Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattiko olla toinen nainen, vai tuliko harmia paljastumisen jälkeen?

Vierailija
16.05.2020 |

Menetitkö ystäviä tai huomasitko ihmisten suhtautuvan sinuun eri tavalla, kuin ennen? Oletko väleissä salasihteesi kanssa paljastumisen jälkeenkin? Entä puolison vaimon tai ex-vaimon? Kannattiko, vai kadutko?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan juu ja ei. Sain miehen, mutta ex nainen pahoinpiteli minut kaverina kanssa! Tuli kalliiksi ex naiselle.

No, sitä saa mitä tilaa!

Kumpi? :D

Vierailija
22/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan juu ja ei. Sain miehen, mutta ex nainen pahoinpiteli minut kaverina kanssa! Tuli kalliiksi ex naiselle.

Kuinka kalliiksi? Mietin olisiko minulla varaa tuohon.

Ehkä joku hienovaraisempi kosto olisi tyylikkäämpi. Esim. Julkinen nolaaminen tai potkujen järjestäminen. Toki onnettomuuksia aina sattuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvää ihmisyyttä mennä pariskunnan väliin ja olla osallisena pettämisessä, tietoisesti. Sen, minkä toiselle teet, ansaitset itsekin.

Miten aina oletetaankin, että paha nainen tulee ja viettelee ukkomiehen? Ei se ole väliin menemistä, jos ei itse ole aloitteellinen.

Aika hyvin osaat itseäsi pettää selittelemällä. Kyllä se on väliin menemistä jos tietää miehen olevan varattu. Tietoisesti satutat silloin jotain toista.

No kyllä sen edestään löytää. Varsinkin jos alkaa sen pettäjä miehen kanssa olemaan. Hehän eivät muutu luonteeltaan miksikään ja jossain vaiheessa tekee saman tempun.

Vierailija
24/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän naimisissa oleva tuttu iski heti kiinni kun olin eronnut.

Baaripoka tuli luokseni, puhelimensa soi puuhien jälkeen ja käski minun olla hiljaa, vaimo soitti.

Kauppamies työmatkalla harrasti "uniikkia" seksiä kanssani, kertoi menevänsä seuraavana kesänä naimisiin.

10v vanhempi mies vaihtoi lennosta minuun, fbn kautta selvittelin että oli suhteessa tavatessamme.

Konsertissa tapasin miehen joka toisella tapaamisella kysyi kertoiko viimeksi että on suhteessa, no ei.

Yksi otti netissä yhteyttä, sormus taskussa treffeille ja vasta kuukausien päästä tunnusti olevansa naimisissa.

Muusikkomies lähti illanvietosta mukaan, valehteli kirkkain silmin olevansa vapaa ja haluavansa viedä minut ravintolaan toistekin, no naimisissa ja lapsenhankinta menossa.

Vanhempi ison firman pomo, sekosi kai nuoremman naisen huomiosta, vei aviovuoteeseensa, vaimo matkoilla ja kuulemma puuhaa siellä samaa, no enpä nykytiedoillani usko.

Entinen fuckbuddy lähti pitkän tauon jälkeen mukaani, unohti vaan kertoa että oli välissä päätynyt avoliittoon ja nuori vaimo raskaana.

Teininä minuun ihastunut törmäsi vuosien jälkeen baarissa minuun, hullaantui täysin, avoliitto paljastui vasta myöhemmin.

Viisikymppinen ikuinen pelimies, kovat tarinoinnit vaimon intiimivaivoista ja kuinka seksi niin harvaa, tällä sentään oli sormus näkyvillä.

Osa vonkaa edelleen. Itse en varatuille ole aloitteellinen. Kukaan naisista ei minua tunne. Joskus mietin pitäisikö toimia pikkulintuna... No en ainakaan niin kauan kun "toista naista" pidetään pääsyntipukkina.

Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa yksiavioisesti, vuosia viihtynyt sinkkuna, seksiä harrastan mielelläni mutta ehkäisten, enkä ole tyrkky.

Jääkö sulle aikaa muuhun kuin panemiseen?

Vierailija
25/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvää ihmisyyttä mennä pariskunnan väliin ja olla osallisena pettämisessä, tietoisesti. Sen, minkä toiselle teet, ansaitset itsekin.

Hyshys, Ei saa mainita m-sanaa. Ei oo muodikasta ja moraalittomille tulee paha mieli..

Nauran. Sinäkin varmaan hyvällä omallatunnolla varastat töistä, pidät liiat vaihtorahat, valehtelet ja ajat ylinopeutta, mutta niin vaan täällä saarnaat moraalista.  😂

En tee mitään noista. Kiinnostaisi muuten tietää, kun tästä paljastui tämmöinen moraalittomien keskus, että millaisessa asemassa olette yhteiskunnassa? Onko tatuointeja? Veikkaan, että alemmalla kastilla. Elämä kun on kokonaisuus ja moraalin puute tihkuu joka välistä, jolloin asema yhteiskunnassa tulee olemaan aina yhtä surkea sellaisilla, jotka eivät osaa noudattaa sääntöjä. Siksihän te olette kakkosia, koska ette ole vaimomateriaalia.

Vierailija
26/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku hienovaraisempi kosto olisi tyylikkäämpi. Esim. Julkinen nolaaminen tai potkujen järjestäminen. Toki onnettomuuksia aina sattuu...

Miten järjestetään potkut?

Vierailija
27/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin varattuna ollessani naimisissa olevaan mieheen. Olimme oman avopuolison kanssa puhuneet pitkään suhteen onnettomasta tilasta, mutta silloinen mieheni ei ottanut keskusteluja lainkaan vakavasti eikä näin ollen ollut halukas tekemään asioille mitään. Rakastuin työpaikallani toiseen ja hän minuun. Emme alun ihastumisvaiheessa tienneet toistemme statuksia. Kun pian tajusimme, että tunteemme ovat syvempiä ja molemminpuoleisia, päätin oman suhteeni ja kerroin tunteistani toista kohtaan. Avopuolisoni toipui erostamme nopeasti.

Miehellä meni tovi aikaa paljastaa vaimolleen kuvio. Koin ja hän koki valtavaa pettymystä itseensä, koska pettäminen tuntui omille luonteillemme täysin järjenvastaiselta. Asian käsittelyyn meni paljon aikaa. Koin myös huonoa omaa tuntoa hänen vaimonsa ja lapsen osalta, mutta tiesin miten huonosti vaimo häntä kohteli, niin se ainakin jossain määrin helpotti oloani. Heidän liittonsa ei edellisiin vuosiin ollut onnellinen, vaimokin jossain välissä vaati eroa ja mies toivoi liiton korjaamista, mutta nainen ei halunnut selvittää asioita. Eroa ei tullut, mutta asioita ei koskaan keskusteltu ja suhde kärsi siitä. Kun nainen sai tietää meidän suhteestamme, hän olikin valmis selvittämään vanhat asiat, mutta siinä vaiheessa oli jo liian myöhäistä.

En kadu, että rakastuin toiseen ja annoin meille mahdollisuuden. Matka oli pitkä, kivinen ja surujenkin täyttämä. Mutta se on antanut meille molemmille niin paljon enemmän. Mies on sieluntoverini ja upea ihminen. En voi ymmärtää, miten ihmiset voivat päästää suhteensa niin huonoon tilaan. Yksinhän parisuhteessa ei voi asioita korjata, se on tiimityötä. Teen kaikkeni mieheni eteen ja toivon, että suhteemme kestää läpi elämän painolasteistamme huolimatta.

Vierailija
28/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitkö ystäviä tai huomasitko ihmisten suhtautuvan sinuun eri tavalla, kuin ennen? Oletko väleissä salasihteesi kanssa paljastumisen jälkeenkin? Entä puolison vaimon tai ex-vaimon? Kannattiko, vai kadutko?

Paljastuimme. Erosimme. Menimme naimisiin ja nyt oltu naimisissa jo yli 30 vuotta. Ystävät säilyvät molemmilla. Olemme (olimme kuolemaan saakka) väleissä ex-puolisoiden kanssa jo lasten ja lastenlastenkin vuoksi. Muutenkin sama elämän ja ystävien piiri ex:ien kanssa. Kannatti ja emme kadu.

Vierailija
29/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyshys, Ei saa mainita m-sanaa. Ei oo muodikasta ja moraalittomille tulee paha mieli..

Nauran. Sinäkin varmaan hyvällä omallatunnolla varastat töistä, pidät liiat vaihtorahat, valehtelet ja ajat ylinopeutta, mutta niin vaan täällä saarnaat moraalista.  😂

En tee mitään noista. Kiinnostaisi muuten tietää, kun tästä paljastui tämmöinen moraalittomien keskus, että millaisessa asemassa olette yhteiskunnassa? Onko tatuointeja? Veikkaan, että alemmalla kastilla. Elämä kun on kokonaisuus ja moraalin puute tihkuu joka välistä, jolloin asema yhteiskunnassa tulee olemaan aina yhtä surkea sellaisilla, jotka eivät osaa noudattaa sääntöjä. Siksihän te olette kakkosia, koska ette ole vaimomateriaalia.

