Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun hakee sivuhistoriasta av:n ketjuja, joihin on vastannut viimepäivinä, niin

Vierailija
14.05.2020 |

saakeli 80% ketjuista poistettu! Mitä järkeä tässä palstassa on?

M/40

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Olisi hyvä palsta, jos modet olisivat parempia.

Vierailija
2/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, todella ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole pitänyt vastauksista?

Vierailija
4/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon susta, vastailet vaan rölliketjuihin, sussa vika.Palsta sensijaan on hyvä ja täydellinen, moderointi toimii vallan mainiosti :) ;) :)

Vierailija
5/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Olisi hyvä palsta, jos modet olisivat parempia.

Olisi nykyistä parempi, jos moderointia ei olisi ollenkaan. Nykyisestä moderoinnista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Toki ihannetilanne olisi laadukas moderointi.

Vierailija
6/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tämmönen päiväni murmelina paikka

Vierailija
7/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode roin nista huutaa koviten se porukka joka netin ulkopuolella on aina hiljaa ja katse maassa.

Vierailija
8/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tästä palstasta tuli moderoinnin osalta näin kökkö? Olen käynyt täällä vasta puolisen vuotta, ja jo alusta asti ihmetellyt, miten ketjuja ja kommentteja katoilee.

Vierailija
9/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tästä palstasta tuli moderoinnin osalta näin kökkö? Olen käynyt täällä vasta puolisen vuotta, ja jo alusta asti ihmetellyt, miten ketjuja ja kommentteja katoilee.

Pääsitkö linnasta puoli vuotta sitten?

Vierailija
10/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n hakulaite ei toimi ajallisesti. Ne kaikki ovat aivan sikinsokin siellä. Päin helve*tiähän se on, mutta ei yllätä.

Vierailija
11/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon susta, vastailet vaan rölliketjuihin, sussa vika.Palsta sensijaan on hyvä ja täydellinen, moderointi toimii vallan mainiosti :) ;) :)

Kyllä täällä poistuu niitä asiallisiakin mikä on oikeasti typerää. Selvästi ei saa puhua tietyistä aiheista vaikka ei olisi asiattomia kommentteja ja kielenkäyttö fiksua eikä höpötetä valheita.

Vierailija
12/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin pitkiä ja asiallisia keskusteluketjuja on, mutta hirveästi näitä samasta asiasta toistuvia aloituksia, joihin jotkut angstiset teinit vaan roiskii  oman r*nkkuriskinsä sisäiisä kommentteja.  Ja sitten ne poistetaan, ketä ihmetyttä?

Vierailija
13/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yritin kommentoida tähän. 

Yleensä viestiin tule ilmoitus, että "kommenttisi on julkaistu."

Nyt oli yksi sana mukana, sellainen, jota ei saa täällä kommentoida, niin tuli ilmoitus, että 

"kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen."

Vierailija
14/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että m0de on narsisti.

Luulee olevansa kovakin luu, vallan kahvassa. Vain a#aalijutut säästetään.

Vierailija
15/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n hakulaite ei toimi ajallisesti. Ne kaikki ovat aivan sikinsokin siellä. Päin helve*tiähän se on, mutta ei yllätä.

Omalla kohdallani on juuri tuo, että keskustelua ei ole poistettu, vaan en yksinkertaisesti löydä sitä! Jos todella haluan löytää keskustelun niin pitää usein selata nuolen kanssa ja toivoa, että tulee vastaan. Usein luovutan, turhauttavaa.

Vierailija
16/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveydensipulit ja hiekkagenitaalit vois lopettaa jatkuvan ilmiannon.

Vierailija
17/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, taas tuli ilmoitus, että "kommenttisi on lähetetty" ja viesti ilmestyi heti palstalle. 

Olen yrittänyt kyseenalaistaa erästä aihetta, joka toistuu joka sivulla vähintään viisi kertaa.

Yhtäkään aloitustani ei ole täällä julkaistu, eikä myöskään sitä tähän ketjuun laittamaani viestiä.

Epäilen, että joku m.o*de niitä kirjoittelee, kun poistaa kaikki muut ketjut, että ne hänen alemmuus-kompleksiset beeettakoiras julkaisunsa näkyvät. Se ketju on päinvastainen kuin pah*a..na (väli) i*nen.

Vaikka kirjoittaisit sen miten tänne, niin se poistetaan.

Vierailija
18/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö linnasta puoli vuotta sitten?

What??? Olen myöhäisherännäinen, ja löysin tänne vasta puoli vuotta sitten :D

Vierailija
19/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin pitkiä ja asiallisia keskusteluketjuja on, mutta hirveästi näitä samasta asiasta toistuvia aloituksia, joihin jotkut angstiset teinit vaan roiskii  oman r*nkkuriskinsä sisäiisä kommentteja.  Ja sitten ne poistetaan, ketä ihmetyttä?

Monta asiallista ketjua ja kommenttia on poistettu.

Vierailija
20/32 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointi on mielivaltaista ja vailla minkäänlaista linjausta. Ammattitaidotonta touhua näinkin suositulla palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi