Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
781/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia Ehnrooth. Mielestäni maailman kaunein nainen. Se hymy.. omg

Vierailija
782/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia Ehnrooth. Mielestäni maailman kaunein nainen. Se hymy.. omg

Hah sama juttu täällä. Se kirjoitetaan muuten "Ehrnrooth"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen, vaikka olen kyllä nainen itsekin. Luulen, että se sopii Jennillekki.

Vierailija
784/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju olisi paljon parempi, jos jokainen vastaaja laittaisi perustelut. Pelkkiä nimiä on pirhanan tylsää lukea. Parhaita on ne vastaukset, joissa on useammalla lauseella avattu asiaa. Jos ei sen vertaa viitsi, miksi kirjoittaa ollenkaan? Otsikossakin pyydetään perustelemaan.

Vierailija
785/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Frederik molemmat ja yhtäaikaa. Pistetään viä Tapsa Kansa kaupanpäälle, joko ylitty 200v.

Vierailija
786/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PM sanna marin. Olen ihan sata-varma että sanna on petipuuhissa aika peto kun pääsee irti. Siinä saa kilahdella ja räjähdellä täysillä.

Diktaattori

Vierailija
787/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen. Oikein lämpimän ja empaattisen oloinen mies😊 Terrence Hill vois olla toinen. Ikäeroa olis kyllä molempiin aika paljon, mutta ei haittais🥰

Vierailija
788/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PM sanna marin. Olen ihan sata-varma että sanna on petipuuhissa aika peto kun pääsee irti. Siinä saa kilahdella ja räjähdellä täysillä.

Fantasiansa kullakin😁

Vierailija
789/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin Wolverinen hehkutusta tässä ketjussa, mutta en ollut kylläkään ainuttakaan leffaa nähnyt missä se on. No eilen näin, tuli se X Men Days of Future Past telkkarista, ja piti ihan ottaa asiakseen katsoa. Nyt ymmärrän kaiken. I'm in love.

Aah niin, se on se leffa, jossa näkyy Wolverinen paljas peffa. Very nice, sai runosuonenkin laukkaamaan 👍

Hugh Jackman on kyllä NIIN unelma 💖

:D Vähempikin saa runoilemaan. Nam. Kai kiinnititte myös huomiota, ettei niiden farkkujen alle mennyt alushousuja? ;)

naiset on kyllä ihan tasan yhtä pervoja kuin miehet. ei se haittaa, mutta turhaa väittää, että olisitte jotenkin siveellisempiä.

Pahoittelut, jos tämä nyt murskaa siveelliset käsityksesi, mutta olemme kyllä se pervompi sukupuoli. :D

En ole kyllä ikinä tavannut millään tavalla pervoa naista, aina ollaan niin estoisia, naama norsun vitulla aina.

En ymmärrä miksi mun kohdalle sattuu aina ne pihtarit ja kiukuttelijat.

Vierailija
790/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin Wolverinen hehkutusta tässä ketjussa, mutta en ollut kylläkään ainuttakaan leffaa nähnyt missä se on. No eilen näin, tuli se X Men Days of Future Past telkkarista, ja piti ihan ottaa asiakseen katsoa. Nyt ymmärrän kaiken. I'm in love.

Aah niin, se on se leffa, jossa näkyy Wolverinen paljas peffa. Very nice, sai runosuonenkin laukkaamaan 👍

Hugh Jackman on kyllä NIIN unelma 💖

:D Vähempikin saa runoilemaan. Nam. Kai kiinnititte myös huomiota, ettei niiden farkkujen alle mennyt alushousuja? ;)

naiset on kyllä ihan tasan yhtä pervoja kuin miehet. ei se haittaa, mutta turhaa väittää, että olisitte jotenkin siveellisempiä.

Pahoittelut, jos tämä nyt murskaa siveelliset käsityksesi, mutta olemme kyllä se pervompi sukupuoli. :D

En ole kyllä ikinä tavannut millään tavalla pervoa naista, aina ollaan niin estoisia, naama norsun vitulla aina.

En ymmärrä miksi mun kohdalle sattuu aina ne pihtarit ja kiukuttelijat.

Niinhän sitä sanotaan, että jos tuntuu aina kohtaavan tietynlaisia ihmisiä, kannattaa katsoa peiliin 🤔

"If you run into an a55hole, you've run into an a55hole, but if you run into a55holes all day, you're the a55hole."

Vierailija
791/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tami Tamminen. Nousee kuulemma 150 kiloa penkistä vieläkin. Ikäisekseen hyväkuntoinen,kun vielä jaksaa peffaansa nostaa.

Järsisin mieluummin oikean käteni irti kuin viettäisin hetkeäkään tämän pellen seurassa.

Vierailija
792/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlie Hunnam. Sopivan epämääräinen moraalisesti, plus aika namu ulkonäöllisesti. Horoskoopitkin natsaa, eli perfetto.

Eih, ihanko oikeasti jotakuta kiinnostaa horoskoopit vuonna 2020??? :D :D :D

Vierailija
793/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew Labyorteauxin

Vierailija
794/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopez. Tarvinneeko perustella enempää....?

Takakireä norsunv-naama jonka paras ominaisuus on takamus? Joo, tarvii perustella enemmän.

Tarviiko tosiaan? Taisin ehtiä vaan ensin paikalle...

Vierailija
795/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Borgström.

Vierailija
797/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tietenkin sohvaperuna Tanjan, hän on niin kaunis, söpö, iloinen, tarpeeksi fiksu ja tykkää kivan oloisista asioista.

T:m29

Vierailija
798/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopez. Tarvinneeko perustella enempää....?

Takakireä norsunv-naama jonka paras ominaisuus on takamus? Joo, tarvii perustella enemmän.

Olen aina ihmetellyt sitä, miten joku pitää JLota seksikkäänä / kiehtovana. Ei ole mitään karismaa, ei hymyä, ei persoonaa. Pelkkä hyvä vartalo, jota osaa liikuttaa kauniisti. Riittääkö se tosiaan?

Selkeesti on riittänyt. :D

Vierailija
799/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jon Bon Jovi, ei ole rellestäjä päihteiden ja naisten suhteen, kuten monet saman alan miehet.

Huutonaurua!

Ihan samanlainen velikulta se on Jonikin ollut. Huumeet on maistunut ja naiset. Kotona Dorothea raskaana, kun Joni mennä naiskenteli kaikkea mitä eteen tuli.

Ihan on Joni itse kaikenlaista kertonut kirjassaan.

Vierailija
800/2753 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiansa kullakin😁

Mä antaisin vasemman k ivekseni jos saisin kokeilla Sannaa. Kiehtova Nainen isolla ännällä.

Todennäköisesti joutuisitkin antamaan jos fantasiasi toteutuisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan