Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä astmastikoilla aina ikuinen nuha, pieni kröhä tai limaa kurkussa?

Vierailija
19.12.2024 |

Varsinkin yön jälkeen tarvitsee kurkkua selvitellä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja auta armias kun tänään tein puolitoista tuntia lumitöitä; meinasin oikeasti alkaa vinkumaan, koko ajan sai keuhkoputkea rykiä. Ihan helvetin ärsyttävää!

Vierailija
2/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi johtua myös refluksitaudista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan, tosin mulla on lievä astma.

Vierailija
5/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja auta armias kun tänään tein puolitoista tuntia lumitöitä; meinasin oikeasti alkaa vinkumaan, koko ajan sai keuhkoputkea rykiä. Ihan helvetin ärsyttävää!

Oletko varma että sun astma on ihan tasapainossa? Olisiko lääkityksen tarkistuksen paikka?

Vierailija
6/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
7/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onkohan aloittajalla alilääkitys?

Vierailija
8/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Muutin puutaloon jossa on painovoimainen ilmanvaihto. Puulämmitys myös sähkölämmityksen lisäksi. Vähensin myös maitotuotteiden käyttöä.

Vierailija
9/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulle lääkäri väitti työhöntulotarkastuksessa, että mulla on astma. En siksi saanut työtä. En kyllä itse millään tavalla tiedä enkä myönnä, että mulla astma olisi. Eikö se ole aika ikävä tauti? Miten voisin itse olla tietämättä asiasta? Pyh.

Vierailija
10/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on kroonisesti tukossa. Jännää, että vaikka sinällään jaksan hyvin liikkua pitkiäkin matkoja ja kesällä 40 kilometrin pyörälenkki monta kertaa viikossa on suht. kevyttä, samaan aikaan hengästyn helposti pienenkin matkan jälkeen. Ei niin että hirveästi haittaisi, mutta puheääni muuttuu nopeasti "hengästyneeksi". Jotkut sitten jaksavat irvailla tästä "huohotuksesta".

Vierailija
11/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä on kroonisesti tukossa. Jännää, että vaikka sinällään jaksan hyvin liikkua pitkiäkin matkoja ja kesällä 40 kilometrin pyörälenkki monta kertaa viikossa on suht. kevyttä, samaan aikaan hengästyn helposti pienenkin matkan jälkeen. Ei niin että hirveästi haittaisi, mutta puheääni muuttuu nopeasti "hengästyneeksi". Jotkut sitten jaksavat irvailla tästä "huohotuksesta".

Mulla toi sama, että pyöräillä voi vaikka kuin pitkään ja ylämäkiäkin polkea, mutta sitten esim kauppakassien tai painavan repun kantaminen kävellen pientä ylämäkeä pistää puuskuttamaan ja henkeä ahdistaa.

Vierailija
12/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä perseyskä koko ajan tulee pärskittyä ympäriinsä ilman housuja kun kulkee.