Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kombuchasta humalaan?

Vierailija
14.05.2020 |

Miksi humallun melkein hetkessä, jos juon lasillisen kaupan kombuchaa? Onko niissä niin korkea alkoholipitoisuus kuitenkin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis muuten absolutisti. Tuossa viimeisimmässä ostamassani kombuchassa ei ole ainakaan pulloon merkittynä alokoholiprosenttia. Kamalaa, on sellainen olo, että alan koukuttua niihin. Siis kaipaan sitä ihmeellistä oloa, mikä niistä tulee. Tosin muistaakseni vappusimastakin tulen humalaan.

Vierailija
2/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävää alkoholisoitua kombuchan siivittämänä. Porttiteoria näyttäisi toimivan. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Onko kokemuksia?

Taisin kerran tosin humaltua jopa Pommacista, tosin siitä on jo vuosia aikaa.

Vierailija
4/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran prosentteja kuin kotona tehdyssä simassa eli 0,5 tai jotain. Taitaa olla kuviteltu humala sulla. 

5/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin oikeasti käydä!?

Kuulin hiljattain, että 17-vuotiaalle kaverille ei suostuttu myymään kombucha-pulloa. Minulle on myyty, vaikka olen alaikäisenä ostanut. Kumma keksintö tämä kombucha, olen maistanut myös veljeni tekemää (ei prosentteja) ja kombucha-teetä, joka on ollut meillä kaapissa jo paljon ennen kuin kombuchasta tuli ilmiö. En tiedä miten se sitten on tehty, onkohan joku muu kenties kokeillut?

Vierailija
6/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vetää Pommac-kännit.

Vierailija
7/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois vetää Pommac-kännit.

Oon kova rebel ja kävin ostamassa sekä Pommaccia että kombuchaa. Seitinohuet iltakännit tiedossa. 😈

Vierailija
8/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli siitä ihan kamalat vatsakivut ja ripuli.

Vierailija
9/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl ihan kuvitelmaa tulla kombutchasta känniin 😁

Vierailija
10/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se känniä ole, mutta pienikin määrä alkoholia voi tuntua jos on herkkä alkoholille ja muuten absolutisti. Mulle käy vähän samalla tavalla kun juon esim. kotikaljaa. Olen tosi herkkä alkoholille.

Vierailija
11/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helposti humaltuva absolutisti...?

Vierailija
12/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä hyvä vaativan asiantuntijan mielipide asiasta: 

Vierailija
13/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on paastonnut ja ei ole koskaan alkoholia mittavasti käyttänyt, niin minulla pelkkä alkoholin haistaminen pienenä aiheutti huimauskohtauksia.

Vierailija
14/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on paastonnut ja ei ole koskaan alkoholia mittavasti käyttänyt, niin minulla pelkkä alkoholin haistaminen pienenä aiheutti huimauskohtauksia.

Mulla lusikallinen yskänlääkettä tai minipikarillinen ehtoollisviiniä kirkossa saavat myös hiprakkaan. 🙂

Vierailija
15/18 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jonnet kombuchaa viljelemään.

Voitte sitten diilata noita kumpucha pulloja yläasteen pihalla.

Vierailija
16/18 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairas olet. Alkoholijuoman raja Suomen lainsäädännön mukaan on 1,2 %. Kombuchassa on 0,0 - 0,5 % alkoholia eli kyseessä on nk. nollajuoma, kuten alkoholiton olut. Tuotetta voi vaikka alaikäisetkin tilata verkkokaupasta, ei siitä kukaan humallu. Sokerihumalan sillä kyllä saa! Ja lisäkiloja.

Vierailija
17/18 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä, nimittäin kuulostaa siltä että sulla on maksassa häikkää

Vierailija
18/18 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi