Tuttu söi 1/2 muurinpohjaletusta. Tuollaistako on hoikan naisen elämä?
Onhan tuo kaveri timmissä kunnossa vatsalihaksineen, mutta ei olisi minusta tuohon. 1/2 lettua!!
Kommentit (404)
Ite pystyn syömään mitä vaan, mutta en liho. Kai se on sit nopeesta aineenvaihdunnasta tai jotain(?).
Valitsen lätyt, en laihuutta. Lätyt on hyviä.
Jos joskus innostun lettuja paistamaan syön ainakin kymmenen ja olen hyvin hoikka.
Salaisuus on siinä, että en syö niitä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ruoka ei maistu yhtä hyvältä kuin miltä hoikkuus tuntuu.
Muijat peukuttavat innoissaan proanasivujen mottoa... kate mossilta lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee huono olo makeasta. En viitsi syödä niin paljon, että tulee ähky ja huono olo. Söin eilen puolikkaan jäätelöpuikosta ja tänään toisen puolen. Pahoittelut, jos jotain haittaa.
Lettujen makeus riippuu ihan siitä, mitä niiden kanssa syö.
Me suomalaiset syödään liian isoja annoskokoja. Lukeudun tähän porukkaan. Mun entinen työkaveri on hoikka ja söi lounaalla aina yhden perunan ja jonkun kauhallisen kastiketta, vähän salaattia ja pienen leivän. Sitten pari tuntia siitä söi välipalaa. Kyllä se on terveellisempi tapa kuin minun tapani mättää kerralla se puoli lautasellista salaattia ja kaksi perunaa ja kastiketta, vaikka olevinaan onkin hyvä lautasmalli.
Jos söisi useammin ja vähemmän ei tulisi koskaan ähkyä ja aineenvaihdunta pysyisi yllä. Mutta mä uppudun välillä töihin ja en vaan muista syödä, sitten tajuan klo 12 että hitto, nälkä on valtava. Pitäisi saada ateriarytmi kuntoon, ylipainoa on viitisen kiloa.
En ole laihiksella tai yritä pysyä hoikkana, mutta olisin jättänyt väliin, kun tuo ei ole omaan makuun mitään herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Me suomalaiset syödään liian isoja annoskokoja. Lukeudun tähän porukkaan. Mun entinen työkaveri on hoikka ja söi lounaalla aina yhden perunan ja jonkun kauhallisen kastiketta, vähän salaattia ja pienen leivän. Sitten pari tuntia siitä söi välipalaa. Kyllä se on terveellisempi tapa kuin minun tapani mättää kerralla se puoli lautasellista salaattia ja kaksi perunaa ja kastiketta, vaikka olevinaan onkin hyvä lautasmalli.
Jos söisi useammin ja vähemmän ei tulisi koskaan ähkyä ja aineenvaihdunta pysyisi yllä. Mutta mä uppudun välillä töihin ja en vaan muista syödä, sitten tajuan klo 12 että hitto, nälkä on valtava. Pitäisi saada ateriarytmi kuntoon, ylipainoa on viitisen kiloa.
Sekä sun ja työkaverisi ongelma taitaa olla se, että kumpikaan ei harrasta liikuntaa. Syömäsi ruokamäärä on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kerralla 5-6 lettua. Paistan voissa, teen oikeaan maitoon ja paljon sokeria. Vähintään kerran viikossa paistan lättyjä. Ja olen hoikka.
Et usko miten kade olen kaltaisillesi ihmisille.
Olen tehnyt ison työn että pääsen normaalipainoon. Projektin aikana ei syöty edes sitä puolikasta. Nyt ylläpidon kanssa voin syödä mutta vain tuon puolikkaan, muuten taas paino nousee. Olen ihan iloinen siitäkin. Liikun aktiivisesti, mutta silti pitää olla ruokavalion kanssa tarkkana
Tuntuu oikeasti pahalta kun Kaltaisesi kehuskelevat miten paljon voivat herkutella, mutta eivät liho. Mutta minkäs teet... Mutta valitsen kuitenkin ennen olla terve kuin syödä 5 lettua.
Toisaalta en tiedä mikä on oikeasti totuus heidän kohdallaan. Kuinka paljon muuten syövät kuin se minkä esittelevät somessa
Läskeillä on ihme kuvitelma, että kaikki nauttii lettujen, jäätelön, sipsien yms. syömisestä. Usein otan itse vaikka juhlissa pakosta sen sentin siivun kakkua. Pitää kohteliaisuudesta maistaa, vaikka mieluusti olisi ilman.
Kaikki ei nyt vaan pidä makeasta. Mulle ainakin hedelmät riittää ja en juuri koskaan syö mitään lettuja, leivoksia tai jotain sellaista, jossa on lisättyä sokeria. Ei vaan tee mieli syödä.
Mitä kamalaa tuossa on? Ihanaahan se on, että tuntee olonsa kylläiseksi ja herkuttelutarpeensa tyydytetyksi noin helposti!
Minusta se on kamalaa jos pitää mätätä hirveät määrät herkkuja ennen kuin riittää.
Minkätakia toisten syömiset aiheuttaa näin paljon ihmettelyä? Milloin syödään liikaa ja milloin liian vähän
Muurikkalettuja tulee syötyä ehkä kahdesti kesässä ja puoli lettua ei ole edes paljon! Vai teettekö koko pannun kokoisia? Itse en tee, enkä ole nähnyt muidenkaan tekevän, letusta tulee muurikalla saman kokoinen kuin tavallisella paistinpannulla. Toisekseen, jos letun päälle ei laita överisti makeaa täytettä, ei letut edes ole erityisen makeita, vaan ennemminkin suolaisia. Ainakaan omaan reseptiini ei tule kuin ripaus sokeria.
Herkkujen syömisen ja hoikkana pysymisen salaisuus on kohtuus ja kohtuus tarkoittaa sitä, ettei niitä herkkuja vedetä päivittäin eikä edes viikottain. Kukaan ei liho vaikka vetäisi napa ruskaen kerran kesässä lettuja.
Iso uutinen: kaikilla ei ole makeannälkää. On ihmisiä, joille herkuttelu ei ole elämän pääsisältö.
itseilkimys kirjoitti:
Iso uutinen: kaikilla ei ole makeannälkää. On ihmisiä, joille herkuttelu ei ole elämän pääsisältö.
Letut eivät ole makeita itsessään. Pakkoko on syödä hillon ja kermavaahdon tms.kanssa eikä esim. marjojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei liho vaikka vetäisi napa ruskaen kerran kesässä lettuja.
Miksi tuollaisia paskaisessa rasvassa paistettuja jauholörttejä pitäisi syödä kertaakaan kesässä?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ruoka ei maistu yhtä hyvältä kuin miltä hoikkuus tuntuu.
Tiesithän että tuo lause on peräisin pro ana yhteisöstä ja liitetään vahvasti anoreksiaan? Jos kärsit syömishäiriöstä, suosittelen hakeutumaan lääkäriin eikä hakemaan "thinspirationia" netistä.
Ja sitäkin varmaan näykittiin sormenpään kokoinen pala kerrallaan.
Minulle tulee huono olo makeasta. En viitsi syödä niin paljon, että tulee ähky ja huono olo. Söin eilen puolikkaan jäätelöpuikosta ja tänään toisen puolen. Pahoittelut, jos jotain haittaa.