tietää.

10 vuotta sinkkuna eikä tule loppumaan ikinä. Mä olen nyt nuo talkoot nähny osaltani ja mulle riitti.

Vierailija
151/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon on annettava anteeksi syrjähypyt. Miehen on vain usein pakko päästä vieraisiin koska se on miehen luonto. Naisen on sensijaan oltava uskollinen jo lastenkin vuoksi.

Vierailija
152/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että sinun tarvitsee sääliä huijattuja vaimoja

Joku heistä ( tai meistä?) toki voi olla jotenkin avuton mutta kyllä naiset pääsääntöisesti handlaavat kaikki asiat ja tilanteet.

Silloinkin kun pettäminen paljastuu täytenä yllätyksenä, se käydään läpi ja surraan alta pois ja jatketaan elämää.

Ainakaan itse tai tuttavanikaan eivät kuvittele etteikö se mitenkään voisi osua omalle kohdalle..

Säälin sijasta voisi ottaa vastuuta ja pitää näppinsä erossa varatuista miehistä ja naisista silloin kun tietää että varattu on.

Vaikka itse onkin vapaa niin pettäminen vaikeutuisi jos kukaan ei varatun kanssa mihinkään alkaisi.

Jos todellinen rakkaus pääsee yllättämään molemmat osapuolet niin kyllähän sitä jaksaa odottaa että varattu hoitaa eronsa ensin alta pois.

Sellaista yleistä ryhtiä enemmän säälittelyjen tilalle.

Sellaista yleistä ryhtiä toivoisi myös näiltä varatuilta. Jotenkin jää iskuyrityksissä mainitsematta, että kotona odottaa vaimo. Sormus sopivasti taskussa tai hotellilla. Helppoa se olis kun otsassa lukisi varattu.

Harmittaa kun näiden röyhkeiden liimautujien vuoksi jää tutustumatta vapaisiin sinkkumiehiin.

Tavallaan nämä pettäjämiehet ja -naiset huijaavat myös vapaita. Raivostuttavaa.

Vierailija
153/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.

Miehenä täytyy todeta, että se on todellakin nähty. Tai lähinnä maksulliseen suikkariin piti polttarisankari saada, itse olin ajatusta vastaan mutta olenkin luuseri nössö, jota ei kukaan halua. Näillä pettäjillä kyllä on vientiä...

Just näin. Tämä maksullisiin vieminen tuntuu olevan suorastaan perinne. Kaverit oikein maksaa, että sulhanen saa vielä nauttia "kunnon naisesta". Aika erikoinen ajatus, että vielä tuolloin saa ihan kuin luvan kanssa pettää... Sitten nauretaan porukalla häissä tälle kivalle muistolle, ja isketään nyrkkejä yhteen 🤜🤛

Vierailija
154/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.

Miehenä täytyy todeta, että se on todellakin nähty. Tai lähinnä maksulliseen suikkariin piti polttarisankari saada, itse olin ajatusta vastaan mutta olenkin luuseri nössö, jota ei kukaan halua. Näillä pettäjillä kyllä on vientiä...

Just näin. Tämä maksullisiin vieminen tuntuu olevan suorastaan perinne. Kaverit oikein maksaa, että sulhanen saa vielä nauttia "kunnon naisesta". Aika erikoinen ajatus, että vielä tuolloin saa ihan kuin luvan kanssa pettää... Sitten nauretaan porukalla häissä tälle kivalle muistolle, ja isketään nyrkkejä yhteen 🤜🤛

Enpä ole ollut vielä yhdessäkään tuollaisissa polttareissa.

M37

Vierailija
155/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... tiedänpä yhden putkiremppafirman, jossa on lähinnä lestadiolaisia töissä. Tarjoavat yksityistalouksiin putkiremppoja, sellaisiinkin, joihin sellaista ei vielä tarvitsisi tehdä. Vanhukset kiltisti ottavat kalliin rempan, kun kotiin tullaan myymään. No, tämä alustukseksi. Pointti on se, että kun firman miehet vietiin Kreikkaan virkistysreissulle hyvän tuloksen johdosta, joka ikinen näistä lestadiolaisäijistä 1) joi kuin sika ja 2) petti eukkoaan. Joka ikinen.

Kannattaa olla uskovainen. Saa synnit anteeksi, kun pyytää. Taivaan isältä, ei vaimolta. Vaimolle ei kerrota, riittää kun tunnustaa Jumalalle.

Vierailija
156/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 12-vuoden aikana tullut aiemmin mitään viitteitä pettämisestä? 🤔 pitkä aika ja pitää olla jo ihan tapa. Ei tuollainen ukko ikinä muutu, jos tottunut hääräilemään vieraissa. Oikein teit kun erosit.

Vierailija
157/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet yrittää tietty aina baarissa iskeä, jotkut jopa auliisti kertoen, että pettämässä tässä ollaan vaikka liitto on oikein hyvä eikä vaimo edes pihtaa. Yksi tällainen oli kokkolalainen mikä lie paloesimies tai päällikkö oli olevinaan (ja toinen samanlainen muuten Keski-Suomesta). Oli omasta uskalluksestaan täpinöissään, että hän näin tässä hakee pettämisseuraa. Ei halua erota ja on oikein tyytyväinen liitossaan muuten, mutta kun vierasta pinnppiä pitäisi saada. Kuuntelin tyypin pitkät puheet siitä hiihtoharrastuksestaan ja muusta liikunnastaan (miten nuo pitkän matkan jolkottajat ja hiihtäjät onkaan aina tylsintä seuraa?) ja sitten jo ehdottikin hotellihuoneeseen menemistä. Kohotin kulmakarvojani ja kysyin miksi? Mikä ihme mut vetäisi jonkun keski-ikäisen kulahtaneen kokkolalaisen munan perässä kun voin saada tuoreempaakin, ja ei-varattua? Tai jopa olla ihan ilman?

Miehillä on uskomaton luotto oman munan vetovoimaan. Jotkut toki tunnustaa jo varhaisessa vaiheessa, että se ksis eurasta on syytä maksaa. Minä en olisi pannut rahastakaan tyhmää pettäjää, mutta niinpä en seuralaisalalla olekaan.

Vierailija
158/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä krooninen pettäjämies suhtautui eroonne? Aneliko armoa? Onko tällä hetkellä uudessa suhteessa vai kykeneekö elämään yksin?

Vierailija
159/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap todellakaan tiennyt, että miehesi petti sinua noin kauan?

Jos et, olet totisesti kaiken tuon ansainnut.

Vierailija
160/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap todellakaan tiennyt, että miehesi petti sinua noin kauan?

Jos et, olet totisesti kaiken tuon ansainnut.

Täällä yksi, jolla on samanlainen tarina. Ja juu, en todellakaan tiennyt. Ei nämä pettämiset tapahtuneet arjessa, vaan työmatkoilla, risteilyillä, laskettelumatkoilla jne. Mistäpä minä olisin voinut tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu? Tiedätkö itse, kenen kanssa miehesi vietyä hotelliyöt työmatkoillaan?