Tuttu söi 1/2 muurinpohjaletusta. Tuollaistako on hoikan naisen elämä?
Onhan tuo kaveri timmissä kunnossa vatsalihaksineen, mutta ei olisi minusta tuohon. 1/2 lettua!!
Kommentit (404)
Kuka edes haluaa syödä lettuja. Nehän on pahoja.
Itse en voi syödä edes puolta, kun housut heti kiristää. Eli 0 linja.
Minä syön kerralla 5-6 lettua. Paistan voissa, teen oikeaan maitoon ja paljon sokeria. Vähintään kerran viikossa paistan lättyjä. Ja olen hoikka.
Puolikas on aika paljon, minä syön ehkä 1/3 letusta. nehän on kamalan isoja.
Jos makean nälkä tyydyttyi tuolla määrällä? Ei kai sitä kannata ottaa "turhaan" kaloreita jos ei tee mieli 🤔
Itse en makeaa paljon kaipaa mutta suolaista vaikeampi vastustaa, esim. sipsejä menisi vaikka kuinka paljon kerralla. Olen silti hoikka.
Jep. Tätini tarjosi aina vieraille herkkuja, mutta itse ei edes maistanut. Oli laiha tikku.
Mulla on yksi kaveri, joka on tosi hoikka, ja hän syö juuri noin. Mä en kauheasti mieti toisten syömisiä, joten en sen kummemmin asiaa ajatellut, mutta kerran eräs yhteinen ystävämme avautui, millaista rääkkiä tämä kyseinen nainen pitää, oli tosi huolissaan tästä.
Itse en syö edes puolikasta koska letut eivät ole mitään suurta herkkua enkä halua turhia kaloreita ns. puolihyvästä.
Välillä on kyllä pakko kieltäytyä herkuista, jos haluan edelleen +35v pysyä hoikkana ja että vatsalihakset erottuu. Joskus tottakai herkuttelen, mutta hyvin usein pyrin pitämään kalorit mielessä.
Kerran oli ollut pari viikkoa yli +25 helle ja eräs nainen ei pystynyt ostamaan YHTÄ tuuttijäätelöä kun tulee kaloreita. Huhhuh!
Mikään ruoka ei maistu yhtä hyvältä kuin miltä hoikkuus tuntuu.
Jestas.. ei ihme, että olen pullukka. Voin syödä varmasti 10 kpl lettuja. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Minä syön kerralla 5-6 lettua. Paistan voissa, teen oikeaan maitoon ja paljon sokeria. Vähintään kerran viikossa paistan lättyjä. Ja olen hoikka.
Paistan 5-6 lettua voissa, teen kermaan, hilloa, sokeria ja maapähkinävoita. Vähintään kerran päivässä, joskus kahdesti paistan. Laiha olen.
Kohtuudella kaikkea on oma mottoni. Äärilaidat ei koskaa ole hyvästä eikä usein kovin tervettäkään.
Niin, hoikka voi herkutella vaikka mitä, salaisuus on määrässä. Minkäkin voin ottaa pienen palan kakkua ja keksin. Sitten tuleekin jo paha olo. Mulle siis tulee mskeasta sellainen ällö ja pyörryttävä olo. Joku diabeteksen esiaste varmaan tai sitten keho kertoo, että sokeri ei vaan ole hyväksi.
Voin siis syödä mitä vain, mutta vähän kerrallaan. Ja hoikka olen ollut aina, ikää nyt 40.
Rupesi mieli tekemään lettuja, yleensä tehdään sunnuntain iltapalaksi, mutta nyt on jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli ollut pari viikkoa yli +25 helle ja eräs nainen ei pystynyt ostamaan YHTÄ tuuttijäätelöä kun tulee kaloreita. Huhhuh!
Mikä logiikka tuossa on? Eli jos on kuuma niin silloin on pakko syödä jäätelöä? Mun kotimaassa on kuusi kuukautta +32 enkä siltikään syö jäätelöä kovin usein.
Itse taidan olla laiha-läski, eli voisin vaikka syödä useammankin letun, mutta silti näyttää tikulta. Kunto kyllä ihan surkea.
Jep, sitä se on.