Kannattiko olla toinen nainen, vai tuliko harmia paljastumisen jälkeen?
Menetitkö ystäviä tai huomasitko ihmisten suhtautuvan sinuun eri tavalla, kuin ennen? Oletko väleissä salasihteesi kanssa paljastumisen jälkeenkin? Entä puolison vaimon tai ex-vaimon? Kannattiko, vai kadutko?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvää ihmisyyttä mennä pariskunnan väliin ja olla osallisena pettämisessä, tietoisesti. Sen, minkä toiselle teet, ansaitset itsekin.
Miten aina oletetaankin, että paha nainen tulee ja viettelee ukkomiehen? Ei se ole väliin menemistä, jos ei itse ole aloitteellinen.
Tuskin tässä sellaista tarkoitettiin että nainen on paha viettelijätär vaan ihan yksinkertaisesti sitä että ei pitäisi ollenkaan ryhtyä mihinkään suhteeseen varatun kanssa. Tai lopettaa heti kun saa tietää että onkin varattu.
Totta kai vastuu on sen varatun mutta tässä puhuttiinkin ihmisyydestä.Minusta se oli ihmisyyttä, että annoin miehelle, jonka vaimo rankaisi tätä tehdyistä virheistä seksittömyydellä.
Ai että mies on kyllä vastuussa pettämisestään mutta ihan avuton selvittelemään parisuhteensa ongelmia tai ottamaan eroa.
Että tarvittiin sinulta laupeuden työtä.
Onko mies vastuullinen ja kykenevä hoitamaan omat kuvionsa vai ei?
Ja tietenkin mies puhuu AINA totta, ihan aina.
Vaimo ei anna + muut tuhannen ja yhden yön tarinat.
Kyllä, laupeuden työtä tarvittiin ja tehtiin. En epäile miehen motiiveja tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Petollinen ja pettäjä on se, joka viettelee varatun. Se, joka rikkoo toisten liiton. Miks mä puolisoa syyttäsin? Syypää on se ulkopuolinen joku kiimanen narttu, jonka pitää saada toisen oma. Syvä halveksunta sellasia kohtaan. Ette oo koiranpaskaa arvokkaampia.
Jännä juttu, miten ainakin minulle varattu mies alkoi itse ehdotella seksiä. Mutta kaipa hän sitten luki jostakin otsanrypystä kiihkeimmät haluni saada harrastaa seksiä juuri hänen kanssaan. Mene ja tiedä.
Oma kokemukseni asiasta on melko vaatimaton. Tapailin miestä, joka oli kihloissa. Suhde paljastui puolisolle ja heille tuli ero. Meidän tapailumme jatkui vielä sen jälkeen mutta loppui minun aloitteestani tovi myöhemmin. Jälkeenpäin selvisi että mies oli tapaillut minun kanssani samaan aikaan kolmatta naista. Ei yllättänyt.
En ollut juurikaan inevstoitunut tuohon suhteeseen ja sen päättyminen ei ollut hankalaa. En koe että ex-puolisokaan oikeasti paljoa menetti, mies ei ollut uskollista sorttia eikä nyt muutoinkaan mikään catch. Kuviossa ei ollut lapsia, joten sen vuoksi en koe että tilanteesta olisi aiheutunut suurta harmia kenellekään. Mieshän oli taatusti pettänyt puolisoaan jo ennen minua.
Kannattiko, no jaa, tuon miehen olisi voinut jättää väliin parisuhdestatuksesta riippumatta. Seksi oli suhteen ainoa hyvä puoli mutta yksin sillä, ei pitkälle jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ex naiset on aina katkeria, jos mies on lähtenyt toisen mukaaan. Aina ensimmäisenä syyttää naista, sitten vasta miestä! Vaikka miehestä ja entisestä parisuhteesta pitäisi lähteä syitä etsimään. Toki on mies munaton jos ei osaa ekana erota ja selvittää asioita ,vasta sitten uuteen suhteeseen!
Mut millanen on se nainen jolle kelpaa tollanen munaton pettäjämies? 😐
Ai että mies on kyllä vastuussa pettämisestään mutta ihan avuton selvittelemään parisuhteensa ongelmia tai ottamaan eroa.
Että tarvittiin sinulta laupeuden työtä.
Onko mies vastuullinen ja kykenevä hoitamaan omat kuvionsa vai ei?
Ja tietenkin mies puhuu AINA totta, ihan aina.
Vaimo ei anna + muut tuhannen ja yhden yön tarinat.