Joko olette antaneet anteeksi Axl Smithille?
TVn viihdeohjelmiin kaipaisi vähitellen muitakin juontajia kuin Mikko Leppilampi ja Heikki Paasonen.
Minun puolestani Axl voisi jo palata.
Kommentit (23)
Annoin jo silloin kun ilmeni että ne naiset olivat julkkiksen kipeitä bimboja.
Eihän nykyään tarvitsisi niin häpeillä. Hän on ihan kadonnut.
Mutta eihän hänen teoksensa hyväksyttävää ollut
Riippuu onko hän jännä mies vai ei, koska jännät miehet saavat aina kaiken naisilta ihan kaiken tekemänsä anteeksi heti kun se on tapahtunut vain siksi, että ovat jännittäviä miehiä.
Suksi helvettiin saasta. Toivottavasti joudut samaan kohteluun idiootti
maisa lötkötti axlin ison munan päällä ja videoitiin mutta maisa ei vaatinut korvauksia senttiäkään
sen sijaan jari matin yritti kyniä koska jari matti oli kiltti mies
Axl on rangaistuksensa kärsinyt ja korvauksensa maksanut. Hyvin voisi palata Suomeen ja aloittaa hommat puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntavaaleihin ehdokkaaksi?
Vihreiden ehdokkaana savunahkainen karvaranne olisi ääniharava.
Axl ei ole maksanut korvauksia. Pienellä googlaamisella tämäkin olisi selvinnyt
Vierailija kirjoitti:
Annoin jo silloin kun ilmeni että ne naiset olivat julkkiksen kipeitä bimboja.
Samma här. Ihmettelin jo silloin tungosta yhden miehen sänkyyn, kun toisaalla oli ja on jatkuvaa puutetta. Oliko Axl vain portti suuremman julkisuuden piiriin? Minun puolestani voi palata.
Vierailija kirjoitti:
Axl on rangaistuksensa kärsinyt ja korvauksensa maksanut. Hyvin voisi palata Suomeen ja aloittaa hommat puhtaalta pöydältä.
Ei ole maksanut korvauksia.
Jos hän edes reilusti maksaisi korvaukset, eikä olisi lähtenyt niitä karkuun ulkomaille. Miten muuten ne Axun bisnekset 2020?
Vierailija kirjoitti:
maisa lötkötti axlin ison munan päällä ja videoitiin mutta maisa ei vaatinut korvauksia senttiäkään
sen sijaan jari matin yritti kyniä koska jari matti oli kiltti mies
Ai hänkin oli uhri
Eipä ole kaikkea minulle maksanut. Kärsiköön.
No eiköhän niihin hommiin olisi muitakin tarjolla.