Aina kun hakee sivuhistoriasta av:n ketjuja, joihin on vastannut viimepäivinä, niin
saakeli 80% ketjuista poistettu! Mitä järkeä tässä palstassa on?
M/40
Kommentit (32)
Kertoo paljon susta, vastailet vaan rölliketjuihin, sussa vika.Palsta sensijaan on hyvä ja täydellinen, moderointi toimii vallan mainiosti :) ;) :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Olisi hyvä palsta, jos modet olisivat parempia.
Olisi nykyistä parempi, jos moderointia ei olisi ollenkaan. Nykyisestä moderoinnista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki ihannetilanne olisi laadukas moderointi.
Tää on tämmönen päiväni murmelina paikka
Mode roin nista huutaa koviten se porukka joka netin ulkopuolella on aina hiljaa ja katse maassa.
Milloin tästä palstasta tuli moderoinnin osalta näin kökkö? Olen käynyt täällä vasta puolisen vuotta, ja jo alusta asti ihmetellyt, miten ketjuja ja kommentteja katoilee.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tästä palstasta tuli moderoinnin osalta näin kökkö? Olen käynyt täällä vasta puolisen vuotta, ja jo alusta asti ihmetellyt, miten ketjuja ja kommentteja katoilee.
Pääsitkö linnasta puoli vuotta sitten?
Av:n hakulaite ei toimi ajallisesti. Ne kaikki ovat aivan sikinsokin siellä. Päin helve*tiähän se on, mutta ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon susta, vastailet vaan rölliketjuihin, sussa vika.Palsta sensijaan on hyvä ja täydellinen, moderointi toimii vallan mainiosti :) ;) :)
Kyllä täällä poistuu niitä asiallisiakin mikä on oikeasti typerää. Selvästi ei saa puhua tietyistä aiheista vaikka ei olisi asiattomia kommentteja ja kielenkäyttö fiksua eikä höpötetä valheita.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin pitkiä ja asiallisia keskusteluketjuja on, mutta hirveästi näitä samasta asiasta toistuvia aloituksia, joihin jotkut angstiset teinit vaan roiskii oman r*nkkuriskinsä sisäiisä kommentteja. Ja sitten ne poistetaan, ketä ihmetyttä?
Juuri yritin kommentoida tähän.
Yleensä viestiin tule ilmoitus, että "kommenttisi on julkaistu."
Nyt oli yksi sana mukana, sellainen, jota ei saa täällä kommentoida, niin tuli ilmoitus, että
"kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen."
Epäilen että m0de on narsisti.
Luulee olevansa kovakin luu, vallan kahvassa. Vain a#aalijutut säästetään.
Vierailija kirjoitti:
Av:n hakulaite ei toimi ajallisesti. Ne kaikki ovat aivan sikinsokin siellä. Päin helve*tiähän se on, mutta ei yllätä.
Omalla kohdallani on juuri tuo, että keskustelua ei ole poistettu, vaan en yksinkertaisesti löydä sitä! Jos todella haluan löytää keskustelun niin pitää usein selata nuolen kanssa ja toivoa, että tulee vastaan. Usein luovutan, turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siveydensipulit ja hiekkagenitaalit vois lopettaa jatkuvan ilmiannon.
Hahaa, taas tuli ilmoitus, että "kommenttisi on lähetetty" ja viesti ilmestyi heti palstalle.
Olen yrittänyt kyseenalaistaa erästä aihetta, joka toistuu joka sivulla vähintään viisi kertaa.
Yhtäkään aloitustani ei ole täällä julkaistu, eikä myöskään sitä tähän ketjuun laittamaani viestiä.
Epäilen, että joku m.o*de niitä kirjoittelee, kun poistaa kaikki muut ketjut, että ne hänen alemmuus-kompleksiset beeettakoiras julkaisunsa näkyvät. Se ketju on päinvastainen kuin pah*a..na (väli) i*nen.
Vaikka kirjoittaisit sen miten tänne, niin se poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsitkö linnasta puoli vuotta sitten?
What??? Olen myöhäisherännäinen, ja löysin tänne vasta puoli vuotta sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin pitkiä ja asiallisia keskusteluketjuja on, mutta hirveästi näitä samasta asiasta toistuvia aloituksia, joihin jotkut angstiset teinit vaan roiskii oman r*nkkuriskinsä sisäiisä kommentteja. Ja sitten ne poistetaan, ketä ihmetyttä?
Monta asiallista ketjua ja kommenttia on poistettu.
Moderointi on mielivaltaista ja vailla minkäänlaista linjausta. Ammattitaidotonta touhua näinkin suositulla palstalla.
Samaa olen miettinyt. Olisi hyvä palsta, jos modet olisivat parempia.