Miesystävä ei hyväksynyt Facebook kaveripyyntöäni
Olen vähän aikaa tapaillut miestä ja olemme molemmat ihastuneet toisiimme. Lähetin miehelle Facebook kaveripyynnön. Hän hylkäsi sen. Miksi hän teki niin? Haluaa jatkaa tapailua. Itse mietin eroa tämän takia. Osaako joku sanoa miksi ei halua olla Facebook kaverini? Ja kannattaako minun erota sen takia?
Kommentit (102)
Sen pitää siivota sieltä jotain tai sitten on vielä tietojen mukaan parisuhteessa jonkun muun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on tasan kaksi. Joko hän tosiaan nolostelee sinua ja suhdettamme. Tai sitten hänellä on lisääntyvä liuta " naispuolisia ystäviä" ja ties mitä tindervosuja kavereina. Ymmärrettävästi saattaisi tuottaa ongelmia kun huomaisit näiden tykkäilyt. Itse olin siinä tilanteessa, että mies jäi kiinni pettämisistä juuri näin. Aloin ihmetellä ketä nämä kaikki naikkoset facessa on ja kysäisin muutamalta tykkäilijältä suoraan, mikä on homman nimi. Naiset kertoivat suoraan ja sen jälkeen minä olin valmis poistamaan miehen paitsi omasta facesta myös elämästäni. Ja pointti siis siinä, että hän alunperin oli nihkeä facekaveruudesta eikä koskaan julkaissut yhteiskuvia meistä( itsestään kyllä niin että rajasi minut ulos!)
Vaihtoehtoja on tasan yksi. Hän on liian kaunis ja täydellinen, ettei halua pahoittaa tuttaviensa mieltä ja mässäillä sillä.
Onpa facebook ottanut niinkin suuren vallan ihmisten elämässä että parisuhdekin on vaarassa.
Tein aikoinaan aivan oikein kun päätin etten tule koskaan olemaan siellä.
Kuinka kauan olette oikeasti tapailleet? Teillä voi olla eri käsitys sekä suhteen vakavuudesta että Facebookin käytöstä. Oletko varma, että mies on oikeasti ihastunut? Miehet ovat hyviä näyttelemään. Jos mies ei pysty sanomaan mitään järkevää syytä kieltäytymiselle en jatkaisi suhdetta. Koska silloin syy on, että häpeää tai salailee sinua, pitää varalla tai hupina.
On varattu tai tapailee muita, tai tietää jo nyt, ettei aio tapailla sinua pitkään, joten ennaltaehkäisee tulevia ongelmia, kun ei ota facekaveriksi lainkaan. Joku syy siihen on, ettei hyväksynyt kaveripyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa facebook ottanut niinkin suuren vallan ihmisten elämässä että parisuhdekin on vaarassa.
Tein aikoinaan aivan oikein kun päätin etten tule koskaan olemaan siellä.
Joillekin parisuhde on oikea parisuhde sitten kun se lukee Facebookin parisuhdestatuksessa. Siihen asti kuulemma ollaan sinkkuja ja saa tehdä mitä haluaa. Näin eräs tapailemani mies joskus selitti.
Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että salaa jotain. Minun tapailemani mies ei myöskään hyväksynyt kaveripyyntöä ja lopulta paljastui, että pani selkäni takana muita naisia. Vaadi selitys!
On Face ja sitten on ihmiset..älkää sekoittako näitä..Puhukaa asioista! Mies ei hyväksy sinua kaveriksi jossain verkkopalvelussa ja sä kyselet siihen syitä täällä..sekopää!!
Pelimies voi myös toimia noin. Sillä on monta muijaa kierroksessa. Pelkää että kärähtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kaikkia satunnaisia seksikumppaneita hyväksyisi fb-kavereiksi.
Rumasti sanottu mutta suoraan. Muut selitykset ovat melko epätodennäköisiä.
Näinhän se on. Omalle kohdalle sattui hieman samantyyppinen tilanne. Toki olisi pitänyt asia ymmärtää jo muistakin pienistä asioista miehen käytöksessä.