Ihan hyvässä asemassa. Naimissakin olin monta vuotta, mutta tulin siihen tulokseen, että mieluummin haluan olla yksin. Seksiseuraa etsiessä tuli näitä varattuja paljon vastaan. Onneksi sitten löytyi sinkkumies, joka ei myöskään halua seksiä enempää. 

Vierailija
30/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut haittaa eikä hyötyä, varatuista miehistä. Mutta paljon iloa!

Ei ole minun vastuullani, muiden suhteet, huolehdin vain omistani.

Jeesustelkoon ultramoralistit. Minä en!

Vierailija
31/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin varattuna ollessani naimisissa olevaan mieheen. Olimme oman avopuolison kanssa puhuneet pitkään suhteen onnettomasta tilasta, mutta silloinen mieheni ei ottanut keskusteluja lainkaan vakavasti eikä näin ollen ollut halukas tekemään asioille mitään. Rakastuin työpaikallani toiseen ja hän minuun. Emme alun ihastumisvaiheessa tienneet toistemme statuksia. Kun pian tajusimme, että tunteemme ovat syvempiä ja molemminpuoleisia, päätin oman suhteeni ja kerroin tunteistani toista kohtaan. Avopuolisoni toipui erostamme nopeasti.

Miehellä meni tovi aikaa paljastaa vaimolleen kuvio. Koin ja hän koki valtavaa pettymystä itseensä, koska pettäminen tuntui omille luonteillemme täysin järjenvastaiselta. Asian käsittelyyn meni paljon aikaa. Koin myös huonoa omaa tuntoa hänen vaimonsa ja lapsen osalta, mutta tiesin miten huonosti vaimo häntä kohteli, niin se ainakin jossain määrin helpotti oloani. Heidän liittonsa ei edellisiin vuosiin ollut onnellinen, vaimokin jossain välissä vaati eroa ja mies toivoi liiton korjaamista, mutta nainen ei halunnut selvittää asioita. Eroa ei tullut, mutta asioita ei koskaan keskusteltu ja suhde kärsi siitä. Kun nainen sai tietää meidän suhteestamme, hän olikin valmis selvittämään vanhat asiat, mutta siinä vaiheessa oli jo liian myöhäistä.

En kadu, että rakastuin toiseen ja annoin meille mahdollisuuden. Matka oli pitkä, kivinen ja surujenkin täyttämä. Mutta se on antanut meille molemmille niin paljon enemmän. Mies on sieluntoverini ja upea ihminen. En voi ymmärtää, miten ihmiset voivat päästää suhteensa niin huonoon tilaan. Yksinhän parisuhteessa ei voi asioita korjata, se on tiimityötä. Teen kaikkeni mieheni eteen ja toivon, että suhteemme kestää läpi elämän painolasteistamme huolimatta.

Ymmärrän kyllä, että pettäjillä on tarve selitellä toimensa parhain päin.

Vierailija
32/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvässä asemassa. Naimissakin olin monta vuotta, mutta tulin siihen tulokseen, että mieluummin haluan olla yksin. Seksiseuraa etsiessä tuli näitä varattuja paljon vastaan. Onneksi sitten löytyi sinkkumies, joka ei myöskään halua seksiä enempää. 

Niinkö hän kertoi? Jokainen mies käy vieraissa. Suurin osa naisistakin.

Vierailija
33/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää miehenne tyytyväisenä, ei tarvi pelätä toisia naisia! Kyllä noita moraalittomia narttuja on yllin kyllin, jotka yrittää tunkee joka väliin!!

Vierailija
34/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti. Kivinen tie, mutta löysin sielunkumppanini. Päivääkään en vaihtaisi.

Vierailija
35/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mietittävämpää on se, että parisuhteessa oleva mies alkaa piirittämään toista parisuhteessa olevaa naista ja nainen vihaa pettureita ja raunioittaa parisuhteessa olevan miehen parisuhteen eli tuhoaa hänen liittonsa. Miettikää sitä.

Vierailija
36/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän naimisissa oleva tuttu iski heti kiinni kun olin eronnut.

Baaripoka tuli luokseni, puhelimensa soi puuhien jälkeen ja käski minun olla hiljaa, vaimo soitti.

Kauppamies työmatkalla harrasti "uniikkia" seksiä kanssani, kertoi menevänsä seuraavana kesänä naimisiin.

10v vanhempi mies vaihtoi lennosta minuun, fbn kautta selvittelin että oli suhteessa tavatessamme.

Konsertissa tapasin miehen joka toisella tapaamisella kysyi kertoiko viimeksi että on suhteessa, no ei.

Yksi otti netissä yhteyttä, sormus taskussa treffeille ja vasta kuukausien päästä tunnusti olevansa naimisissa.

Muusikkomies lähti illanvietosta mukaan, valehteli kirkkain silmin olevansa vapaa ja haluavansa viedä minut ravintolaan toistekin, no naimisissa ja lapsenhankinta menossa.

Vanhempi ison firman pomo, sekosi kai nuoremman naisen huomiosta, vei aviovuoteeseensa, vaimo matkoilla ja kuulemma puuhaa siellä samaa, no enpä nykytiedoillani usko.

Entinen fuckbuddy lähti pitkän tauon jälkeen mukaani, unohti vaan kertoa että oli välissä päätynyt avoliittoon ja nuori vaimo raskaana.

Teininä minuun ihastunut törmäsi vuosien jälkeen baarissa minuun, hullaantui täysin, avoliitto paljastui vasta myöhemmin.

Viisikymppinen ikuinen pelimies, kovat tarinoinnit vaimon intiimivaivoista ja kuinka seksi niin harvaa, tällä sentään oli sormus näkyvillä.

Osa vonkaa edelleen. Itse en varatuille ole aloitteellinen. Kukaan naisista ei minua tunne. Joskus mietin pitäisikö toimia pikkulintuna... No en ainakaan niin kauan kun "toista naista" pidetään pääsyntipukkina.

Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa yksiavioisesti, vuosia viihtynyt sinkkuna, seksiä harrastan mielelläni mutta ehkäisten, enkä ole tyrkky.

Henriikka Rönkkönen voisi vuosien päästä kirjoittaa tästä. Nyt on hani löytynyt kainaloon ja siitä onnittelut.

2025 voisi julkaista oikeasti fiktiivisen perustuen pelkästään tuttavien ja tutun tuttujen kertomuksiin siitä miten ukkomiehet statukseen katsomatta ovat valmiita ja hups! unohtavat olevansa varattuja.

Kokemukseni mukaan oikeasti sinkkumiestä ei ole olemassakaan. Vastaavat kokemukset löytyy täältäkin.

N40

Vierailija
37/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan mielellään syyttää sitä toista naista miehen viemisestä. Mutta ei ketään viedä jos ei itse halua. Itselleni on jäänyt hyvin mieleen tilanne, jossa oikeasti yritin viedä varatun.

Olin siis ihastunut työpaikallani itseäni n. 15 vuotta vanhempaan mieheen (olin itse parikymppinen). Vientiä mulla riitti, mutta aina kun mahdollista, flirttailin aika estottomasti tälle miehelle ja sain jonkinlaista vastakaikuakin. Firman bileissä sitten pistin täyden vaihteen sisään ja loppuillasta päädyttiin suutelemaan. Seuraavana päivänä mies soitti mulle ja sanoi, että hän ei ole eikä halua olla pettäjä. Rakastaa vaimoaan ja tuntee huonoa omatuntoa eilisistä tapahtumista. Ja että jos olisi vapaa, niin olisi hyvin kiinnostunut minusta mutta nyt ei. Ja pyysi jopa anteeksi minulta omaa käytöstään.

Olimme tuon jälkeenkin hyviä työkavereita, ja mitään muuta ei koskaan enää tapahtunut. Eli ketään ei viedä, jos niin päättää.

Vierailija
38/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ihmiset eivät tee mitään noista luettelemistasi asioista. Osoittaa vaan sen miten kieroon kasvanut ja moraaliton sinä itse olet, mikäli pidät noita normaalina käytöksenä.

Voi kuule tekopyhyyden multihuipentuma, sinä kovasti mielelläsi tuomitset ihmisiä yhden teon perusteella, vaikka et tiedä heistä mitään. 

Vierailija
39/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te niitä ukkojanne omista. Nolaatte vain itsenne.

Vierailija
40/85 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mietittävämpää on se, että parisuhteessa oleva mies alkaa piirittämään toista parisuhteessa olevaa naista ja nainen vihaa pettureita ja raunioittaa parisuhteessa olevan miehen parisuhteen eli tuhoaa hänen liittonsa. Miettikää sitä.

Tultiin mullekkin kertomaan että ukko juoksee vieraissa.

Arvaa uskoiko?

En tietenkään. Eihän nyt minun mieheni!

Totta oli joka sana. Osasi mies kotona selittää asiat toisin päin ja jäi vasta myöhemmin rysän päältä kiinni jolloin oli uskottava.

Miehessä vika. Ei niissä naisissa. Saihan hän vuosia vakuuteltua minullekkin että ovat vain kateellisia tms vihaisia jostain kaupasta mikä ei toteutunut etc.

Eron jälkeen alkoivat varatut pyörimään ympärillä joista osan tiesin ja osasta en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi