Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti koko 12 vuoden suhteen ajan. Ja arvatkaa mitä sanoi

Vierailija
16.05.2020 |

"Kyllähän sä nyt tiesit koko ajan, että olen tällainen". Joo, ilman muuta tiesin..... Voi helv... Tti.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet! <3

Jokaiselle, joka miettii onko oma kulta uskollinen: suosittelen vierailemaan jossain verkkochatissa. Ne ovat täynnä tavallisia, varattuja, usein jopa perheellisiä miehiä jotka ovat vapaana tapaamaan ihan kenet tahansa naisen.

On siellä varmasti varattuja naisiakin toki mutta näin heteronaisena kommentoin heteromiesten esiintyvyyttä. Ei kannata luottaa kenekään.

Ei vapaana, vaan siis valmiina tapaamaan kenet tahansa.

Vierailija
62/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mammat ja toisiaalta te sitten haukutte mukavia kunnollisia miehiä täällä päivät pitkät. Kun "kiltti" mies ei kiinnosta.

Eikä todellakaan mikään yli 2v vanhempi mies. Setämies-hopeakettu päläpälä.

Tossa ap sai nyt huomata että sitä saa mitä tilaa. Karman laki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.

Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.

Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.

M37

jos käyttäydyt itsevarmasti niin VARMASTI vientiä riittää. Tietty täytyy olla mukavakin. Tai ainakin esittää sellaista. Tai sit ihan vaan raha riittää naisille.

Tervetuloa mukaan kun baarit aukeaa niin voit seurata minkälaista se on oikeasti, eikä teoriassa kun olet kerta noin varma asiasta.

M37

Mennään vaan :)

N37

p.s. oma kokemus luotaantyöntävistä miehistä on: totaalinen seinäruusu, hielle tai huonoille hampaille haiseva/epähygieeninen, överikännissä tai hermoileva todella outojen juttujen laukoja. Lähes kaikilla muilla on mahdollisuus saada ainakin juttuseuraa naisista, joka voi johtaa muuhunkin.

Vierailija
64/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se mies jäi lopulta kiinni, ap?

Näin hänet pitävän naisesta kiinni vyötäröotteella erään kaupan parkkipaikalla. Kun kysyin kotona heti asiasta, niin sanoi, että se oli vaan yksi pano. "Ainahan hänellä on näitä ollut" Aivan kuin ei olisi mitään kamalaa tehnyt.

Ap.

Olen pahoillani puolestasi.

Mitä sitten teit? Oletko jo laittanut eron vireille?

Ollaan erottu jo viime vuoden puolella. En vaan pääse tästä katkeruuden ja kusetuksen tunteesta eroon. Välillä tunnen itseni niin tyhmäksi, että haluaisin lopettaa kaiken. Joinain päivinä saatan tuntea hetkellisiä "leuka pystyyn" tunteita, mutta sitten saattaa samassa tulla taas romahdus.

Ap.

Eikä 😥 nyt jotain muuta elämään kun maailma aukeaa taas kesäkuun eka pv. Unohda paska ja nauti kesästä.

Vierailija
65/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet! <3

Jokaiselle, joka miettii onko oma kulta uskollinen: suosittelen vierailemaan jossain verkkochatissa. Ne ovat täynnä tavallisia, varattuja, usein jopa perheellisiä miehiä jotka ovat vapaana tapaamaan ihan kenet tahansa naisen.

On siellä varmasti varattuja naisiakin toki mutta näin heteronaisena kommentoin heteromiesten esiintyvyyttä. Ei kannata luottaa kenekään.

Anna esimerkki missä.

Vierailija
66/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet! <3

Anna esimerkki missä.

Vaikkapa suomi24.

Vierailija
67/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut.

Vierailija
68/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuollaiset pettäjäpas*at vain ota eroa ja mene sitten panemaan ketä haluaa? Että ihan 12 vuotta hassasi siihen, että tuijotti niitä vihreämpiä nurmia, saati miten kehtasi tuhlata sun aikaa.

Miksi jännis jättäisi vapaaehtoisesti yhden vakipanon pois kun ei tarvitse?

Koska joutuu katselemaan sitä vakipanoa muunkin ajan? Joutuu viettämään aikaansa sen kanssa, sen sijaan että etsisi jotain sellaista jonka kanssa voi olla onnellinen? Vai eivätkö nämä pettäjät tiedä mitä on onnellisuus eivätkä osaa sitä kaivatakaan...

Vierailija
69/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.

Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.

Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.

M37

Ulkonäöllä ei ole merkitystä, ellei ole täysin överi johonkin suuntaan. Keskustelutaidot ja itsevarmuus...

Vitsailijat liikenteessä, jos näin olisi niin tindereissä sun muissakin varmaan naisetkin antaisi tykkäyksen rumalle miehelle. Et voi tosissaan väittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Väitän, että jokainen nainen katsoo ENSIN ulkonäköä aina miellyttääkö.

Niin no, minä en ole tindernainen, vaikka sinkkuna kuvioita katsellut jo nelisen vuotta. Tottakai ulkonäön NÄKEE yleensä ensin, mutta se että oikeasti kiinnostuu vaatii kyllä ihan muuta. Ei omatkaan deitit ole läheskään samasta muotista olleet.

Vierailija
70/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama 18 vuotta. Äijä sanoi että tykkäs siitä ihastumisen ajasta. Sitten kun meni ohi, jätti naisen. Näitä on paljastunut paljon, osa kuvitteli saavansa tulevaisuuden miehen kanssa (osa tiesi avioliitosta osa ei).

Vierailija
71/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia miehelle tehdään selväksi, että molemmilla on samat oikeudet. Jos hän tekee yksipuolisella päätöksellä suhteestanne avoimen, se on sitten jatkossa avoin myös sinun osaltasi. Kenellekään miehelle ei yllättäen käy.

Tiedän ja tunnen muutamia pariskuntia joilla on ns avoin suhde. Vieraissa saa käydä ja se on vaan tuonut piristettä ja potkua avioliittoon ja sen parisuhteeseen.

Kumma kyllä ei ole tullut eroa.

Vierailija
72/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mammat ja toisiaalta te sitten haukutte mukavia kunnollisia miehiä täällä päivät pitkät. Kun "kiltti" mies ei kiinnosta.

K.ilttimiestä todennäköisesti viedään kuin pässiä narussa sen kerran kun se harvinainen mahdollisuus tulee. Eihän sitä voi jättää käyttämättä jos flaksi naisten kanssa on aina ollut huono.

Hopeakettu haluaa paljon nuoremman puolison ja tulevaisuuden hoitajan. Eli on valmiiksi jo paljon nuorempien naisten perään. Ja on edelleen myöhemminkin jos vanhuus ei tule ennen sitä. Harvalla naisella on niin kova miehen kaipuu, että on pakko saada joku, vaikka sitten joku kaksi kertaa vanhempi.

Vierailija
73/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat ihmiset. Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa luottako toiseen 100 %. Yksikään ihminen ei ole sen arvoinen.

Vierailija
74/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla 12 vuoden jälkeen täysin yllätyksenä?

Vierailija
75/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K.ilttimiestä todennäköisesti viedään kuin pässiä narussa sen kerran kun se harvinainen mahdollisuus tulee. Eihän sitä voi jättää käyttämättä jos flaksi naisten kanssa on aina ollut huono.

Hopeakettu haluaa paljon nuoremman puolison ja tulevaisuuden hoitajan. Eli on valmiiksi jo paljon nuorempien naisten perään. Ja on edelleen myöhemminkin jos vanhuus ei tule ennen sitä. Harvalla naisella on niin kova miehen kaipuu, että on pakko saada joku, vaikka sitten joku kaksi kertaa vanhempi.

Ihan nuorilla ja vielä idealistisilla naisilla taitaa olla se kovin miehen kaipuu. Siitä se sitten kokemuksen myötä rapisee, kun huomaa, mikä vaiva suhteesta on.

Vierailija
76/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama 18 vuotta. Äijä sanoi että tykkäs siitä ihastumisen ajasta. Sitten kun meni ohi, jätti naisen. Näitä on paljastunut paljon, osa kuvitteli saavansa tulevaisuuden miehen kanssa (osa tiesi avioliitosta osa ei).

Mies siis kylmästi vedätti kaikkia niitä naisia.

Voitko sanoa suunnilleen kuinka paljon heitä oli?

Vierailija
77/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa uskoo ja luottaa niin sokeasti, varsinkin jos ei ole koskaan aiemmin tullut petetyksi.

Vierailija
78/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nuorilla ja vielä idealistisilla naisilla taitaa olla se kovin miehen kaipuu. Siitä se sitten kokemuksen myötä rapisee, kun huomaa, mikä vaiva suhteesta on.

Ja siinä vaiheessa kun testot on jyrkässä alamäessä ja fyysistä kremppaa kertynyt, tulee miehestä säyseämpi kotihiiri, jolle vaimon huomio ja rakkaus alkaa kelpaamaan.

Vierailija
79/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen voi ottaa korkeintaan vaan pelkäksi s eksiseuraksi. Muu ei kannata.

Itseäni ei (tietääkseni) petetty yli 10v suhteen aikana, mutta olen silti samaa mieltä.

Noin mäkin luulin. Mies uskollisin kuin kukaan. Ei ollut ikinä ollut kenenkäään muun kanssa.... Juu eipä. Ei sitä opi toista tuntemaan näköjään edes 25v aikana.

Ihan sama minulle, ollaan erottu yli 3v sitten. Loppuajasta toivoin että lähtisi jonkun mukaan mutta ei, piti heittää pihalle kun oli muuten sietämätöntä seuraa. Paljon parempaa seksiäkin olen saanut sen jälkeen.

Voisin harkita uutta parisuhdetta jonkun kanssa eri asunnoissa, mutta ei siitä varmaan mitään tulisi, tuntuu että suurin osa pettää. En ennen uskonut, mutta nyt sinkkuna seurannut meininkiä, niin aika epäileväiseksi tekee.

Vierailija
80/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa ei onnistuisi! Minulla niin hyvä vaisto enkä ole sinisilmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi