Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti koko 12 vuoden suhteen ajan. Ja arvatkaa mitä sanoi

Vierailija
16.05.2020 |

"Kyllähän sä nyt tiesit koko ajan, että olen tällainen". Joo, ilman muuta tiesin..... Voi helv... Tti.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi mä hieman säälien katson aina näitä kun menee parisuhteeseen ja on niin onnea täynnä. Mietin kumpaa siinä suhteessa kusetetaan. En usko yhtään että ihmiset rakastaisi toisiaan. Se on korkeintaan joku 1% kun välittävät toisistaan edes jollain tavalla.

ja vaikka rakastaiski ja välittäis ni silti aina muiden muijien kanssa vli olla. Ainaki jos oma muija ei saa tietää. Ja vaikka saiski ni tilaisuutta ei jätetä käyttämättä.

Vierailija
22/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse varmaan on täydellisyys, kuten monet muijat luulee olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vanhemmiyen voin sanoa et uskollista miestä ei olekaan. Omakin maailman uskollisin mirs pari kertaa hairahtanut (selvis nyt). Muuta vannonut elämänsä. Ei kpskaan voisi olla kenenkään muun kanssa jne. Höpönlöpöä. Se vitutti niin et ihan piruuttaan testannut perheellisiä miehiä ja ihan kuka vaan lähtis mukaan tällasen reilu nelikymppisen mukaan. Ihan nuoretkin. Ja ihan jokainen. En siis ole vienyt loppuun asti mut niin pitkälle et kaikki ois valmiita pettämään.[/quote

Niimpä...oma arvio, että n.2 miestä 10:stä ei tartu pettämistarjoukseen. Arvelisin että näistä toinen voi olla rakastunut kumppaniinsa vastikään ja toinen asperger (korostunut oikeudentaju).

Vierailija
24/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vanhemmiyen voin sanoa et uskollista miestä ei olekaan. Omakin maailman uskollisin mirs pari kertaa hairahtanut (selvis nyt). Muuta vannonut elämänsä. Ei kpskaan voisi olla kenenkään muun kanssa jne. Höpönlöpöä. Se vitutti niin et ihan piruuttaan testannut perheellisiä miehiä ja ihan kuka vaan lähtis mukaan tällasen reilu nelikymppisen mukaan. Ihan nuoretkin. Ja ihan jokainen. En siis ole vienyt loppuun asti mut niin pitkälle et kaikki ois valmiita pettämään.

Höpöhöpö sulle vaan. En ole pettänyt koskaan, olin 14v saman naisen kanssa ja se päättyi hänen tahdostaan kun löysi paremman. Se ettet sinä ole löytänyt kuin pettäjiä ei tarkoita kaikkia miehiä.

M37

Vierailija
25/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.

Niin, pieni osa miehistä huijaa että ovat muka tavallisia miehiä ja ovat sitten huijaamisfetossinsä vankeja. Tämä ei ulotu vain parisuhteeseen vaan kaikkeen. Henkilö joka on erittäin kunnollinen ja lähipiiri samoin myös - mies varaa jonkun Nettieukon metsätien varteen odottamaan 45 min kauppareissun ajaksi että voi pettää 30min ja sanoa sitten kotona, että olipa pitkä kassajonon. Tämä kuulostaa älyvapaalta, mutta jos toinen itse lopulta kertoo, on pakko uskoa.

Ymmärsin, että tässä oli kyse perinteisestä pettämisestä eikä huorissa käynnistä. Se taas on eri juttu sitä harrastaa taas tietyn tyyppiset jotka on valmiita maksamaan.

Tarkoitin nettieukolla naista, joka on seuranhakupalstalla netissä hakemassa salaista seuraa tyyliin kyllästyneet kotiäidit, joiden lapset isoja ja mies pitkää päivää tekevä yrittäjä. Ja näitä riittäää..,

Vierailija
26/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vanhemmiyen voin sanoa et uskollista miestä ei olekaan. Omakin maailman uskollisin mirs pari kertaa hairahtanut (selvis nyt). Muuta vannonut elämänsä. Ei kpskaan voisi olla kenenkään muun kanssa jne. Höpönlöpöä. Se vitutti niin et ihan piruuttaan testannut perheellisiä miehiä ja ihan kuka vaan lähtis mukaan tällasen reilu nelikymppisen mukaan. Ihan nuoretkin. Ja ihan jokainen. En siis ole vienyt loppuun asti mut niin pitkälle et kaikki ois valmiita pettämään.[/quote

Niimpä...oma arvio, että n.2 miestä 10:stä ei tartu pettämistarjoukseen. Arvelisin että näistä toinen voi olla rakastunut kumppaniinsa vastikään ja toinen asperger (korostunut oikeudentaju).

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin narsisti voi myös olla tällainen. Mutta joo, noin muuten, miehet jotka päästävät toisen lähelle ovat yleensä valmiita pettämään. Ne päätökset punnitaan yleensä jo aiemmin.

Vierailija
27/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehelle tehdään selväksi, että molemmilla on samat oikeudet. Jos hän tekee yksipuolisella päätöksellä suhteestanne avoimen, se on sitten jatkossa avoin myös sinun osaltasi. Kenellekään miehelle ei yllättäen käy.

Vierailija
28/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin narsisti voi myös olla tällainen. Mutta joo, noin muuten, miehet jotka päästävät toisen lähelle ovat yleensä valmiita pettämään. Ne päätökset punnitaan yleensä jo aiemmin.

Kuka mies ei päästä lähelleen? En ole tavannut. Kaikki valmiina pettämään.

Vierailija
29/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma ei voi olla kyllä kuin niillä pelimiesten naisilla. Ei tavallisella miehellä olisi edes vientiä vaikka haluaisikin. En ole lähipiirissä nähnyt, että yhdelläkään kaverilla olisi edes ollut mahdollisuutta tämmöiseen toimintaan.

Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.

Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.

M37

Vierailija
30/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...

Hirveä sairaus :( Mutta miehen kieroissa ajatuksissa siis olit sinä keskeinen, myös pettäessä. Se on rakkautta. Vaikka vinksahtanutta, niin sitä se on.

Älä kumita itseltäsi pois hyviä hetkiä ja luule sitä kaikkea valheeksi. Jos olisit ollut yhdentekevä, hän olisi sen näyttänyt.

On erilainen seksuaalisuuden muoto tuo, lähellä parinvaihtoa. Sitå on vaikea ymmärtää ulkopuolelta.

Pettämisellä on harvoin tekemistä salarakkauden kanssa, salarakas on väline hänkin. Siksi se tuntuukin niin hyväksikäyttämiseltä kaikin puolin. Kumppanin luottamus on osa jännitystä ja pettäjän hallinnan tunne valtaisa. Kicksejä toisten mielenterveyden kustannuksella :(

Vierailija
31/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim sellainen, joka ottaa aina vaimon mukaan illanviettoihin. Tai ei juo, lähtee aikaisin kotiin, kieltäytyy juttelemasta vastakkaisen sukupuolen kanssa muutamaa sanaa enempää jne.

Vierailija
32/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on teillä keskusteltu suhteen laadusta ja elämästä yleensä. Kai sentään lapsia teitte?

Tietenkin oltiin yksimielisesti pettämistä ja mitään häröilyjä vastaan. Mies oikein kehtaisi koko suhteen ajan muistuttaa, ettei katsele sitten mitään epämääräistä. Exänsä oli kuulemma pannut sukulaisiaankin. Mies nyt sitten vaan päästi tuollaisen älyttömän hätävalheen/tekoselityksen päästään. Ei tullut lapsia.

Ap.

Vierailija
33/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pieni osa miehistä huijaa että ovat muka tavallisia miehiä ja ovat sitten huijaamisfetossinsä vankeja. Tämä ei ulotu vain parisuhteeseen vaan kaikkeen. Henkilö joka on erittäin kunnollinen ja lähipiiri samoin myös - mies varaa jonkun Nettieukon metsätien varteen odottamaan 45 min kauppareissun ajaksi että voi pettää 30min ja sanoa sitten kotona, että olipa pitkä kassajonon. Tämä kuulostaa älyvapaalta, mutta jos toinen itse lopulta kertoo, on pakko uskoa.

Ymmärsin, että tässä oli kyse perinteisestä pettämisestä eikä huorissa käynnistä. Se taas on eri juttu sitä harrastaa taas tietyn tyyppiset jotka on valmiita maksamaan.

Tarkoitin nettieukolla naista, joka on seuranhakupalstalla netissä hakemassa salaista seuraa tyyliin kyllästyneet kotiäidit, joiden lapset isoja ja mies pitkää päivää tekevä yrittäjä. Ja näitä riittäää..,

Monikohan noista oikeasti löytää sitä seuraa. Epäilen ettei kovin moni.

Vierailija
34/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin? Kyllä baarissakin ämmät roikkuu mun miehessä vaikka mä vieressä. Vanha eikä mikään komea ukko edes... Vie tiä piisaa kyllä. Haemi et miehet vielä niin yksioikoisia et lähtevät mukaan (ellen itse estä). Mun kokemuksen mukaan jokainen mies ja nainen kyllä seuraa löytää.

Useamman vuoden sinkkuna olleena voin kertoa, että ihan yksin on saanut aina lähteä kotiin baarista vaikka on sinkku. Mun kokemus on, että vain komealla on vientiä yöelämässä. Tavallisella ei. Olet varmaan sokea miehesi ulkonäölle tai sitten hän on jotenkin karismaattinen.

M37

jos käyttäydyt itsevarmasti niin VARMASTI vientiä riittää. Tietty täytyy olla mukavakin. Tai ainakin esittää sellaista. Tai sit ihan vaan raha riittää naisille.

Vierailija
35/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies teki samaa vaikka sai kyllä kotonakin. En ota syitä niskoilleni. Ääliö mikä ääliö. Kertoi kaiken vasta kymmenen vuoden päästä. No, lähdin lätkimään, eikä ikävä jäänyt.

Vierailija
36/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää pettääkö toinen vai ei. Itsellä vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta mies myönsi lopulta että oli koukussa pettämiseen. Siis siihen että sai huijattua minua niin etten tiennyt petettävälle ja petti tod. Paljon. Hänelle se juju oli se Huojaaminen: että tiesi etten tiennyt ja hekumoi sillä pettäessään. Hänen kumppanit sitten juonessa mukana. Minusta ei ollut tarkoitustakaan päästä eroon vaan hän nautti luottavan kumppanin huijaamisesta. Kullakin fetissinsä. Yritä siinä sitten olla kun kumppani on aina ollut mukava, rakastava ja huomioon ottava ja lopulta paljastuu, että hän näytteli rakastavaa, jotta huijaamistunne nousisi hänellä maksimiin...

Näin juuri. Itse kanssa miettinyt, et miksi hel... tti olla ihmisen kanssa, vain huijaamisen ilosta??? Ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaa olemalla ihmisen takia vain siksi, että saisin nauraa hänen selkänsä takana. Tämä ## sanoi tämän kommenttinsa juuri sillä tavalla ivallisesti, että nautti senkin sanomisesta ja minun maahan romahtamisesta.

Ap.

Vierailija
37/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vanhemmiyen voin sanoa et uskollista miestä ei olekaan. Omakin maailman uskollisin mirs pari kertaa hairahtanut (selvis nyt). Muuta vannonut elämänsä. Ei kpskaan voisi olla kenenkään muun kanssa jne. Höpönlöpöä. Se vitutti niin et ihan piruuttaan testannut perheellisiä miehiä ja ihan kuka vaan lähtis mukaan tällasen reilu nelikymppisen mukaan. Ihan nuoretkin. Ja ihan jokainen. En siis ole vienyt loppuun asti mut niin pitkälle et kaikki ois valmiita pettämään.

Mä en nyt ihan usko, että sulla on tarpeeksi laaja otanta, jotta voit noin kohtalokkaita tuloksia esittää. Vai oletko käynyt kirkoissakin yrittämässä ukkomiesten mukaan saamista? 

Vierailija
38/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se mies jäi lopulta kiinni, ap?

Vierailija
39/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim sellainen, joka ottaa aina vaimon mukaan illanviettoihin. Tai ei juo, lähtee aikaisin kotiin, kieltäytyy juttelemasta vastakkaisen sukupuolen kanssa muutamaa sanaa enempää jne.

Jep, näitäkin miehiä on paljon, ainakin omassa laajassa tuttavapiirissä =) 

Jos baarissa käy paljon, siellä voi kokemuksen olla toisenlaiset, mutta kun ei läheskään kaikki miehet käy baareissa. Tai käytä alkoholia, gtai käy työpaikan pikkujouluissa.

Vierailija
40/173 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

jos käyttäydyt itsevarmasti niin VARMASTI vientiä riittää. Tietty täytyy olla mukavakin. Tai ainakin esittää sellaista. Tai sit ihan vaan raha riittää naisille.

Tervetuloa mukaan kun baarit aukeaa niin voit seurata minkälaista se on oikeasti, eikä teoriassa kun olet kerta noin varma asiasta.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi