Hanna Brotherus kertoo: vei köyhältä leikkausajan ja siirtyi itse yksityiselle
Hanna Brotherus kertoo Silmäaseman mainoksessa, miten hän sairaalassa, esilääkityksen jo saatuaan kysyi lääkäriltä tekisikö lääkäri silmäleikkauksen omalle vaimolleen. Hannan kertoman mukaan, lääkäri oli vastannut ei. Hanna oli päättänyt lähteä kotiin ja menikin leikkaukseen yksityiselle.
Kiitos Hanna! Olisiko tuon pohdinnan tehdä hyvissä ajoin etukäteen? Nyt haaskasit yhteiskunnan resursseja ja veit paikan köyhältä, jolla ei ole varaa leikkaukseen yksityisellä. Resurssi leikkausta varten henkilökunta mukaan lukien oli varattu, mutta jäi nyt käyttämättä.
Tekevätkö lääkärit julkisella leikkauksia, joihin eivät itse usko?
Kommentit (10)
Ei tässä nykyään ole mitään muuta kun että tarinointi on siirtynyt mainontaan. Näin Hanna ja puolisonsa ovat todennäköisesti saaneet osan leikkauksen hinnasta merkittävällä alennuksella.
Uskovatko jotkut mainosten teksteihin?
Yleisesti ottaen on niin, etteivät lääkärit saa sairaaloissa hoitaa ja lääkitä lähiomaisiaan.
Eikä edes leikata heitä.
Koskee myös hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen on niin, etteivät lääkärit saa sairaaloissa hoitaa ja lääkitä lähiomaisiaan.
Eikä edes leikata heitä.
Koskee myös hoitajia.
niin kyllähän ton luulisi monen muutenkin tajuavan, että oma perheenjäsen lisäisi jännityksen riskiä leikkauksessa. Vieraille tehdessä pystynee paremmin keskittymään itse tekemiseen.
Ap on pösilö.
Ei edes käsitä, mistä tuossa on kysymys. Ja miksi lääkäri n sanonut EI.
Lääkäri ei saa hoitaa sairaalassa hoitaa eikä lääkitä vaimoaan.
Eikä muitakaan läheisiään.
kun lääkäri on vastannut että ei laikkaa, niin tuon perusteella ei voi mitään päätellä yhtään mitään. mistä edes tiedetään että onko hänellä ollut puolisoa ja jos on, niin hänen silmänsä voivat olla niin hyvässä kunnossa ettei niille taritse tehdä yhtään mitään.
Tärkeintähän nyt kuitenkin on ollut, että nämä kaksi semijulkkista ovat saaneet leikkauksensa taviksia edullisemmin.
Onko Hannalla rahat loppu kun pitää tehdä yhteisröitä ja kämppäkin myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes leikata heitä.
Koskee myös hoitajia.
Tottakai saavat hoitaa, leikata, kirjoittaa reseptejä, lääkitä.
https://www.silmaasema.fi/artikkeli/kaihileikkauskokemuksia-hanna-broth…