Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei hyväksynyt Facebook kaveripyyntöäni

Loukkaantunut
15.05.2020 |

Olen vähän aikaa tapaillut miestä ja olemme molemmat ihastuneet toisiimme. Lähetin miehelle Facebook kaveripyynnön. Hän hylkäsi sen. Miksi hän teki niin? Haluaa jatkaa tapailua. Itse mietin eroa tämän takia. Osaako joku sanoa miksi ei halua olla Facebook kaverini? Ja kannattaako minun erota sen takia?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tietenkin muitakin tapailukumppaneita, ei halua että nämä vahingossakaan näkevät toisistaan mitään. Jos olisit tyttöystävämateriaalia hyväksyisi ja laittaisi jossain vaiheessa yhteiskuvankin sinne. Ei salattavaa silloin.

Vierailija
42/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis tiedät, että hylkäsi kaveripyynnön ellette ole asiasta puhuneet? Ei siitä mitään ilmoitusta tule. 

Kyllähän sen näkee, onko pyyntö ”roikkumassa” vai hylätty. Ap, voiko mies olla perheellinen?

Mistä lähettäjä sen muka näkee? 

Lähetetyistä pyynnöistä esimerkiksi. Luultavasti myös profiilia katsomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis tiedät, että hylkäsi kaveripyynnön ellette ole asiasta puhuneet? Ei siitä mitään ilmoitusta tule. 

Kyllähän sen näkee, onko pyyntö ”roikkumassa” vai hylätty. Ap, voiko mies olla perheellinen?

Kaveripyynnöt -> lähetetyt kaveripyynnöt.

Vierailija
44/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri just kertoi, että hänellä näkyi muutama viikko sitten lähetetty kaveripyyntö hylättynä. Kuitenkin tää henkilö oli muutama päivä myöhemmin ilmestynyt kavereihin, vaikka kaverini ei ollut laittanut mitään uutta pyyntöä. Vissiin joku bugi Facebookissa.

Vierailija
45/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki mies

Vierailija
46/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetetyistä pyynnöistä esimerkiksi. Luultavasti myös profiilia katsomalla.

Ikkunan takanakin voi käydä kurkkimassa jos tietää milloin käyttää facea tai sinikkäästi odottelee.

Vierailija
47/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja millä tavalla siitä näkee, että se on nimenomaan hylätty? Näkyykö siinä oikeasti, että Matti Meikäläinen hylkäsi kaveripyyntösi? 

Vierailija
48/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja millä tavalla siitä näkee, että se on nimenomaan hylätty? Näkyykö siinä oikeasti, että Matti Meikäläinen hylkäsi kaveripyyntösi? 

Jos pyyntö on poistunut, ja hlö ei ole kaverisi, niin tällöin hän on hylännyt pyynnön. Jos pyyntö ”odottaa” niin siihen ei ole reagoitu mitenkään.

Vierailija
49/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä yli 3vuotta ja emme ole toistemme facebook kavereita.

En oikein tiedä itsekkään miksi.

Noin vuosi sitten laitoin kaveripyynnön, ei hyväksynyt - annoin asian olla.

Kaikki meillä tosi hyvin ja voi olla että, tuo facebook toisi mukanaan vaan turhia kyräilyjä.

Molemmilla kun siellä kaikenlaisia entisiä työkavereita, koulukavereita yms - voisi puolintoisin aiheuttaa vaan kysymyksiä/kyräilyä, en tiedä.

Asutaan ihan yhdessä ja kaikki suhteessa ihan mallillaan.

No ei todellakaan ole ihan mallillaan, jos avomiehes ei hyväksy sua facebookiinsa. Missä kuplassa oikein elät. Älä anna sen vedättää sua.

Vierailija
50/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyyntö on poistunut, ja hlö ei ole kaverisi, niin tällöin hän on hylännyt pyynnön. Jos pyyntö ”odottaa” niin siihen ei ole reagoitu mitenkään.

Mutta mistä näkyy, että syy on nimenomaan hylkääminen eikä esimerkiksi profiilin poistaminen ja piilottaminen, pyynnön hyväksyminen tai ihan vain joku fb:n bugi. Minullakin katosi yhdestä päivityksestä tykkäyksiä ja kommentteja, joita siellä aiemmin näin, mutta sitten parin päivän päästä ne olivat taas siellä. 

Vierailija
51/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on Facebookissa? Jo se on syy pistää äijä pihalle.

Kuka nykyään edes on Facebookissa? Sehän on mummojen internet.

