Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jari "Bull" Mentulan. On sisäisesti ja ulkoisesti kaunis ihminen.
Maria Jungnerin. Söpö kuin mikä.
A. TurtiIne.. Kauhheen viisa ja kommmee. 🤗
Scott Bakula, (ncis new orleans), Mark Harmon (ncis),
Bruce the boss,
Hugh Jackman, kenestäkään ei ihmejuttuja lehdissä, ovat pysyneet ns aisoissa vaikka ovatkin kuuluisia, pilkettä silmissä ja hymyt herkässä. Kotimaiset on tuttuja tavastialta nuoruuden ajoilta... Enkä viitsi heitä tänne listata...
Näin nopeasti sen enempää miettimättä valitsen Katri Kulmunin, Pasha Pozdniakovan ja Cristina Hendricksin ainakin. Ja pistetään vielä kaupanpäällisiksi Kat Dennigs-niminen näyttelijätär myös. Nämä kaikki neidot ovat hyvin rintavia, joten huolisin ne sen vuoksi vaimoikseni!
Lola Odusoga olisi minun valintani. Työteliäs ja kaunis nainen. Sopivan ikäinenkin olisi.
Mistäpä noista tietää millaisia ovat, ihan pelkän ulkonäön perusteella Sebastian Rejman.
Peltsi Peltola.Miehekäs,komea ja olis mahtava kaveri reissuihin.
Keanu Reeves On niin hyvän näköinen, luonteesta ei hajua
Princen, jos se eläisi. Vaikka eläisikin, niin eipä taitas onnistua :D
Pablo Schreiber.
Mitä olen instaa neljättä vuotta seurannu ja haastatteluja kattellut. Voi kyllä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reeves On niin hyvän näköinen, luonteesta ei hajua
Hänet tunnetaan Hollywoodissa mukavana herrana. Tykkää omista jutuista, lukee paljon, pääsee toteuttamaan hurjapäätään leffoissaan ja on aina pienen ihmisen asialla. Älyttömän hyvä huumorintaju.
Monia sivustoja hänen sydämellisyydestään ja hyvyydestään.
Haastatteluissa ei välttämättä ole parhaillaan, ujoutensa takia.
Fanittanut Keanua ekasta Bill ja Tedistä lähtien kasarilta. Silloin se oli ihastusta myös. Sittemmin ihastus vaihtunut isoksi arvostukseksi.
Keanu on mulle jo niin "pyhä", etten voisi häntä puolisoksi ajatella. Muutenkaan mitään semmoisia ajatuksia. :D
Ole hyvä, niin ihailen kaukaa. ;)
Alexandria Ocasio-Cortez olisi minulle mieleen. Mutta eipä hän meikää katselisi. *huoh*
Elämäni Harrit!!
Ihan puhtaasti ulkonäön perusteella: Harri Pesonen
Ulkonäkö ja tänään iltapäivälehdestä lukemani jutun perusteella: Harri Gustafsberg
Joku komea Jenkki näyttelijä, esim. Keanu Reeves. Eleilisin hulppeaa elämää nauttien meressä uiden jne. Ei mitään kännisekoiluja vaan terveellistä elämää.
Jonkun näistä ihanista vahvoista itsenäisistä naisista, en nyt osaa sanoa kenet heitä, sitä pitäisi miettiä sitten.
Olen itsekin nainen.
Dennis Nylund, jos olisi pakko joku ottaa.
En tunne ketään julkkista niin hyvin, että puolisoksi ihan noin vain huolisin, mutta Jarkko Aholaan äänen ja ulkonäön takia voisin haluta tutustua, varsinkin kun kirjan perusteella tyyppi on ihan fiksu julkisuuden ulkopuolellakin