Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2670)
Eikös Mirkka ollut työmatkalla kun tuomio tuli? Ja koko päivän ränttäsi someen omia (rikos)asioitaan TYÖAJALLA. Laitteli kuvia vankilapaidoista jne. Eli työnantaja maksoi Mirkan rikoksesta karnevalisoinnin taas kyseisenä päivänä. On kyllä ihme jos työnantaja ei puutu millään tavalla tähän käytökseen joka vaan jatkuu ja jatkuu. Törkeä muija.
Kyllä väkisin alkaa paine kasvamaan työnantajan suuntaan. Menee työnantajan arvot ja kyseisen työntekijän teot kyllä niiiin pahasti ristiin, ettei uskottavuutta pian enää ole jäljellä. Jatkumouskottavuus, toiminnan tukirahat, toiminnan loppuminenyhtälö on väistämätön
Eipä ole enää pyllykuvia skumpan kanssa näkynyt, tais loppua yhteistyö salin kanssa ja ei ole rahaa maksaa nyt kk-maksua. Mutta kun jartsa vaihto mammat yks yhteen sai nyt vaihdossa 2 kun on hieman Mirkku levinnyt, hyvä vaihtokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole enää pyllykuvia skumpan kanssa näkynyt, tais loppua yhteistyö salin kanssa ja ei ole rahaa maksaa nyt kk-maksua. Mutta kun jartsa vaihto mammat yks yhteen sai nyt vaihdossa 2 kun on hieman Mirkku levinnyt, hyvä vaihtokauppa.
Pyllykuvia oli silloin, kun suhde Jartsaan oli tuore ja kuuma. Ei enää kumpaakaan?
"Saakos oikeudesta nuo pöytäkirjat tilattua kunnianloukkaustapauksissa?"
Kyllä vaan! Olen jo tilannutkin. Tämä se onkin hauskaa seurattavaa kun voi lukea oikeuden dokumentista totuutta ja kattoo salatililtä miten mustasta tulee valkosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan! Olen jo tilannutkin. Tämä se onkin hauskaa seurattavaa kun voi lukea oikeuden dokumentista totuutta ja kattoo salatililtä miten mustasta tulee valkosta.
Referoi sitten tänne, saadaan nauraa:)
Toivottavasti Seiska tekis jonkun isomman jutun aiheen tiimoilta. Missä ois suoria lainauksia esitutkinnasta sekä Mirkan kuulusteluista ja kuulemisesta oikeudessa. Se olis herkullista. Seiskaaa, huhuuu, vastatkaa toiveisiin!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Seiska tekis jonkun isomman jutun aiheen tiimoilta. Missä ois suoria lainauksia esitutkinnasta sekä Mirkan kuulusteluista ja kuulemisesta oikeudessa. Se olis herkullista. Seiskaaa, huhuuu, vastatkaa toiveisiin!
Tai jos vaikka Iltalehti sisuuntuisi turhasta kantelusta ja ottaisi selvää, mistä tässä on oikein kyse. Mirkan ei kannattaisi nyt yhtään ärsyttää mediaa.
Oli itselleni aiemmin täysin tuntematon suuruus tämä täti Torikka. Nyt sairaslomalla n.viikon aikana oon lukenut sekä kirjan, blogia että instaa. Uskomatonta miten pitkään saikin mellastaa.
Hyi miten ilkeä, kiero, manipuloiva ja uhriutuva muka-sankari. Persoonallisuushäiriötutkani vilkkuu punaisella. Tuo sen kirjakin.. Psykonarskun uhrina itse aikoinaan kaiken (paitsi henkeni ja lähellä oli sekin) menettäneenä en usko hetkeäkään että mitkään asiat menivät noin kuten hän ne esittää. Säälittää se ex-mies. Herkälle miellyttämishaluiselle ennestään psyykeltään hauraalle (mm.traumataustaiselle) ihmiselle tuollaiset henkilöt on täyttä myrkkyä.
Tuskin se ex kovin herkkä ja hauras on ollut, kun vuosikymmeniä toimi portsarin työssä yökerhoissa ja lisäksi kilpaili ja valmensi aika kovaa taistelulajia.
Mirkkuhan on selkeästi kirjoittanut itse nuo ylistävät kirjakommentit ja muut pitkät ylistävät palautteet. Joissa "pekka" ja milloin kukakin itkee herkistyneenä mirkkulin upeutta. Huikeaa!
Akkahan on täysi 🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se ex kovin herkkä ja hauras on ollut, kun vuosikymmeniä toimi portsarin työssä yökerhoissa ja lisäksi kilpaili ja valmensi aika kovaa taistelulajia.
Ei mitenkään poissulje psyyken haurautta tuo. Ja herkäksihän häntä kutsui jopa mirkka itse.
Vierailija kirjoitti:
Mirkkuhan on selkeästi kirjoittanut itse nuo ylistävät kirjakommentit ja muut pitkät ylistävät palautteet. Joissa "pekka" ja milloin kukakin itkee herkistyneenä mirkkulin upeutta. Huikeaa!
Akkahan on täysi 🤡🤡
Jep, ihan samat lauserakenteet, ilmaisut ja kielioppivirheet kuin päätähdellä itsellään. Noloa. No, läpinäkyvähän hän mainosti olevansakin 🙈
Vierailija kirjoitti:
Oli itselleni aiemmin täysin tuntematon suuruus tämä täti Torikka. Nyt sairaslomalla n.viikon aikana oon lukenut sekä kirjan, blogia että instaa. Uskomatonta miten pitkään saikin mellastaa.
Hyi miten ilkeä, kiero, manipuloiva ja uhriutuva muka-sankari. Persoonallisuushäiriötutkani vilkkuu punaisella. Tuo sen kirjakin.. Psykonarskun uhrina itse aikoinaan kaiken (paitsi henkeni ja lähellä oli sekin) menettäneenä en usko hetkeäkään että mitkään asiat menivät noin kuten hän ne esittää. Säälittää se ex-mies. Herkälle miellyttämishaluiselle ennestään psyykeltään hauraalle (mm.traumataustaiselle) ihmiselle tuollaiset henkilöt on täyttä myrkkyä.
Totta. Kirjaimellisesti hengenvaarallisia!
Ex-miehelle ja lapsille kirjoitetussa/omistetussa kirjassa kuvailee pöytäseksiä Kurosen kans. Classy.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä laittaa tilaukseen!
Jari teki hienon päätöksen vaihtaa Mirkkan toiseen eli perhe-elämän sirkukseen
Täytyy tilata noi oikeuden paperit ja laittaa sieltä kuvakaappauksia Diakonissalaitoksella ja kysyä että ihanko totta he pitävät tällaista naista töissä. Tällainen nainen antamassa elämänohjeita nuorille, ei hyvää päivää. Mirkkahan kehuskelee ig ettei EDES rikosrekisteriä tästä hänelle tule. Todellinen pohjanoteeraus Diakonissalaitokselta palkata henkilö jolla oli jo rikossyytteet niskassa kun hänet palkittiin.
Kyllä pohjakosketus tuli koettua tuossa JOURNALISTIN itsensä Iltalehdestä tekemässä kantelussa Julkisen sanan neuvostolle. Ammattilainen siis vaati kantelussaan, että JSN käskee Iltalehteä pikaisesti korjaamaan juttuaan. Siinä on mahtanu JSN:n sihteeriä vähän naurattaa vastatessaan.
Ihan mielenkiintoista nähdä miten työnantaja reagoi tähän. Tällainen toiminta ei millään muotoa ole heidän arvojen mukaista sekä tuo aikamoisen mainehaitan työnantajalle. Oma veikkaus että Mirkka siirtyy hiljakseen pois nykyisestä työstä.