Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä lahjaksi lahjakortti tatuointiliikkeeseen vaikka tapailtu vasta 2kk, ja olen sanonut etten aio koskaan ottaa tatuointia

Vierailija
15.05.2020 |

Miehellä on tatuointeja ja ne eivät minua häiritse, mutta en halua kuvia omaan nahkaani. Miten reagoisit tuollaiseen lahjaan? Kuitenkin todella tuore suhde vielä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

analyysi: Ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.

Vierailija
2/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain muuta kuin tatuointi. Eikö noissa myydä usein muutakin? Esim. koruja ja t-paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille miehelle

Vierailija
4/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta miltään järjen jättiläiseltä tuo mies. Ei ainakaan ota sinun mielipiteitäsi ja tunteitasi huomioon.

Vierailija
6/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi.

Myy se ja osta jotakin kivaa.

Vierailija
7/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jotain muuta kuin tatuointi. Eikö noissa myydä usein muutakin? Esim. koruja ja t-paitoja.

Tässä nyt on kuitenkin selvästi ideana että mies painostaa ap:ta ottamaan tatuoinnin.

Vierailija
8/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tatuoitu, niin kyllä sinunkin pitäisi olla. Miehesi ajattelee, ettet ole ymmärtänyt asiaa, ja antaa siksi aika suoran vihjeen.

Vierailija
9/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lahjan takaisin ihan kohteliaasti ja kehottaisin antamaan sen jollekulle, jolle sillä olisi käyttöä. Ja sanoisin, että minä en halua ottaa tatuointia, jos et muistanut. Sitten miehen reaktioista ja käytöksestä riippuisi seuraako suhteessa jatkoa.

Mitään uutta lahjaa en tietenkään pyytäisi saati edes olettaisi saavani sen palauttamani lahjakortin sijaan.

Vierailija
10/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aattelee, että sulla ei oo tatuointeja siksi, kun et ole raaskinut sellaista maksaa. Nyt voit ottaa kun on lahjakortti. Koska tottakai kaikki oikeasti haluaa tatskan.

Vierailija
11/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista lahjaa tuputtavalla tuskin riittää ÄO ja ajattelukyky olla loukkaantumatta jos kieltäydyt. Hyvässä lykyssä tulee turpiin.

Vierailija
12/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan mies on itsekäs ja tietää ettei ap halua tatuointia. Tietää ettei ap halua ja laskee sen varaan että saa itse käyttää lahjakortin. Haluaa näyttää anteliaalta, mutta ajattelemattomalta, vaikka on itsekäs p*ska. Usko pois, on valinnut jo tatuoinninkin itselleen.

Vierailija
13/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko miehen mieliksi muuttaa tiukkapipoista mielipidettäsi omista tatuoinneistasi?

Ei ensimmäisen tatuoinnin tarvitse olla mikään valtavan suuri ja näkyvässä kohdassa. Voit hyvin ottaa tatuoinnin sellaiseen paikkaan, missä se jää piiloon. Isot ja näkyvät tatuoinnit voi ottaa sitten myöhemmin.

Vierailija
14/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkään "+8 inches only" teksti.

Vierailija
15/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä itse valita studion, koska sillähän on valtava merkitys lopputulokseen. Ei tuollaista voi lahjaksi antaa edes ihmiselle, jolla on tatuointeja, jos ei tiedä missä käy.

Vierailija
16/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mies on itsekäs ja tietää ettei ap halua tatuointia. Tietää ettei ap halua ja laskee sen varaan että saa itse käyttää lahjakortin. Haluaa näyttää anteliaalta, mutta ajattelemattomalta, vaikka on itsekäs p*ska. Usko pois, on valinnut jo tatuoinninkin itselleen.

Tässä voi muuten olla jotain :) anna sinä hänelle lahjaksi jotkut mieleisesi korvakorut (jos miehellä ei ole korvissa reikiä) tai vaikka tyylikäs käsilaukku!

Vierailija
17/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko miehen mieliksi muuttaa tiukkapipoista mielipidettäsi omista tatuoinneistasi?

Ei ensimmäisen tatuoinnin tarvitse olla mikään valtavan suuri ja näkyvässä kohdassa. Voit hyvin ottaa tatuoinnin sellaiseen paikkaan, missä se jää piiloon. Isot ja näkyvät tatuoinnit voi ottaa sitten myöhemmin.

Ei tatuoimattomuus tarkoita sitä, että olisi jotenkin tiukkapipo. Minun mielestäni tatuoinnit ovat yleensä hienoja (jotkut ovat toki aivan kamalia), joskus jopa varsinaisia taideteoksia, mutten silti halua itselleni tatuointia. En pidä kivusta. Tatuointien pysyvyys on myös haittapuoli. En halua sitoutua loppuelämäkseni johonkin tiettyyn kuvaan kehossani.

Vierailija
18/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoisin niin, että sanoisin että ei kiitos, en ota vastaan, koska en halua itseeni tatuointeja. Koskaan. 

Vierailija
19/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamoon ap. Olet AV:lla, ihan turha yrittää tekeytyä meitä muita paremmaksi. Siitä nyt vaan leimaa kylkeen kun mies kerran maksaa.

Vierailija
20/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pidä mielipiteesi asiassa äläkä ota tatuointeja. Hyvä valinta.