Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä lahjaksi lahjakortti tatuointiliikkeeseen vaikka tapailtu vasta 2kk, ja olen sanonut etten aio koskaan ottaa tatuointia

Vierailija
15.05.2020 |

Miehellä on tatuointeja ja ne eivät minua häiritse, mutta en halua kuvia omaan nahkaani. Miten reagoisit tuollaiseen lahjaan? Kuitenkin todella tuore suhde vielä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vautsi, niin vähästä infosta saamme päätelmäksi, että mies on narsisti kontrollia haluava mulkku joka ei kunnioita toista yhtään. Eikö ole sitä pientä mahdollisuutta, että mies ajatteli ilahduttaa ja eikös tatuointi liikeistä saa muutakin nykyään?

Parviälyssä yhdistyy parven tiedot ja kokemukset. Tulos on aina oikea tästä syystä. Jss asap

Juu, se on se sama narsisti joka meitä palstan naisia vainoaa. On mieltynyt tämmöisiin ylipainoisiin kouvolatukkaisiin legginssi peppuihin. Tiedetään jo sen metkut. Siksi oonkin samaa mieltä muiden parvelaisten kanssa.

Vierailija
42/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei ole ymmärtänyt väärin tai ihan vain muista väärin? Jos on jostain syystä siinä uskossa, että haluat tatuoinnin? Tällöin lienee melko nolona, kun otat asian puheeksi.

Jos kyseessä ei ollut erehdys, silloin tuo on vain huonoa käytöstä, mutta tässäkin tapauksessa keskustelu asiasta paljastanee nopeasti, kannattaako suhdetta jatkaa vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehen nimi alavatsaan tai käsivarteen, et taatusti tule katumaan. Mahdollisimman isolla fontilla. Kyllä 2kk suhde on elinikäisen muiston arvoinen eikö joo.

Vierailija
44/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta näkee, miten kammottavia miehet voi olla.

Vierailija
45/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä antaisin mun siskolle lahjakortin teatteriin ja se mulle lätkämatsiin niin kumpikin oltaisiin aika krpiintyneitä toisiimme. Kyllä lahjoissa täytyy joku tolkku olla.

Vierailija
46/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vautsi, niin vähästä infosta saamme päätelmäksi, että mies on narsisti kontrollia haluava mulkku joka ei kunnioita toista yhtään. Eikö ole sitä pientä mahdollisuutta, että mies ajatteli ilahduttaa ja eikös tatuointi liikeistä saa muutakin nykyään?

Just ttu joo. :)

Tietäen ettei tyttis halua tatuointia, tahtoo ilahduttaa juuri tatuointiliikkeen lahjakortilla. Eihän se nyt siis tosiaan kunnioita toisen toiveita, se ei ole keksittyä vaan fakta. Sama kun antaisi vegaanille lahjakortin kauppahallin lihakauppaan.

Mutta sä olet kyllä kiltti ja mukautuva. Mistä noin ruusunpunaisia laseja saa?

Se mitään ilahduta vaan on joko tyhmä tai kontrollinhaluinen.

No siis, ensinnäkin mainitsin, että eikö tatuointi liikeistä saa lävistyksiä tai muuta yleensä? Ymmärrän kyllä pointin, mutta sitä en ymmärrä, että kaikki täälä ovat valmiina pitämään tätä miestä hirviönä. Voi olla tyhmiä ideoita jotka toteuttaa, mutta se ei tarkoita, että mies tekee sitä puhtaasta pahuudesta. Jos minä saisin lahjan josta pidän, minä suoraan sanoisin kiitos, mutta myös mainitsisin asiasta ja oman mielipiteeni. Minä en kuitenkaan heti ajattelisi, että ahaa, hän tekee tätä puhtaasta pahuudesta. Eikö oikeasti kenellekkään tule muuta mieleen, kuin ainoastaa se vaihtoehto, että mies on sika? Eikö ole sitä pientä mahdollisuutta, että mies on mokannut puhtaasta tyhmyydestä tai ei muistanut asiaa?

Vierailija
48/48 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista tatuointia joka kaunistaisi naista ei ole olemassakaan. Rumentaa aina. Mutta sehän on vain minun mielipide. Itse aiheeseen, mies on joko tyhmä lammas kuplansa sisällä, tai ei kunnioita sinua, niin itsekeskeinen että sinun mielipiteellä ei ole väliä. "Tottakai sinä olisit samaa mieltä hänen kanssaan tatuoinneista, et vaan uskalla."

Typerys tai moukka.