Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei hyväksynyt Facebook kaveripyyntöäni

Loukkaantunut
15.05.2020 |

Olen vähän aikaa tapaillut miestä ja olemme molemmat ihastuneet toisiimme. Lähetin miehelle Facebook kaveripyynnön. Hän hylkäsi sen. Miksi hän teki niin? Haluaa jatkaa tapailua. Itse mietin eroa tämän takia. Osaako joku sanoa miksi ei halua olla Facebook kaverini? Ja kannattaako minun erota sen takia?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo vaimo tai on muuten varattu. Tai sitten häpeää sua. Outoa olla hyväksymättä kaveripyyntöjä facebookissa. Jos oikeasti tykkäät miehestä niin kannattaa vielä kysyä miksi ei hyväksynyt ja katsoa vähän reaktiota. "Piilotteleeko" hän muuten sinua?

Vierailija
2/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä miksi ei hyväksynyt pyyntöä. Kyllähän tuo vähän vaikuttaa siltä, että hänellä on jotain salattavaa. Tai sitten käy Facebookissa tosi harvoin eikä ole huomannut sitä? Muita selityksiä en keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse harkitsisin jopa eroa, ellei tuolle olisi kunnollista perustetta. Sitä en vaatisi että hänen täytyisi kirjoittaa kaikille näkyviin "parisuhteessa henkilön x kanssa", mutta kyllä kaveripyyntö tuossa tilanteessa pitäisi hyväksyä. 

Vierailija
4/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin että jos ei halua olla kaveri edes facessa, niin tuskin haluaa olla muutenkaan tekemisissä.

Face-kaveruus on siis mun mielestä kevyempi muoto kaveruudesta, ainakin mulla on listalla myös puolituttuja, joiden kanssa en välttämättä ole livenä tekemisissä ollenkaan. Mutta oletan kyllä että kaikki ne joiden kanssa olen kaveri oikeassa elämässä hyväksyvät kaveripyyntöni.

Vierailija
5/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoiko vahingossa väärää nappia? Vai onko sitten sivuillaan sitten jotain sellaista mitä ei halua sinun näkevän tms.?

Oma siskoni ei hyväksynyt minua Facebook-kaveriksi ja ollaan aikuisia ihmisiä. Sanoi että "täytyy ensin muuttaa sivujaan" niin voi sitten hyväksyä?? En kysellyt tarkemmin mutta ei se Faceystävyys enää kiinnostanut tuon jälkeen. 

Vierailija
6/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua sinua oikeaan elämäänsä. Itse lokeroin ihmiset enkä oikeasti päästä ketään lähelleni. Facessa on tietyt ihmiset. Mun arjessa toiset eikä niistä juuri kukaan ole mulla facessa ja jos onkin niin ei olla siellä tekemisissä juuri lainkaan.

Vierailija
7/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin kyllä. Mikä syy tuollaiseen voi olla.

Vierailija
8/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika erikoista toimintaa, herättäisi kyllä epäilyksiä ja tuntuisi ikävältä.

Vierailija
9/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä kovin kummonen suhde ole, kun et sitä heti häneltä itseltään kysynyt. 

Vierailija
10/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siinä olla sekin, että jos olette vasta tutustuneet, hän ei halua että parisuhde vielä näkyisi facessa. Eli ei halua että uusi ihminen alkaa tykkäilemään kuvista ja lähettelemään pus pus oot ihana kommentteja ja sydänemojeja. 

Haluaa katsoa ensin että tuleeko teistä paria. Ei tossa sen ihmeemmästä ole kyse. 

Kun aloin seurustella mun miesystävä olis halunnut parisuhdestatuksen. Minulla ei kuitenkaan näy parisuhdestatusta, enkä halua kaikkia suhdekäänteitä facessa julkaista. Suuri osa fb kavereista on sellaisia joille en muutenkaan näistä asioista kertoisi. Sit kun suhde on kestänyt kauemmin voi vaikka tägätä toisen että on henkilön xxx kanssa paikassa yyy. Se riittää, enempää ei asiaa tartte julkistaa.

Vierailija
11/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kommunikointia. Kyllä tuosta vielä hyvä suhde tulee.

Vierailija
12/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fb-kaveruus tarkoita, että lähetellään sydänemojeja. Kyllä mä tuosta loukkaantuisin ja kysyisin syytä.

Vierailija
13/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, huonoa kommunikointia miehen puolelta.

Vierailija
14/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi siinä olla sekin, että jos olette vasta tutustuneet, hän ei halua että parisuhde vielä näkyisi facessa. Eli ei halua että uusi ihminen alkaa tykkäilemään kuvista ja lähettelemään pus pus oot ihana kommentteja ja sydänemojeja. 

Haluaa katsoa ensin että tuleeko teistä paria. Ei tossa sen ihmeemmästä ole kyse. 

Kun aloin seurustella mun miesystävä olis halunnut parisuhdestatuksen. Minulla ei kuitenkaan näy parisuhdestatusta, enkä halua kaikkia suhdekäänteitä facessa julkaista. Suuri osa fb kavereista on sellaisia joille en muutenkaan näistä asioista kertoisi. Sit kun suhde on kestänyt kauemmin voi vaikka tägätä toisen että on henkilön xxx kanssa paikassa yyy. Se riittää, enempää ei asiaa tartte julkistaa.

Mutta kaveripyyntö on kuitenkin eri asia kuin parisuhdestatuksen merkkaaminen.

Tietty mahdollista että mies pelkää että sieltä alkaa sadella sydämiä joka paikkaan eikä siksi halua ottaa riskiä... Jotain sekin tosin kertoo jos haluaa pitää suhteen kokonaan salassa.

Vierailija
15/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hyväksy kenenkään kaveripyyntöjä. Olen facessa vain pakosta parin harraste- yms. ryhmän takia.

Vierailija
16/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja ei ymmärrä sarkasmia? 😄

Kyllä olen onnellinen, että olen saanut olla nuori ja seurustella ja etsiä lopullisen elämänkumppanin aikana ennen somea, jolloin kommunikoitiin naamatusten, eikä pohdittu palstoilla miksi uusi miesystävä hylkäsi fb-pyynnön.

Hyvä ihminen, ei me sitä tiedetä, kysy siltä mieheltä!

Vierailija
17/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on facessa vain työjuttujen takia?

Vierailija
18/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hyväksy kenenkään kaveripyyntöjä. Olen facessa vain pakosta parin harraste- yms. ryhmän takia.

Tämä on sellainen peruste jonka kelpuuttaisin syyksi olla hyväksymättä kaveripyyntöä.

Mutta jos miehellä on kuitenkin monia muitakin kavereita ja/tai käyttää paljon aikaa facessa, ihmettelisin kyllä kaveripyynnön hylkäämistä ja olettaisin että haluaa salata jotain.

Vierailija
19/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on facessa vain työjuttujen takia?

Mikä työ on sellainen jossa face vaaditaan jos ei sitä muuten käytä...?

Vierailija
20/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän aikaa tapailtu" - ihan luonnollista, että mies haluaa vähän katsella, miten homma etenee.  Jos  miesystävä loukkantuisi minulle tuollaisesta, niin miettisin kaksi kertaa jatkaako suhdetta tyypin kanssa, jolla selvästi kontrollointitaipumusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä