Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti koko 12 vuoden suhteen ajan. Ja arvatkaa mitä sanoi

Vierailija
16.05.2020 |

"Kyllähän sä nyt tiesit koko ajan, että olen tällainen". Joo, ilman muuta tiesin..... Voi helv... Tti.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varattujen miesten metsästäjät aina haluaa miehen itselleen. Tietenkin sanovat tälle, että haluavat vaan seksiä, koska eivät halua säikäyttää miestä pois. Toivovat kuitenkin, että mies rakastuu heihin (jättää kumppaninsa) ajan kanssa, kun on sille kiltti ja himokas. Nämä kovettuneet lähes maksulliset, jotka sanovat, että haluavat vain seksiä. Ovat vain niitä naisia, joita kukaan ei huoli, ja se kun saa edes varatun miehen kanssa joskus peuhata, riittää.

Oletko kovin nuori, vai mies, kun kuvittelet parisuhteen olevan kaikkien naisten tavoite?

Parisuhde ei välttämättä ole tavoite, mutta tunne siitä että on kaikkein tärkein... sitä kakkosnainen jää paitsi ellei mies ole kauhean taitava valehtelija.

Lohduttaako tuo, oikeasti? Itseäni kun ei lämmittäisi yhtään. Mies kulkee vieraissa, mutta olen kuitenkin se tärkein. Tai se, joka saa arjen. Tai ainakin se, jonka kanssa rakennettuja kulisseja ei halua rikkoa. Tai jotain.

Luulin, että mulla on huono itsetunto, kai se sitten on niin huono etten kykenisi näkemään tuossa asetelmassa mitään hyvää.

eri

Lohduttaako ketä, sitä petettyä vaimoako? Kyllä. Ethän nyt toki kuvittele etteikö vaimolla olisi omat kuviot. Sitten vaan molemmat palaa kotiin.

No tuo kuulostaa jotenkin "lohdullisemmalta", että molemmat pettävät toisiaan, mutta palaavat kuitenkin toistensa luo. Lähes romanttinen rakkaustarina.

Vierailija
122/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varattujen miesten metsästäjät aina haluaa miehen itselleen. Tietenkin sanovat tälle, että haluavat vaan seksiä, koska eivät halua säikäyttää miestä pois. Toivovat kuitenkin, että mies rakastuu heihin (jättää kumppaninsa) ajan kanssa, kun on sille kiltti ja himokas. Nämä kovettuneet lähes maksulliset, jotka sanovat, että haluavat vain seksiä. Ovat vain niitä naisia, joita kukaan ei huoli, ja se kun saa edes varatun miehen kanssa joskus peuhata, riittää.

Oletko kovin nuori, vai mies, kun kuvittelet parisuhteen olevan kaikkien naisten tavoite?

Parisuhde ei välttämättä ole tavoite, mutta tunne siitä että on kaikkein tärkein... sitä kakkosnainen jää paitsi ellei mies ole kauhean taitava valehtelija.

Lohduttaako tuo, oikeasti? Itseäni kun ei lämmittäisi yhtään. Mies kulkee vieraissa, mutta olen kuitenkin se tärkein. Tai se, joka saa arjen. Tai ainakin se, jonka kanssa rakennettuja kulisseja ei halua rikkoa. Tai jotain.

Luulin, että mulla on huono itsetunto, kai se sitten on niin huono etten kykenisi näkemään tuossa asetelmassa mitään hyvää.

eri

Lohduttaako ketä, sitä petettyä vaimoako? Kyllä. Ethän nyt toki kuvittele etteikö vaimolla olisi omat kuviot. Sitten vaan molemmat palaa kotiin.

No tuo kuulostaa jotenkin "lohdullisemmalta", että molemmat pettävät toisiaan, mutta palaavat kuitenkin toistensa luo. Lähes romanttinen rakkaustarina.

Se on vaan realismia. Kuten tässä keskustelussa on todettu, miehet pettävät lähes aina. Turha niiden rouvien on jäädä yksin kotiin odottamaan. Tämä voi olla ainoa keino, jolla miehen saa ”heräämään”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...

Hirveä sairaus :( Mutta miehen kieroissa ajatuksissa siis olit sinä keskeinen, myös pettäessä. Se on rakkautta. Vaikka vinksahtanutta, niin sitä se on.

Älä kumita itseltäsi pois hyviä hetkiä ja luule sitä kaikkea valheeksi. Jos olisit ollut yhdentekevä, hän olisi sen näyttänyt.

On erilainen seksuaalisuuden muoto tuo, lähellä parinvaihtoa. Sitå on vaikea ymmärtää ulkopuolelta.

Pettämisellä on harvoin tekemistä salarakkauden kanssa, salarakas on väline hänkin. Siksi se tuntuukin niin hyväksikäyttämiseltä kaikin puolin. Kumppanin luottamus on osa jännitystä ja pettäjän hallinnan tunne valtaisa. Kicksejä toisten mielenterveyden kustannuksella :(

Ennemminkin toisen halventamista ja ylenkatsomista tilanteessa, jossa toinen ei ole edes mukana. Kiksejä ja hallinnan tunnetta kyllä, mutta kaukana rakkaudesta. eri

Juuri tämä. Nimittäin jos tällaisille miehille ehdottaa avointa suhdetta, tai vihjaa, että vaimollakin saattaa olla jotain sutinaa, niin se ei todellakaan ole heille OK! Narsistista kaksinaismoralismia, missä itse voi tehdä mitä haluaa mutta vaimo on heidän omaisuuttaan.

Tämäpä se pointti onkin. Naiset yleensä ajattelevat seksi = rakkautta, ja pettäminen = halventamista.

Naiselle mies salarakkaana = Ainoa Oikea

Miehelle nainen salarakkaana = pano, salainen koska ei halua erota

Nainen jättää oman miehensä paitsioon kun aloittaa salasuhteen. Miehille rakkaus ja seksuaalisuus määrittyy eri tavalla.

Tietysti kaikki nais-salarakkaat tämän alapeukuttavat, kun eivät voi uskoa että ovat välineellisesti seksuaalinen kiihoke ja että miehellä voi olla todellinen rakkaus vaimoonsa, myös vireä seksielämä vaikka muuta väittävät.

Tämä on todennettu monta kertaa.

Ei ole mikään puolustus toiminnalle, vaikka onkin selkeä kaava,, sillä pettäminen on aina petos ihmisyyttä kohtaan. Mutta naiset, jotka suostuvat Toiseksi Naiseksi mahdollistavat tämän, koska heillä on romanttinen kuvitelma siitä että mies kärsii oman vaimonsa seurasta. Usein pettämisen takana on kuitenkin tämä fetissi vallantunteesta ja hallinnantunteesta, ja se ei toteudu ilman salailua ja ilman salarakas-kätyriä.

Seli seli. Pettäjä ei rakasta kumppaniaan, niin kuin ei rakasta sitä kakkostakaan tai ketään muutakaan muista kenen kanssa pettää puolisoaan. Ne on kaikki pelkkiä panoja. Se mikä valikoituu puolisoksi on vain sopiva sosiaalinen kulissi. Nautinto tulee pettämisestä. Täytyy olla parisuhteessa, että voi pettää jotain ja se on ainoa syy miksi nämä on parisuhteessa. Nauttivat vallasta, hallinnasta ja nöyryyttämisestä. Sinkkuna ei voi pettää ketään. Silloin ei saa myöskään sitä mistä nauttii, eli pettäminen. Seksi on tylsää jos se ei liity pettämiseen. Sinulla on joku hourupää vaimon fantasiakuvitelma.

Niin ja kotona oleva pano tekee vielä kotityötkin!

Erään petollisen ukkomiehen suusta: "Kuka mun paidat silittäis jos eroaisin?"

Mahtava syy olla naimisissa, kerta kaikkiaan...

Vierailija
124/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut saman... mies piti tietämättäni koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteyttä entisen vakihoitonsa kanssa. Tiesin naisen ulkonäöltä, olin joskus nähnyt hänet jossain juhlissa kauan sitten. Mies siis kertoi minulle monesti suhteemme aikana että tämän naisen elämästä ei ole kuullut mtn pitkiin aikoihin, muisti myös sanoa että nainen "on ihan hullu" ym. Erosimme ihan muista syistä, mutta pian eron jälkeen exäni kirjoitteli pomoni Faceseinälle flirttikommentteja (ei siis tiennyt että pomoni on tämän naisen hyvä ystävä, enpä tiennyt minäkään), kun tämä nainen ja pomoni olivat samassa kuvassa illanvietossa. Tajusin pian että kenestä naisesta oli kyse ja häpesin ihan hirveän paljon töissä kun kaikki näkivät tämän kuvan ja tyhmät seksikommentit ja toki älysivät että minun exänihän se oli ne kirjoitellut...

Pomoni ei tästä asiasta mitään ole ikinä sanonut, mutta varmasti on tämän hyvän ystävänsä kanssa minusta puhunut, ehkä säälien, ehkä nauraen ja minua pilkaten. En tiedä... Ex sitten myönsi että ovat sen naisen kanssa välillä treffailleet, eipä voinut kiistääkään kun eräs kaverinsakin mulle siitä kertoi kun hysteerisenä asiasta kysyin. Ihan hirveää oli ja on... En taida päästä tästä yli ikinä. Oltiin naimisissa ja lapsiakin ja ukko vaan kävi vieraissa kokoajan. Selitteli vielä että tämä toinen nainen on paljon seksikkäämpi kuin minä (joo, kaunis ja lapseton) ja siinä syy, minä kuulema olin "lehmäosastoa".

Vierailija
125/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Se on vaan realismia. Kuten tässä keskustelussa on todettu, miehet pettävät lähes aina. Turha niiden rouvien on jäädä yksin kotiin odottamaan. Tämä voi olla ainoa keino, jolla miehen saa ”heräämään”.

Ehkä seuraavat sukupolvet oppii tuohon.

Vierailija
126/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Olen huomannut, että parisuhteessa olevat naiset harvemmin pettävät, vaikka liitto olisi huono. Parisuhteessa olevat miehet pettävät kyllä sitten oli kotiolot hyvät tai huonot, mutta kyllä pettävä mies voi olla rakastunutkin tuohon ns. toiseen naiseen. Sanonta menee, että jos pettäjä rakastaisi vaimoaan, niin salarakasta ei olisi. Pettäjä ei rakasta kumppaniaan aidosti.

Vierailija
127/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.

Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.

Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.

M37

jos käyttäydyt itsevarmasti niin VARMASTI vientiä riittää. Tietty täytyy olla mukavakin. Tai ainakin esittää sellaista. Tai sit ihan vaan raha riittää naisille.

Tervetuloa mukaan kun baarit aukeaa niin voit seurata minkälaista se on oikeasti, eikä teoriassa kun olet kerta noin varma asiasta.

M37

Mennään vaan :)

N37

p.s. oma kokemus luotaantyöntävistä miehistä on: totaalinen seinäruusu, hielle tai huonoille hampaille haiseva/epähygieeninen, överikännissä tai hermoileva todella outojen juttujen laukoja. Lähes kaikilla muilla on mahdollisuus saada ainakin juttuseuraa naisista, joka voi johtaa muuhunkin.

Kaipa olen tuollainen seinäruusu sitten , juttujen tasosta en tiedä. Baarissa itsellä ainakin ongelma jo se ettei kukaan yleensä edes ota mitään katsekontaktia tai vastaavaa. Siis että voisi lähestyä keskustelun merkeissä. Olen lähinnä ilmaa siellä yleensä.

M37

Monelle naiselle aloitteen tekeminen on vaikeaa. Jos mies katsoo ja hymyilee ystävällisesti, sekin jo voi rohkaista naista tulemaan jutulle. Tai sitten vaan pitää keksiä joku neutraali repliikki jolla mennä jututtamaan mielenkiintoista naista :) Ei kannata edes olla millään iskumielellä, vaan sama kuin etsisi kaveria. Ei tule niin järkyt paineet mahdollisista pakeistakaan. Ilmeettömänä tai myrtsinä varjoissa seisovaa ei helposti lähesty.

Vierailija
128/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...

Hirveä sairaus :( Mutta miehen kieroissa ajatuksissa siis olit sinä keskeinen, myös pettäessä. Se on rakkautta. Vaikka vinksahtanutta, niin sitä se on.

Älä kumita itseltäsi pois hyviä hetkiä ja luule sitä kaikkea valheeksi. Jos olisit ollut yhdentekevä, hän olisi sen näyttänyt.

On erilainen seksuaalisuuden muoto tuo, lähellä parinvaihtoa. Sitå on vaikea ymmärtää ulkopuolelta.

Pettämisellä on harvoin tekemistä salarakkauden kanssa, salarakas on väline hänkin. Siksi se tuntuukin niin hyväksikäyttämiseltä kaikin puolin. Kumppanin luottamus on osa jännitystä ja pettäjän hallinnan tunne valtaisa. Kicksejä toisten mielenterveyden kustannuksella :(

Ennemminkin toisen halventamista ja ylenkatsomista tilanteessa, jossa toinen ei ole edes mukana. Kiksejä ja hallinnan tunnetta kyllä, mutta kaukana rakkaudesta. eri

Juuri tämä. Nimittäin jos tällaisille miehille ehdottaa avointa suhdetta, tai vihjaa, että vaimollakin saattaa olla jotain sutinaa, niin se ei todellakaan ole heille OK! Narsistista kaksinaismoralismia, missä itse voi tehdä mitä haluaa mutta vaimo on heidän omaisuuttaan.

Tämäpä se pointti onkin. Naiset yleensä ajattelevat seksi = rakkautta, ja pettäminen = halventamista.

Naiselle mies salarakkaana = Ainoa Oikea

Miehelle nainen salarakkaana = pano, salainen koska ei halua erota

Nainen jättää oman miehensä paitsioon kun aloittaa salasuhteen. Miehille rakkaus ja seksuaalisuus määrittyy eri tavalla.

Tietysti kaikki nais-salarakkaat tämän alapeukuttavat, kun eivät voi uskoa että ovat välineellisesti seksuaalinen kiihoke ja että miehellä voi olla todellinen rakkaus vaimoonsa, myös vireä seksielämä vaikka muuta väittävät.

Tämä on todennettu monta kertaa.

Ei ole mikään puolustus toiminnalle, vaikka onkin selkeä kaava,, sillä pettäminen on aina petos ihmisyyttä kohtaan. Mutta naiset, jotka suostuvat Toiseksi Naiseksi mahdollistavat tämän, koska heillä on romanttinen kuvitelma siitä että mies kärsii oman vaimonsa seurasta. Usein pettämisen takana on kuitenkin tämä fetissi vallantunteesta ja hallinnantunteesta, ja se ei toteudu ilman salailua ja ilman salarakas-kätyriä.

Seli seli. Pettäjä ei rakasta kumppaniaan, niin kuin ei rakasta sitä kakkostakaan tai ketään muutakaan muista kenen kanssa pettää puolisoaan. Ne on kaikki pelkkiä panoja. Se mikä valikoituu puolisoksi on vain sopiva sosiaalinen kulissi. Nautinto tulee pettämisestä. Täytyy olla parisuhteessa, että voi pettää jotain ja se on ainoa syy miksi nämä on parisuhteessa. Nauttivat vallasta, hallinnasta ja nöyryyttämisestä. Sinkkuna ei voi pettää ketään. Silloin ei saa myöskään sitä mistä nauttii, eli pettäminen. Seksi on tylsää jos se ei liity pettämiseen. Sinulla on joku hourupää vaimon fantasiakuvitelma.

Niin ja kotona oleva pano tekee vielä kotityötkin!

Erään petollisen ukkomiehen suusta: "Kuka mun paidat silittäis jos eroaisin?"

Mahtava syy olla naimisissa, kerta kaikkiaan...

Tämähän nyt tietysti oli vain typerä selitys sille asenteelle, että vaimo on hänen omistuksessaan ja hän, kuningas, tekee mitä sattuu huvittamaan.

Vierailija
129/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Miehenä joka ei ole koskaan pettänyt on kyllä melko surullista kuultavaa tämmöiset. Varsinkin jos naiset suhtautuvat tällä ennakkoasenteella.

M37

Vierailija
130/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Miehenä joka ei ole koskaan pettänyt on kyllä melko surullista kuultavaa tämmöiset. Varsinkin jos naiset suhtautuvat tällä ennakkoasenteella.

M37

Ymmärrän ja olen pahoillani. Toivottavasti sinäkin ymmärrät sen että hyivn montaa meistä naisista on petetty, eli puhumme kokemuksesta.

t. petetty

Vierailija
131/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa hyvä äidit niille tyttölapsillenne, että miehet pettää aina. Kannattaa alunalkaen olla myös vaimoilla tai tyttöystävillä niitä panomiehiä tarpeeksi kodin ulkopuolella.

Lapseni kumpaakin sukupuolta näkevät onnellisen sinkkuvanhemman mallin, mottona se että mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa.

Heidän ollessaan aikuisia nämä uskontojen levittämät ydinperheprioriteetit saattavat olla jo romuttuneet.

Vierailija
132/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

M37

Tuskin 100% miehistä pettää (vaikka tässäkin nyt kovasti halutaan niin väittää). Mutta tottahan se on, ettei pettäjiä tunnista kunnollisista. Petetyksi tulemalla ennakkoasenne muuttuu. Kerrasta tai useammasta. eri

Vierailija
133/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokenut saman... mies piti tietämättäni koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteyttä entisen vakihoitonsa kanssa. Tiesin naisen ulkonäöltä, olin joskus nähnyt hänet jossain juhlissa kauan sitten. Mies siis kertoi minulle monesti suhteemme aikana että tämän naisen elämästä ei ole kuullut mtn pitkiin aikoihin, muisti myös sanoa että nainen "on ihan hullu" ym. Erosimme ihan muista syistä, mutta pian eron jälkeen exäni kirjoitteli pomoni Faceseinälle flirttikommentteja (ei siis tiennyt että pomoni on tämän naisen hyvä ystävä, enpä tiennyt minäkään), kun tämä nainen ja pomoni olivat samassa kuvassa illanvietossa. Tajusin pian että kenestä naisesta oli kyse ja häpesin ihan hirveän paljon töissä kun kaikki näkivät tämän kuvan ja tyhmät seksikommentit ja toki älysivät että minun exänihän se oli ne kirjoitellut...

Pomoni ei tästä asiasta mitään ole ikinä sanonut, mutta varmasti on tämän hyvän ystävänsä kanssa minusta puhunut, ehkä säälien, ehkä nauraen ja minua pilkaten. En tiedä... Ex sitten myönsi että ovat sen naisen kanssa välillä treffailleet, eipä voinut kiistääkään kun eräs kaverinsakin mulle siitä kertoi kun hysteerisenä asiasta kysyin. Ihan hirveää oli ja on... En taida päästä tästä yli ikinä. Oltiin naimisissa ja lapsiakin ja ukko vaan kävi vieraissa kokoajan. Selitteli vielä että tämä toinen nainen on paljon seksikkäämpi kuin minä (joo, kaunis ja lapseton) ja siinä syy, minä kuulema olin "lehmäosastoa".

Syy ei ole lapsissa eikä todennäköisesti ulkonäössäsikään. Itseäni vonkuu entinen fuckbuddy (oltiin silloin sinkkuja kumpikin), jolla minua 15v nuorempi avovaimo ja minulla yksi lapsi enemmän kuin heillä.

Vierailija
134/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se

jans kirjoitti:

Miettikääpä biologiaa: Miehen elämäntarkoitus on jakaa siementä mahdollisimman laajalle. Sen sijaan naisen, joka joutuu kantamaan lasta, synnyttämään ja pitämään huolta, täytyy huolella valikoida kumppani, joka myös jäisi turvaksi.

No sama biologia: naisen kannattaa hankkia lapselle mahdollisimman hyvät geenit. Se ei tarkoita, että ne olisivat huolella valikoidun kumppanin.

Monogamia on kulttuurievoluution tuote. Mitä luulet, kumpi sukupuoli haluaa omistaa toisen, mutta säilyttää itsellään eri säännöt?

Juuri näin.

Ja jos yhtään jäi epäselväksi asia niin selvennän vielä: lapsen biologinen isä ja tosiasiallinen huolehtija ja elättäjä voivat tietenkin olla eri henkilöitä.

Tämähän se on miesten ikuinen ongelma ja lienee perustus sille miksi nainen on niin monessa kulttuurissa ( kaikissa jossain määrin) haluttu laittaa tiukkoihin rajoihin.

Vierailija
135/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo patologista. Ei terveen ihmisen touhuja. Ero vireille ja haet nyt henkistä tukea.

Vierailija
136/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama 18 vuotta. Äijä sanoi että tykkäs siitä ihastumisen ajasta. Sitten kun meni ohi, jätti naisen. Näitä on paljastunut paljon, osa kuvitteli saavansa tulevaisuuden miehen kanssa (osa tiesi avioliitosta osa ei).

Mies siis kylmästi vedätti kaikkia niitä naisia.

Voitko sanoa suunnilleen kuinka paljon heitä oli?

3-4 naista vuodessa, osa kuulemma samaan aikaan koska sanoi että oli vaikeuksia välillä muistaa kenelle puhuu- siis nimet.

Vierailija
137/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.

Miehenä täytyy todeta, että se on todellakin nähty. Tai lähinnä maksulliseen suikkariin piti polttarisankari saada, itse olin ajatusta vastaan mutta olenkin luuseri nössö, jota ei kukaan halua. Näillä pettäjillä kyllä on vientiä...

Vierailija
138/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Itse kanssa miettinyt, et miksi hel... tti olla ihmisen kanssa, vain huijaamisen ilosta??? Ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaa olemalla ihmisen takia vain siksi, että saisin nauraa hänen selkänsä takana. Tämä ## sanoi tämän kommenttinsa juuri sillä tavalla ivallisesti, että nautti senkin sanomisesta ja minun maahan romahtamisesta.

Ap.

No, kun pettäminen on niin yleistä niin ehkä häntä kustaan silmään seuraavan toimesta, siis kun löytää jälkeesi jonkun uuden kumppanin. Voihan olla vaikka korviaan myöten rakastunut ja niin se kumppani sitten vain pettää. Karma å🤣

Vierailija
139/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan miettiä, että nää torpat ja belöörffit jotka menee naimisiin rahasta ei ehkä oo sittenkään niin tyhmiä.

Vierailija
140/173 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.

Jotenkin todella avutonta scheissea. Ihan niinkuin se olisi morsiamen vika. Toivottavasti morsian löytää uuden ja jättää tylysti.