Vierailija
52/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa, että ei ole kovin vakavissaan kanssasi, ja että ei halua samassa jonossa olevien naisten näkevän etteivät ole ainoita... Tai sitten fb on täynnä jotakin muuta, mitä ei tahdo sinun näkevän, mutta silloin luulisi hänen osaavan rukata yksityisyysasetuksia.

Tietysti aina on mahdollista, että mies tosiaan käy fb:ssä kerran puolessa vuodessa eikä vain saa aikaiseksi poistaa tiliään, mutta varmaan sinä meitä paremmin tiedät, käyttääkö koko sivua.

Vierailija
53/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on Facebookissa? Jo se on syy pistää äijä pihalle.

Kuka nykyään edes on Facebookissa? Sehän on mummojen internet.

Mitä pahaa on mummoissa? Minä kyllä tiedän varsin hyvin, että olen liian vanha instagramiin ja tiktokkiin ja snäppiin, mutta entä sitten? On minullakin oikeus käyttää nettiä. 

Vierailija
54/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti häpeää sinua. Oletko esim lihava? Ei varmaan halua sinua tunkemaan kommentteja ja sydämiä oniin juttuihinsa. Kaverinsa näkee kuvasi ja miestä hävettää. Tiedän, mistä puhun koska olen itse ollut se osapuoli, joka miehesi on.

Vierailija
55/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä näkyy, että syy on nimenomaan hylkääminen eikä esimerkiksi profiilin poistaminen ja piilottaminen, pyynnön hyväksyminen tai ihan vain joku fb:n bugi. Minullakin katosi yhdestä päivityksestä tykkäyksiä ja kommentteja, joita siellä aiemmin näin, mutta sitten parin päivän päästä ne olivat taas siellä. 

No vaikkapa siitä että profiilia ei ole piilotettu, tai pyyntöä ei ole hyväksytty? Bugeista ei ole kokemusta, mutta veikkaisin että se ei kuitenkaan ole se todennäköisin syy. Voihan tietty olla syynä sekin, että mies on salainen agentti ja työskentelee peitehenkilöllisyydellä eikä siksi halua hyväksyä kavereita 😅

Vierailija
56/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tseesus mitä vatvomista :D

Yritättekö kenties aina lähteä mukaan jos kumppani on menossa jonkun kanssa kahville, jos ei pääse niin salattavaa tai vaikka firman virkistyspäiville mukaan. Varmaan puhelutkin hoituu ryhmänä ja tekstiviestejä ei lähetellä vaan ollaan duo:na vaikka whatsupissa.

Vierailija
57/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kaikkia satunnaisia seksikumppaneita hyväksyisi fb-kavereiksi. 

Vierailija
58/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on ja pitää sinua varalla tai panokaverina. Hanki itsekunnioitus ja heivaa tuollainen surkimus elämästäsi.

Vierailija
59/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mukana vain koiratouhujen takia erilaisissa suljetuissa rotu- ja harrastusryhmissä ja Puskaradiossa paikkakunnan asioiden takia. Kaikki sukulais- ym. päivitykset on ihan turhia ja suurimman osan olenkin poistanut näkyvillä vaikka en kaveria tai sukulaista ole poistanut. Mua ei vaan tippaakaan kiinnosta jonkun aamupalakuvat tai treenikuvat tai pariskuntakuvat tai sukujuhlakutsut. Mies on kyllä kaverina mutta kumpikaan ei päivitä julkisia päivityksiä eikä julista parisuhdetta siellä. Keskenään kyllä muuten jutellaan ja "päivitetään" kuulumiset ja juorut ihan livenä...

Vierailija
60/102 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on tasan kaksi. Joko hän tosiaan nolostelee sinua ja suhdettamme. Tai sitten hänellä on lisääntyvä liuta " naispuolisia ystäviä" ja ties mitä tindervosuja kavereina. Ymmärrettävästi saattaisi tuottaa ongelmia kun huomaisit näiden tykkäilyt. Itse olin siinä tilanteessa, että mies jäi kiinni pettämisistä juuri näin. Aloin ihmetellä ketä nämä kaikki naikkoset facessa on ja kysäisin muutamalta tykkäilijältä suoraan, mikä on homman nimi. Naiset kertoivat suoraan ja sen jälkeen minä olin valmis poistamaan miehen paitsi omasta facesta myös elämästäni. Ja pointti siis siinä, että hän alunperin oli nihkeä facekaveruudesta eikä koskaan julkaissut yhteiskuvia meistä( itsestään kyllä niin että rajasi minut ulos!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän