Sivut

Kommentit (431)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä helv..tin väliä joidenkin tuijotuksilla on? Aina löytyy joku töllääjä. Porskuta omia teitäsi.

Lihavien ostoksia toljotetaan ja kuljetaan jopa perässä katsomassa mitä ostaa (omin silmin nähnyt). Alipainoisia myös. Vammaisiakin töllötetään, uskomatonta mutta totta. Ja ihan varmaan joku maskikin on elämää suurempi ihme. Nämä kaikki kertovat vaan sivistymättömyydestä ja pienistä ympyröistä, missä töllöttävät reppanat elävät. Monesti uteliaalla on vielä jäänyt suukin auki :D

Mä olen todella kipakka, ja saatan tokaista aika äkkipikaisestikin, esim miehelle kaupassa, jos on aikeissa ostaa jotain todella turhaa tai sellaista mitä meillä jo kotona on, ja voi jestas sentään, kun ihmisiä alkaa kertyä kummasti ympärille möllöttämään, vaikka ihan normaalia keskustelua käydään, ilman mitään riitaa tai huutamista.
Kerran verholiikkeessä, kun mietimme yhdessä ostoksia, jäi yksi nainen ihan viereen kuuntelemaan, ei katsellut tuotteita, eikä ostanut mitään. Muljautin pirullisesti, niin johan häippäsi. Näitä uunoja riittää.

Yksi röyhkimys tuli myös kerran ihan suoraan liikkeen perältä melkein juosten katsomaan, kun löin romukultaa tiskiin ja kysyin mitä näistä maksat. Siihen vaan kassalle ja tuijottamaan niitä mun eriparikorviksia ja katkenneita kultaketjuja. Kun oli ne katsastanut, niin lähti takaisin lehtihyllylle, varmaankin ilmaiseksi lukemaan. Voi myssyn tyhjyys.

Maski on elämää suurempi ihme ;D

Vierailija

Ekan maskin kun itse näin kaupassa tänä keväänä, ilmeisesti jollain riskiryhmäläisellä, kassajonossa niin  kolme teiniä katsoi niska vinossa vielä ulos mennessäänkin.

Olen itse huomannut tyytyväisenä, etten katso sen pidempään jos joku maskia pitääkin.

Vierailija

Kyllä se maskia käyttävien tuijotus loppuu viimeistään, kun a) maskit tulevat kaikille pakollisiksi kaupassa ja muissa ihmisjoukoissa, tai b) tuijottajien omaan lähipiiriin osuu fataali korona-tapaus.
Sitten se aiempi tuijotus varmaan tuntuu melko typerältä.

Vierailija

Minä suojaan itseni ja kai sinuakin kun käytän PFF 2 hengityssuojainta. Joku kertoi käyttävänsä PFF 3 suojainta. Mistähän niitä saa kun mainostavat vain tuota 2.

Sitä myös ihmettelin ettei esim. terveydenhuollossa ole labran tädillä mitään suojainta enempää kuin lääkärilläkään. Ei myöskään yksityisellä puolella.

Niillä on vastaanottohinnatkin niin korkeat että varmaan olisi varaa suojata se rahaa tuova potilaskin että pääsi tulemaan uudemman kerran

Vierailija

Olen käyttänyt ffp3 tai kirurgin maskia maaliskuun alusta saakka ,jos on pakko ollut käydä kaupassa ,julkisissa liikennevälineissä ja kaupungilla. Kukaan ei ole tuijotellut, pikemminkin väistäneet katsoa. Ihan huvikseni olen seurannut ihmisten käyttäytymistä ohimennen.
Jatkan käyttöä edelleen, se on niin helppoa.

Vierailija

No en mä ainakaan ole tottunut näkemään ihmisiä ruokakaupassa maskit naamalla, tottakai reagoin siihen. Sitä paitsi niistä mustista maskeista tulee sellainen olo, että katsoo kahteen kertaan, onko siinä joku rosvo vai ei :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni myös pidämme maskia kun käymme kaupassa. Harmittaa kun hyviä maskeja on todella vaikea saada ja kamalan kalliita. Kirurginen maski on ihan kamala koska ne on tehty miesten isoja kasvoja varten ja tietenkään niiihin ei saisi koskea mutta kun ne menee minulla melkein silmien eteen! 😡

Tilasin juuri niitä paremmin paikallaan pysyviä, ffp2 jotka olivat ennen n. 50snt kpl ja nyt ne on 5€ kpl 😭

Yritän nyt siis joskus mennä tosi aikasin vaikka klo 7 aamulla että on vain yksi ihminen minun lisäksi ettei tarvitse pitää maskia.

Toivon että jos tämä epidemia nyt pahenee niin tulisi edes maskeja lisää myyntiin.

Netista voi tilata vaikka minkalaisia maskeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä pitäisi löyhästi laskettuna olla noin 73 000 koronaa sairastavaa joista 65 000 on pääkaupunkiseudulla. Näistä 73000tarvitsee noin 150 sairaalahoitoa tällä hetkellä. Ei erityisen vaativa tauti.

Et sitten seuraa ulkomaista mediaa. Nuorisolle on koronasta jaanyt loppuelamaan vaikuttavia sairauksia. Menee keuhkoihin, munuaisiin ja aivoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pysy kotona tartuttamasta muita jos tarvitset maskia?

Se päästää puolet pärskeitäsi läpi jos nyt edes on tiiviisti naamasi edessä. Veikkaan että naamarättisi falskaa reunoista.

Pelkkä puhe levittää pisaroita muutaman metrin. Maski lyhentää sen alle metriin.

Uusimman tutkimuksen mukaan virus leviaa myos aerosolimuodossa. Et voi koskaan tietaa onko taudin levittaja oleskellut sinua ennen samassa tilassa.

Vierailija

On olemassa ihmisryhmä, joka tarttuu milloin mihinkin "ilmassa" olevaan trendiin ja käyttää sitä itsetietoiseen, omaa tärkeyttä tehostavaan pätemiseen: "Katsokaa nyt, miten tiedostava olen!"

Ymmärrän täysin maskin ja käsidesin käytön, mutta edellämainitut minä-show -yksilöt tekevät sen esim. kauppoihin saapuessaan niin suurieleisesti ja äänekkäästi, että näiden kohdalla tunnen vaivautunutta myötähäpeää.

Säälittää tarve vinkua lisäpisteitä elämän karussa pelissä tekemällä normaalista suojautumisesta suuri numero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaahan tuo aika hörhön kuvan. Media hysterisoinut monet pahasti, vaikka tuhnuksihan tuo on jäämässä. Ja kun yhteiskuntaa nyt kuitenkin ollaan avaamassa, niin mitä tässä auttaa panikoida? Jos huonosti käy eli korona iskee ja tappaa, niin sitten se on niin. Onhan tässä tullutkin jo kotvanen elettyä täysillä.

Nyt kun nuo koulut aukaistiin niin pelkosi tuhnuksi jäämisestä on turha. siellä ei oppilaat turhia turvavälejä mittaile. voi olla että olet elämääsi jo kyllästynyt, minä en ole, siksi käytän maskia.

Tuntuu ettei maskipelleillä ole enää muuta elämässä kuin Koronanpelko.

Ainoastaan riskiryhmäläisten on syytä varoa.

Kysy niilta taudin saaneilta jotka ovat sairastaneet kolme kuukautta ja kauemminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, vastaan vain aloitukseen. En tuijota, saatan kyllä vilkaista koska kyllähän se maski kiinnittää huomiota kun niitä on ehkä yhdellä tuhannesta. Alussa jaksoi naurattaa, nyt lähinnä hymähdän. Sama se mulle jos jos joku haluaa olla niin peelo, että kulkee moinen naamallaan. Ehkä sillä on hyvä syy tai ehkä on vaan hysteerikko, yksi lysti. Mitään hyötyähän siitä maskista ei ole, mut vedä vaikka kypärä päähäsi jos tekee sulle turvallisen olon.

Piti kuitenkin tulla palstalle kirjoittamaan kuinka typera olet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole varaa ostaa kertakäyttömaskeja. Ne pitää vaihtaa puolentunnin tunnin välein. Kankainen taas ei suojaa minua eikä muita. Sen on THL todennut. Ja se pitäisi pestä korkeassa lämpötilassa jokaisen käytön jälkeen. Muuten on ainoastaan pöpöpesäke. Kuka viitsii pyörittää yhtä maskia koneessa joka päivä?

Voihan sen vaikka keittaa kattilassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat