Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottaa kun olen maski päällä kaupassa tms. Ettekö tiedä että nyt on menossa koronaepidemia?

Vierailija
14.05.2020 |

Ja monessa maassa ei edes pääse kauppaan ilman maskia.

Kommentit (461)

Vierailija
441/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tartuntojen määrä pelkästä maskien käytöstä johdu. Suomi on pieni maa , harvaan asuttu, helpompi olla tartuttamatta. Monissa maissa yhden kaupungin asukasluku on suurempi kun Suomen, ei niitä voi vertailla keskenään.

Vierailija
442/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuijottaa. Ei täälläpäin ihmiset ainakaan pälyile käsittääkseni. Turha välittää muiden mielipiteistä. Huolehdit omasta ja muiden terveydestä, ja saat kunnioitukseni siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ihmistä sairaalassa koko suomessa ei ole epidemia.

Vierailija
444/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö pitäisi ruveta käyttämään (muita suojaavaa) maskia, kun tauti on vähentynyt täällä Helsingissäkin 0-2 tartuntaan päivässä? Jos maan hallitus vaikka syksyllä ilmoittaa että nyt pitää ruveta käyttämään maskia kaupoissa, liikennevälineissä jne., niin alan käyttää. Kun suurin osa käyttää, sillä on merkitystä. Muuten ei.

Vierailija
445/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
446/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta päivittäiset tartunnat eivät ole painuneet nollaan, vaan ovat päinvastoin kasvussa.

Vierailija
447/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saannut monet naurut kotona (Paikalla pitää jäädyttää itsensä täysin), kun iltaisin punaviinilasin täytän ja muistelen huvittuneena, miten typerän näköinen henkilö oli ja miten hän menisi paniikkiin, jos joku päivä huomaisi olevansa ihmisten ilmoilla, maskin unohtaneena.

Vierailija
448/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saannut monet naurut kotona (Paikalla pitää jäädyttää itsensä täysin), kun iltaisin punaviinilasin täytän ja muistelen huvittuneena, miten typerän näköinen henkilö oli ja miten hän menisi paniikkiin, jos joku päivä huomaisi olevansa ihmisten ilmoilla, maskin unohtaneena.

Itse saan vastaavasti makeat naurut aina, kun joku kirjoitustaidoton trollailee vauvalehden palstalla.  

Vierailija
449/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta päivittäiset tartunnat eivät ole painuneet nollaan, vaan ovat päinvastoin kasvussa.

Millä mittarilla ovat kasvussa?

Vierailija
450/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan sen takia kieroon kun te tollot ostatte hyllyt tyhjäksi makeista ja sairaalaloilla ei riitä rahat uusiin / tavaran toimittajilla ei riitä maskeja myytäväksi niille ketkä niitä oikeasti tarvitsee.

Vierailija
451/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität muiden mielipiteistä maskin suhteen?

Vierailija
452/461 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin maskina tyttöystävän stringejä. Vaimo skitsahti kun hän näki ne ja piti keksiä hätävale.

Vierailija
453/461 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö teitä vitsiniekkoja naurattaa kun nyt tartunnat vaan lisääntyy.

Nyt ois jo aika laittaa maski nenälle.  Etenkin te vanhemmat ukot ja muorit. Tekisi mieli sanoa teille kun teitä tavarataloissa ym näkee ilman maskia että "olet ensimmäisenä tuonelan portilla kun tartunnan saat"   Ja te nuoremmat ettehän halua että vanhempanne ja isovanhempanne ovat siinä jonossa. Siis käytä maskia

Vierailija
454/461 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt vanhempien ihmisten itse päättää. Ei kaikilla ole sellaista kovaa kuolemanpelkoa kuin nuoremmilla.

Maski saattaa ahdistaa, haitata liikkumista kun estää näkyvyttä tai olla vaan hankala pitää.

Moni ajattelee, että kuolee sitten kun kuolee. Mieluummin elää normaalisti kuin kiusaa itseään.

Eräs yli 70-vuotias juuri tänään kertoi, että maski on kamala. Portaissa ei näe mihin astuu, on ihan kuin jossain sumpussa, hankala hengittää ja ei pysy paikoillaan tai on liian tiukka. Sanoi, että hän ei pysty pitämään. Olkoon kuinka on maailma sekaisin.

Ymmärrän häntä.

Vierailija
455/461 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kävikään. Kellään ei enää vuonna 2023 maskeja koska niistä ei ollut mitään hyötyä vaikka korona ei ole hävinnyt mihinkään . Lampaat vain uskoivat kaikkeen ja kaupungin kadut täyttyi käytetyistä maskeista. Julkisten tilojen kuten koulujen varastot täynnä avaamattomia maskeja. Niihin mennyt miljoonia veronmaksajien rahoja eikä niille ole mitään käyttöä. Käsidesitkin vanhenee varastoissa

Vierailija
456/461 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei ole enää yleisvaarallinen. Kiertää väestössä yhtenä flunssana muiden rinnalla. Mitä väliä? Meni jo, luojan kiitos! 

Vierailija
457/461 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän maskia ihan muidenkin tartuntojen takia, korona on vain yksi joka päällä tällä hetkellä. Aasian maissa on jo pitkään käytetty maskeja mm flunssa-aallon jyllätessä. 

Vierailija
458/461 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mykoplasma ja adenovirus!

Vierailija
459/461 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainaki tuijotan kaikkea erikoista oikein kunnolla, jos joku näyttää huvittavalle niin naureskelen tottakai

Viimeksi joku huivinainen terkkarissa tuijotti häpeämättömästi, mikä on erittäin epätavallista. Loppui vasta, kun menin eteensä tuijottamaan silmiin intensiivisesti. Moukkamaista tuijottaa ihmisiä ja etenkin terveydenhuollon palvelupisteessä.

Vierailija
460/461 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa!!!!??????

Nythän ei tietenkään ole oikea aika mennä kauppaan kun on koronakriisi päällänsä! Nakerra hätävaranäkkäriä säilykkeiden kera kotona! Ja mene kauppaan vasta pari kuukautta pandemian loppumisen jälkeen, hyvä ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän