Mies petti koko 12 vuoden suhteen ajan. Ja arvatkaa mitä sanoi
"Kyllähän sä nyt tiesit koko ajan, että olen tällainen". Joo, ilman muuta tiesin..... Voi helv... Tti.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.
Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.
Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.
M37
jos käyttäydyt itsevarmasti niin VARMASTI vientiä riittää. Tietty täytyy olla mukavakin. Tai ainakin esittää sellaista. Tai sit ihan vaan raha riittää naisille.
Tervetuloa mukaan kun baarit aukeaa niin voit seurata minkälaista se on oikeasti, eikä teoriassa kun olet kerta noin varma asiasta.
M37
Ok tuun. Missä asut? Seuraan läheltä niin jos ei onnistu niin annan vinkkejä.
Täällä yksi saman kohtalon kokenut. Naurattaa kun muistelen, miten joskus tänne kirjoitin ettei mun mies ikinä pettäisi 😁 Enkä edes lähtenyt, vaikka ehkä olisi pitänyt.
Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.
Niin, pieni osa miehistä huijaa että ovat muka tavallisia miehiä ja ovat sitten huijaamisfetossinsä vankeja. Tämä ei ulotu vain parisuhteeseen vaan kaikkeen. Henkilö joka on erittäin kunnollinen ja lähipiiri samoin myös - mies varaa jonkun Nettieukon metsätien varteen odottamaan 45 min kauppareissun ajaksi että voi pettää 30min ja sanoa sitten kotona, että olipa pitkä kassajonon. Tämä kuulostaa älyvapaalta, mutta jos toinen itse lopulta kertoo, on pakko uskoa.
Joo, enemmänkin sääntö kuin poikkeus, vaikkapa facebookissa, että pettäjiä pidetään ihanina aviomiehinä ja pariskunnalla unelmasuhde kavereiden mielestä...
Paitsi että mies panee muita. Tulee mieleen muutamakin Treen seudulta, kolmevitosesta viiteenkymppiin, rekkakuskista isoon toimitusjohtajaan ja kaikkea siitä väliltä. Enemmänkin taitaa olla itsetunnon pönkitystä tai vallan ja vapaudentunnetta, kuin huijaamisfantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää vaikka omissa polttareissaan. Sekin on nähty. Saavat sitten poikien kesken nauraa häissä tälle idiotti morsiamelle.
Nyt aletaan olla asian ytimessä. Tuo kuvaa erittäin hyvin joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa. Tätä lukiessa on hyvä muistaa että pitää olla tarkka valitessa kumppaninsa ja että on oikeasti pahoja ihmisiä olemassa. Heitä on vähän, mutta he ovat olemassa.
Miehen voi ottaa korkeintaan vaan pelkäksi s eksiseuraksi. Muu ei kannata.
Eli sinkkuna ei kannata edes yrittää naisiin tutustua parisuhdemielessä kun pitävät kuitenkin pettäjänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.
Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.
M37
Ulkonäöllä ei ole merkitystä, ellei ole täysin överi johonkin suuntaan. Keskustelutaidot ja itsevarmuus...
Vierailija kirjoitti:
No miten se mies jäi lopulta kiinni, ap?
Näin hänet pitävän naisesta kiinni vyötäröotteella erään kaupan parkkipaikalla. Kun kysyin kotona heti asiasta, niin sanoi, että se oli vaan yksi pano. "Ainahan hänellä on näitä ollut" Aivan kuin ei olisi mitään kamalaa tehnyt.
Ap.
Miehet ei toki ole kaksinaamaisia. Mies saa kaiken anteeksi. Kun mies pettää, jättää, hakkaa ja hylkää se on vain biologiaa. Naisia saa kyllä moittia juoruilusta ja kaksinaamaiduudesta. Miehiä ei?
Miksi ette osoita mitään vihaa? Jos nainen on pettäjä niin h-sana kyllä lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Ulkonäöllä ei ole merkitystä, ellei ole täysin överi johonkin suuntaan. Keskustelutaidot ja itsevarmuus...
Vitsailijat liikenteessä, jos näin olisi niin tindereissä sun muissakin varmaan naisetkin antaisi tykkäyksen rumalle miehelle. Et voi tosissaan väittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Väitän, että jokainen nainen katsoo ENSIN ulkonäköä aina miellyttääkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hänet pitävän naisesta kiinni vyötäröotteella erään kaupan parkkipaikalla. Kun kysyin kotona heti asiasta, niin sanoi, että se oli vaan yksi pano. "Ainahan hänellä on näitä ollut" Aivan kuin ei olisi mitään kamalaa tehnyt.
Ap.[/quote
Tietenkin ensin ärsyyntyi, että olin muka kytännyt häntä. Ihan sattumaa oli, että osuin kohdalle. Vaikka ei minun tarvitse edes puolustautua mitenkään.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei (tietääkseni) petetty yli 10v suhteen aikana, mutta olen silti samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Olen pahoillani puolestasi.
Mitä sitten teit? Oletko jo laittanut eron vireille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...
Hirveä sairaus :( Mutta miehen kieroissa ajatuksissa siis olit sinä keskeinen, myös pettäessä. Se on rakkautta. Vaikka vinksahtanutta, niin sitä se on.
Älä kumita itseltäsi pois hyviä hetkiä ja luule sitä kaikkea valheeksi. Jos olisit ollut yhdentekevä, hän olisi sen näyttänyt.
On erilainen seksuaalisuuden muoto tuo, lähellä parinvaihtoa. Sitå on vaikea ymmärtää ulkopuolelta.
Pettämisellä on harvoin tekemistä salarakkauden kanssa, salarakas on väline hänkin. Siksi se tuntuukin niin hyväksikäyttämiseltä kaikin puolin. Kumppanin luottamus on osa jännitystä ja pettäjän hallinnan tunne valtaisa. Kicksejä toisten mielenterveyden kustannuksella :(
Ennemminkin toisen halventamista ja ylenkatsomista tilanteessa, jossa toinen ei ole edes mukana. Kiksejä ja hallinnan tunnetta kyllä, mutta kaukana rakkaudesta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei (tietääkseni) petetty yli 10v suhteen aikana, mutta olen silti samaa mieltä.
Noin mäkin luulin. Mies uskollisin kuin kukaan. Ei ollut ikinä ollut kenenkäään muun kanssa.... Juu eipä. Ei sitä opi toista tuntemaan näköjään edes 25v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Olen pahoillani puolestasi.
Mitä sitten teit? Oletko jo laittanut eron vireille?
Ollaan erottu jo viime vuoden puolella. En vaan pääse tästä katkeruuden ja kusetuksen tunteesta eroon. Välillä tunnen itseni niin tyhmäksi, että haluaisin lopettaa kaiken. Joinain päivinä saatan tuntea hetkellisiä "leuka pystyyn" tunteita, mutta sitten saattaa samassa tulla taas romahdus.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...
Hirveä sairaus :( Mutta miehen kieroissa ajatuksissa siis olit sinä keskeinen, myös pettäessä. Se on rakkautta. Vaikka vinksahtanutta, niin sitä se on.
Älä kumita itseltäsi pois hyviä hetkiä ja luule sitä kaikkea valheeksi. Jos olisit ollut yhdentekevä, hän olisi sen näyttänyt.
On erilainen seksuaalisuuden muoto tuo, lähellä parinvaihtoa. Sitå on vaikea ymmärtää ulkopuolelta.
Pettämisellä on harvoin tekemistä salarakkauden kanssa, salarakas on väline hänkin. Siksi se tuntuukin niin hyväksikäyttämiseltä kaikin puolin. Kumppanin luottamus on osa jännitystä ja pettäjän hallinnan tunne valtaisa. Kicksejä toisten mielenterveyden kustannuksella :(
Ennemminkin toisen halventamista ja ylenkatsomista tilanteessa, jossa toinen ei ole edes mukana. Kiksejä ja hallinnan tunnetta kyllä, mutta kaukana rakkaudesta. eri
Juuri tämä. Nimittäin jos tällaisille miehille ehdottaa avointa suhdetta, tai vihjaa, että vaimollakin saattaa olla jotain sutinaa, niin se ei todellakaan ole heille OK! Narsistista kaksinaismoralismia, missä itse voi tehdä mitä haluaa mutta vaimo on heidän omaisuuttaan.
Miehet! <3
Jokaiselle, joka miettii onko oma kulta uskollinen: suosittelen vierailemaan jossain verkkochatissa. Ne ovat täynnä tavallisia, varattuja, usein jopa perheellisiä miehiä jotka ovat vapaana tapaamaan ihan kenet tahansa naisen.
On siellä varmasti varattuja naisiakin toki mutta näin heteronaisena kommentoin heteromiesten esiintyvyyttä. Ei kannata luottaa kenekään.
No en ole kyllä 😅 siis käykö joku nykypäivänä kirkossa? Joku alle 50v? En ole edes ajatellut et joku kävis.