Toivotaan kuitenkin että ap:n tapauksessa selitys on jokin muu.
Sanotaanko niin, että suurempi ongelma on se, jos et voi asiaa häneltä itseltään kysyä eikä asioista voi keskustella. Sen takia kannattaa kyllä ottaa ero. Hyvässä suhteessa ei tarvitse pohtia itsekseen eikä varsinkaan vauvapalstalla toisen mielenliikkeitä. Jos ette tästä asiasta pysty keskustelemaan niin mitenkäs sitten mistään vakavammasta?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko niin, että suurempi ongelma on se, jos et voi asiaa häneltä itseltään kysyä eikä asioista voi keskustella. Sen takia kannattaa kyllä ottaa ero. Hyvässä suhteessa ei tarvitse pohtia itsekseen eikä varsinkaan vauvapalstalla toisen mielenliikkeitä. Jos ette tästä asiasta pysty keskustelemaan niin mitenkäs sitten mistään vakavammasta?
Varmaankin muita ongelmia onkin tuon kommunikaation osalta. Miksei ap uskalla tai halua kysyä? Miten mies suhtautuu ylipäänsä jos hänen kanssaan haluaa keskustella suhteeseen liittyvistä asioista. Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että he karttelevat kaikkia vaikeampia aiheita ja pitävät mielellään toisen pienen etäisyyden päässä itsestään.
Kokemusta valitettavasti on. Eihän siitä hyvä tullut. Suhteessa molempien pitäisi uskaltaa avautua ja ottaa riski.
Mulla oli kans tällainen tapailukumppani. Minulle valehteli ettei juurikaan edes käytä facea ja että hän on itseasiassa aikeissa sulkea koko facebooktilin. Sattumalta löysin miehen instan, siellä sillä oli kavereina liuta noin 15 vuotta nuorempia heruttelijapimuja joiden kuvista tykkäili aktiivisesti. Selvisi myös että tyyppi vonkasi kaikkea mikä liikkuu. Ei olla enää missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans tällainen tapailukumppani. Minulle valehteli ettei juurikaan edes käytä facea ja että hän on itseasiassa aikeissa sulkea koko facebooktilin. Sattumalta löysin miehen instan, siellä sillä oli kavereina liuta noin 15 vuotta nuorempia heruttelijapimuja joiden kuvista tykkäili aktiivisesti. Selvisi myös että tyyppi vonkasi kaikkea mikä liikkuu. Ei olla enää missään tekemisissä.
Samanlaisia kokemuksia, vanhempi mies tosin ja eri somet. Piti kaikkea sellaista ”turhana ja ei-totena”. Todellisuudessa metsästi aasialaisia naisia ja oikeastaan ketä-tahansa-naisia. Kepulainen saasta - ei liene yllätys. ”Herkkulihaa - herkkulihaa!”
En minäkään halua miesystävää tai edes orastavaa sellaista facee. En yksinkertaisesti halua, että 25 työkaveria ja 100 entistä työkaveria pääsee nuuskimaan asioitani.
Tosielämä on erikseen.
Näköjään miehet harrastaa tätä.
Olen pettynyt.
Olen tuo klo15.14.
Miksi alapeukut?
Mitä ihmeellistä siinä on, ettei halua paljastella asioitaan facessa?
Naisvaltaisella alalla juorut jyllää ja jauhajat jauhaa..
Haluan pitää asiat ominani ja valita läheiseni itse.
Ymmärrän oikeastaan. Monella naisella näyttää olevan tapana merkata niillä sydämillä ja ties millä lurituksilla. Siinä kun sitten katsoo jonkun profiilia josta näkyvät vain ne profiilikuvat, niiden kommenteissa "merkkaa" ensin yksi nainen, seuraavassa toinen...
Niitä ei ehkä ihan just jaksa käydä siivoilemassa.
Rumasti sanottu mutta suoraan. Muut selitykset ovat melko epätodennäköisiä.