Miesystävä ei hyväksynyt Facebook kaveripyyntöäni
Olen vähän aikaa tapaillut miestä ja olemme molemmat ihastuneet toisiimme. Lähetin miehelle Facebook kaveripyynnön. Hän hylkäsi sen. Miksi hän teki niin? Haluaa jatkaa tapailua. Itse mietin eroa tämän takia. Osaako joku sanoa miksi ei halua olla Facebook kaverini? Ja kannattaako minun erota sen takia?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko niin, että suurempi ongelma on se, jos et voi asiaa häneltä itseltään kysyä eikä asioista voi keskustella. Sen takia kannattaa kyllä ottaa ero. Hyvässä suhteessa ei tarvitse pohtia itsekseen eikä varsinkaan vauvapalstalla toisen mielenliikkeitä. Jos ette tästä asiasta pysty keskustelemaan niin mitenkäs sitten mistään vakavammasta?
Olen kysynyt häneltä syytä mutta hän ei kerro. Joten siksi kysyn täältä. Erosin siitä miehestä.
Minusta tuntuisi hassulta edes päätyä suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa en olisi ensin fb-ystävä. Juuri siksi, kun minulla on siellä myös työkavereita, joiden kanssa olen aika paljon etäisemmässä suhteessa kuin ihan oikeiden vapaa-ajan kavereideni.
En ole kertaakaan lisännyt mitään parisuhdestatuksia tai muutenkaan julkaissut mitään nuuskittavaa. Ei myöskään luulisi kenenkään säännöllisesti nuuskivan kaikkia vastakkaista sukupuolta edustavia kavereitani läpi, että tuonkohan kanssa se on. Joten ei se kaverilistalla pitäminen minusta vaarallista ole kenellekään, ellei mitään salattavaa ole.