Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies joka saat tinderistä paljon mätchejä, miten ihmeessä sen teet?

Vierailija
13.05.2020 |

Kiinnostaisi tietää mitä se vaatii.

Tuttavapiirin paraskin saa 0-2 mätchiä päivässä ja eivät TODELLAKAAN ole mitään nuoria kauniita lapsettomia missejä.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ HYÖTYÄ saada varastetulla kuvalla 1000 matchia?

Kai minäkin saisin Jennifer Lopezin kuvalla??

Treffeille en voisi mennä, ja koko juttu loppuisi, kun huijaukseni selviäisi.

Mitä järjen jättiläisiä nää miehet on?

Onko teille yllätys, että Lopez saisi enemmän tykkäyksiä kuin nätti keski-ikäinen nainen? Tosissaan?

Ap kysyi millä saa matcheja ja komeudella saa. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Ja mitä iloa niistä matcheista on, jos käyttää jonkun toisen kuvaa? En ymmärrä, en kerta kaikkiaan ymmärrä. Saisin itsekin matcheja jos menisin Tinderiin ja laittaisin jonkun sofiabelorfin kuvan, mutta minkä ihmeen takia niin tekisin? En edes haluaisi niitä miehiä, jotka kiinnostuisivat minusta siksi, että näyttäisin sofiabelorfilta, eihän meillä olisi yhtään mitään yhteistä.

eri

Jostain meidän täysin matchittomien on ilo revittävä. Vaikka sitten siitä, että päästään taas todistamaan se naisten pinnallisuus ja puheet profiilitekstin tärkeydestä ja ulkonäön toissijaisuudesta täydeksi hevonlannaksi. Partahaiveniamme naureskellen suljemme Tinderin kokeilun jälkeen ja nukumme yömme hymy naamalla.

Naisten pinnallisuus? Väitätkö että vertailussa ruma nainen - kaunis nainen, jälkimmäinen ei saisi tuhat kertaa enemmän matcheja kuin ensin mainittu? Miksi se ei tee miehiä pinnalliseksi?

Ei se että profiiliteksti on tärkeä tarkoita sitä, että ulkonäöllä ei ole MITÄÄN väliä 🤦‍♀️. Tämä on ihme katkeruutta, ihan kuin naisen (ja vain naisen, miehille on eri säännöt) pitäisi olla täysin sokea ollakseen "epäpinnallinen" ja jos ei ole, niin on hevonlannan puhuja.

Molemmat ehkä ovat yhtä pinnallisia, mutta naiset valikoivempina ja miehet kiimaisempina, aikaansaavat tuon nykytilan missä noin viidennes miehistä kahmii valtaosan irtoseksistä ja "deiteistä".

Milloin te miehet ymmärrätte, että kyseessä ei ole kilpailu eikä taistelu naisia vastaan vaan kilpailu muita miehiä vastaan. Ihan turhaan te valitatte naisten huonoista profiileista, jos kerran pelkillä hymiöillä saa jatkuvasti matcheja. Ihan turhaan te valitatte, että tavismies hukkuu joukkoon, jos kerran jokainen nainen saa ihan koko ajan matcheja.

Lakatkaa swaippaamasta oikealle niitä naisia, joilla ei ole hyvä profiiliteksti, hyvät kuvat, sellaiset harrastukset jotka saavat teidät oikeasti hänestä kiinnostumaan. Lakatkaa swaippaamasta oikealle naisia, jotka eivät ole "tasoisianne", niin yksinkertaista se on.

Ei käy, koska sitten ei saisi edes matcheja (niiden rumien naisten kanssa, joita ei kuitenkaan halua edes tavata)? Silloin ainoa vaihtoehto on lakata valittamasta.

Jos netistä mies jotain haluaa, niin on pakko pelata vain numeropeliä. Jotain aina tapahtuu kun tuhat kertaa kokeilee. Jos tarkasti valikoi niin ei tuohon riitä yksi elinikä.

No hyvä, silloinhan tämä jatkuva valitus kuinka Tinder ei toimi tavismiehille, on siis turhaa. Muistan tuon seuraavan kerran, kun joku valittaa.

Vierailija
82/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisnäkökulmaa: itse olin nuorempana kaunis, hoikka, pienikokoinen nainen eikä ole ollut koskaan vaikeuksia saada seuraa. Huom! Tämä ei tarkoita ettenkö olisi tullut miesten puolelta huonostikohdelluksi. 10 v. liitto päättyi valitettavasti eroon ja nyt olen ollut yksin lasten kanssa 3 vuotta. En etsi mitään, koska arkeeni ei vain sovi ketään. Muutamia lähestymisiä miesten puolelta on mahtunut näihin vuosiin. Mutta, jos ja kun myöhemmin sekin aika tulee, en oleta että "markkina-arvoni" on sama kuin nuorena. Kasvoni ovat edelleen nätit, ja saan kehuja mutta kroppa vaatii vähän remonttia. Tiedostan, että nostaakseni "pisteitäni", painoa pitää tiputtaa ja kiinteytyä. Se on ihan ok. Ajattelen, että katselen sitten joskus miestä, joka on omaa nykyistä tasoani. Ehkä eronnut, ehkä lapsia, tavallinen työssäkäyvä mies. Ulkonäöllisesti kriteerini ovat nuoruudesta muuttuneet, nykyään vetoaa miehessä lämpö ja katse, josta näkee että miehellä on hyvä sydän. Valitettavan harvinaista kyllä. Ei haittaa, vaikka on vähän mahaa tai pakeneva hiusraja. Uskon, että tällainen mies löytyy ihan ilman Tinderiä. Mutta vinkkinä miehille, että koittakaa saada itsestänne lämminhenkinen, hymyilevä kuva. Itse kiinnitän niihin huomiota ja tiedän että moni muukin. Yrmeä tai ylpeä ilme ei kyllä vedä puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pinnallisuuteen: minä annan sydämiä pelkän ulkonäön perusteella tyhjille bioille SEKÄ hyvistä teksteistä ja kuvista ok-näköisille. Hyvännäköisiä tosiaan naisen silmään ei ole kuin prosentti, mutta kivannäköisiä on paljon enemmän, ja heihin saatan kiinnittää huomiota juuri tekstin vuoksi. Vaikka miesmalli (itse en anna sydäntä ammattikuvaajien ottamille poseerauksille, koska uskon että profiili on feikki, joka tapauksessa ollaan eri aaltopituudella plus en edes saisi mätsiä) saisi miljoona tykkäystä niin kyllä muutkin saa tykkäyksiä, ei ole joko tai. Testit pöllityillä kuvilla eivät todista että ainoastaan mallitason komeus toimii, vaikka todistavat että malllitason komeus toimii.

Minulla on ollut Gold ja siinä on kuukausittain "boosteja", jotka siis nostaa oman profiilin

näkyvyyttä. Boosti on kai paljon sama kuin uusi käyttäjä joka tulee palveluun ja pääsee pinkan päälle. Voin kertoa, että boostin (oliko se nyt 30 min vai mitä) aikana sain pari tuhatta tykkäystä suomen väkirikkaimmalla alueella (goldissa tykkäykset näkee), mutta normaalisti tykkäyksiä tuli muutamia päivässä, ehkä kymmenen. Jos miehet antavat sydämen vähintään keskimäärin joka toiselle, minulle ehkä harvemmin kun olen vanhempi, veikkaan että profiilini näkyy päivässä normaalisti parille tai muutamalle kymmenelle. On ihan selvä, että rahalla saa näkyvyyttä aivan toisella tavalla. Kyllä ne ilmaisetkin profiilit tulee esille kun tarpeeksi pyyhkii, mutta ne ketkä maksaa tai ovat uusia, pääsevät kärkeen.

Eli profiilisi ei välttämättä ole huono tai naamasi ruma, luultavasti olet vain vähemmän näkyvillä kuin palvelusta maksavat miehet. Bisnestähän se on, eikä mikään hyväntekeväisyyssovellus.

Vierailija
84/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä se pointti, että kuten eläinmaailmassa, myös ihmiselämässä, kaikki eivät pääse pariutumaan ja lisääntymään. Tämä on valitettava, karu totuus. Ei ole mitään "varastoa", josta löytyy joka tallaajalle sopiva, kun vaan tarpeeksi etsii. Pariutuminen on niin monen tekijän summa. Tiedostan ja hyväksyn, että itsekin saatan jäädä vaille "toista kierrosta" ja jopa viettää loppuelämäni yksin. Sekin on vain hyväksyttävä sitten. Pelkän suhteen saamisen takia en minäkään ketään kelpuuta, enkä oleta että toinenkaan minua. Se ei ole kenenkään miesten vika, jos minä en löydä sopivaa kumppania, eikä siitä heille auta katkeroitua.

T. Äskeinen, eronnut nainen

Vierailija
85/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pinnallisuuteen: minä annan sydämiä pelkän ulkonäön perusteella tyhjille bioille SEKÄ hyvistä teksteistä ja kuvista ok-näköisille. Hyvännäköisiä tosiaan naisen silmään ei ole kuin prosentti, mutta kivannäköisiä on paljon enemmän, ja heihin saatan kiinnittää huomiota juuri tekstin vuoksi. Vaikka miesmalli (itse en anna sydäntä ammattikuvaajien ottamille poseerauksille, koska uskon että profiili on feikki, joka tapauksessa ollaan eri aaltopituudella plus en edes saisi mätsiä) saisi miljoona tykkäystä niin kyllä muutkin saa tykkäyksiä, ei ole joko tai. Testit pöllityillä kuvilla eivät todista että ainoastaan mallitason komeus toimii, vaikka todistavat että malllitason komeus toimii.

Minulla on ollut Gold ja siinä on kuukausittain "boosteja", jotka siis nostaa oman profiilin

näkyvyyttä. Boosti on kai paljon sama kuin uusi käyttäjä joka tulee palveluun ja pääsee pinkan päälle. Voin kertoa, että boostin (oliko se nyt 30 min vai mitä) aikana sain pari tuhatta tykkäystä suomen väkirikkaimmalla alueella (goldissa tykkäykset näkee), mutta normaalisti tykkäyksiä tuli muutamia päivässä, ehkä kymmenen. Jos miehet antavat sydämen vähintään keskimäärin joka toiselle, minulle ehkä harvemmin kun olen vanhempi, veikkaan että profiilini näkyy päivässä normaalisti parille tai muutamalle kymmenelle. On ihan selvä, että rahalla saa näkyvyyttä aivan toisella tavalla. Kyllä ne ilmaisetkin profiilit tulee esille kun tarpeeksi pyyhkii, mutta ne ketkä maksaa tai ovat uusia, pääsevät kärkeen.

Eli profiilisi ei välttämättä ole huono tai naamasi ruma, luultavasti olet vain vähemmän näkyvillä kuin palvelusta maksavat miehet. Bisnestähän se on, eikä mikään hyväntekeväisyyssovellus.

Lisään omaan viestiini, että maksullisessa versiossa voi myös valita sijainnin. Ehkäpä pk-seudun miehen kannattaa silloin laittaa itsensä johonkin pienempiin lähikuntiin, joissa on vähemmän kilpailua. Et taistele tuhansien uusien ja maksaneiden profiilien kanssa näkyvyydestä. Jos siellä on vain 30 ikäluokkasi miestä, luultavasti korttisi tulee esiin, ja varsinkin jos sovellus tulkitsee että olet alueella uusi käyttäjä.

Noin muuten suosittelen aina matkustaessa laittamaan Tinderin päälle, koska uusi kävijä saa näkyvyyttä. En tiedä, toimiiko myös palatessa että olet silloinkin "uusi".

Vierailija
86/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mätseillä mitään tee, nainen ghostaa muutaman viestin jälkeen kuitenkin

Vierailija
87/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis kirjoitti:

Millään aggressiivisella naisten haukkumisella ja syvällä vihalla ei kyllä onnistu edes Tinderissä, jos joku hakee kumppania niin tuskin haluaa jotain kuka käyttytyy noin kuin sinä ap. Sori, mutta on kyllä nyt kylmä totuus, muutu ihmisenä ja kasva niin löydät kyllä kumppanin. Ps. Tavallisen näköinen suomalainen nainen on kaunein asia maailmassa, jos haet jotain Kardasian tyyppistä niin olet vieraantunut todellisuudesta.

Noin asia ehkä oli muutama vuosikymmen sitten, kun naiset olivat hoikkia.

Vierailija
88/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään omaan viestiini, että maksullisessa versiossa voi myös valita sijainnin. Ehkäpä pk-seudun miehen kannattaa silloin laittaa itsensä johonkin pienempiin lähikuntiin, joissa on vähemmän kilpailua. Et taistele tuhansien uusien ja maksaneiden profiilien kanssa näkyvyydestä. Jos siellä on vain 30 ikäluokkasi miestä, luultavasti korttisi tulee esiin, ja varsinkin jos sovellus tulkitsee että olet alueella uusi käyttäjä.

Noin muuten suosittelen aina matkustaessa laittamaan Tinderin päälle, koska uusi kävijä saa näkyvyyttä. En tiedä, toimiiko myös palatessa että olet silloinkin "uusi".

Miksi alapeukut, jos muistutan että kyseessä on kaupallinen sovellus, ja tykkäysten määrä ei aina kerro miehen "tasosta" vaan myös kilpailijoiden määrästä. Todistin itse, että boostilla näkyvyyden lisääminen on valtava. Jos naiset eivät edes näe profiiliasi, niin eivät voi tykätäkään!

Lisäksi huomio: samat ihmiset pyörivät minulla ainakin lukemattomia kertoja, vaikka alueella on taatusti eniten käyttäjiä koko Suomessa. Jollain algoritmilla minut on heille paritettu, eivätkä ne häviä painan sitten sydäntä tai ruksia.

Vierailija
89/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus se on, olen testannut omaa profiilia omilla kuvilla ja netistä komean miehen kuvilla. Vartissa oli jo 99+tykkäyksiä. Omilla kuvilla 5+. Esittelyteksti oli sama kokoajan omilla tiedoillani.

M37

Yllä sanottiin rumista naisista. On se jännä miten toiset saa himoita missejä eikä itse naiset saisi kuolata miesmalleja. Mistä kumpuaa moiset tuplastandardit?!

Miehille 20-40% naisista ovat kauniita ja noita muitakin voi käydä panemassa.

Hiiieman eri juttu kun ultranirso semisöpö nainen joka luulee olevansa supermissi ja empii vetää edes sitä top 1% miestä oikealle. Tod näk ghostaa senkin.

5% naisista on kauniita. 80% naisista voi panna

Vierailija
90/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille yllätys, että Lopez saisi enemmän tykkäyksiä kuin nätti keski-ikäinen nainen? Tosissaan?

Jennifer Lopez on "nätti keski-ikäinen nainen" (50v).

Vierailija
91/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paina sydäntä liian komeille miehille, mahdollisuus narsistiseen luonteeseen on korkeampi.

Tykkään simppeleistä tavallisten miesten profiileista, joissa:

- Ei emojeita, vaan kirjoitettu teksti

- Kerrotaan minkätyyppistä parisuhdetta hakee

- Kerrotaan onko lapsia

- Kerrotaan koulutus/millä alalla on/mitä tekee työkseen

- Ja jotain vapaa-ajasta

Vasemmalle menee:

- Emojirivit

- Poseeraukset

- Paidattomat

- Ilkeät vaatimukset

- Kaljatölkit

- Tatuoinnit

- Lapset tai muut ihmiset kuvissa

Myös liialliset harrastuskuvat voivat olla etäännyttäviä. Esim. laskettelukuvusta ei saa lisätietoa, miltä henkilö näyttää, ja voi tulla mieleen että mies haluaa lasketella kaikki lomat.

Vierailija
92/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5% naisista on kauniita. 80% naisista voi panna

Itse sanoisin prosenttien olevan toisinpäin.

Mies 

43v

Vierailija
93/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi millä saa matcheja ja komeudella saa. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Ja mitä iloa niistä matcheista on, jos käyttää jonkun toisen kuvaa? En ymmärrä, en kerta kaikkiaan ymmärrä. Saisin itsekin matcheja jos menisin Tinderiin ja laittaisin jonkun sofiabelorfin kuvan, mutta minkä ihmeen takia niin tekisin? En edes haluaisi niitä miehiä, jotka kiinnostuisivat minusta siksi, että näyttäisin sofiabelorfilta, eihän meillä olisi yhtään mitään yhteistä.

eri

Jostain meidän täysin matchittomien on ilo revittävä. Vaikka sitten siitä, että päästään taas todistamaan se naisten pinnallisuus ja puheet profiilitekstin tärkeydestä ja ulkonäön toissijaisuudesta täydeksi hevonlannaksi. Partahaiveniamme naureskellen suljemme Tinderin kokeilun jälkeen ja nukumme yömme hymy naamalla.

Pakko sanoa hyvännäköisenä naisena: en svaippaa ketään tekstitöntä oikealle. En vaikka olisi millainen adonis. Jos mies on komea ja teksti typerä, svaippaan edelleen vasemmalle. Ihan kivan näköiset miehet (eli normaalit) hyvällä kuvatekstillä saa minut svaippaamaan oikealle. Ylipainoiset ja epäsiistit menee automaattisesti vasemmalle. Samoin juntit. Ja valitettavasti ulkonäöllä on kyllä sen verran vaikutusta, että jos tiedän kuvasta, että mies ei voisi sytyttää seksuaalisesti millään tavalla, niin vasemmalle menee. Vaikka esittelyteksti olisi hyvä.

Molempien pitää toimia. Ulkonäön pitää olla sen tasoinen, että voisi olla edes teoreettinen mahdollisuus hyvällä luonteella olla puoleensa vetävä. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, monet edellisistä miesystävistäni ovat ulkonäöllisesti olleet minua ”rumempia”, mutta luonne on hurmannut ja saanut rakastumaan. Luonne ja älykkyys.

Vierailija
94/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en paina sydäntä liian komeille miehille, mahdollisuus narsistiseen luonteeseen on korkeampi.

Tykkään simppeleistä tavallisten miesten profiileista, joissa:

- Ei emojeita, vaan kirjoitettu teksti

- Kerrotaan minkätyyppistä parisuhdetta hakee

- Kerrotaan onko lapsia

- Kerrotaan koulutus/millä alalla on/mitä tekee työkseen

- Ja jotain vapaa-ajasta

Vasemmalle menee:

- Emojirivit

- Poseeraukset

- Paidattomat

- Ilkeät vaatimukset

- Kaljatölkit

- Tatuoinnit

- Lapset tai muut ihmiset kuvissa

Myös liialliset harrastuskuvat voivat olla etäännyttäviä. Esim. laskettelukuvusta ei saa lisätietoa, miltä henkilö näyttää, ja voi tulla mieleen että mies haluaa lasketella kaikki lomat.

Hyvännäköisillä miehillä on harvoin mitään tekstiä. Ja on sata kuvaa omasta pärstästä ja kropasta todella itserakkaan oloisesti. Se narsistinen itserakkaus näkyy silmistä ja on todella luotaantyöntävää. Eli vasemmalle menee.

Vierailija
95/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset jotka törkeillette tinderissä, miksi?

Mitä järkeä on:

- antaa like ja olla sitten vastaamatta?

- olla tinderissä vain haukkuakseen miehiä?

- antaa like, vastata vain kerran, tai pari?

- jutella tunti tai päiviä ja sitten ilman syytä ghostata?

- sopia treffit ja olla vastaamatta whatsappeihin sitten kun mies on paikalla odottamassa?

- feidaamisen jälkeen keksiä tekosyy mikset tullut? Kissa oli sairas. Joopajoo

- feidata sen tokankin treffityrityksen.

98% tindernaisista syyllistyy ainakin yhteen noista.

Tähän jatkoksi sitten kun piti ilmiantaa toi ketju. Naisten sikailluit ovat näköjään arka aihe

Vierailija
96/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset jotka törkeillette tinderissä, miksi?

Mitä järkeä on:

- antaa like ja olla sitten vastaamatta?

- olla tinderissä vain haukkuakseen miehiä?

- antaa like, vastata vain kerran, tai pari?

- jutella tunti tai päiviä ja sitten ilman syytä ghostata?

- sopia treffit ja olla vastaamatta whatsappeihin sitten kun mies on paikalla odottamassa?

- feidaamisen jälkeen keksiä tekosyy mikset tullut? Kissa oli sairas. Joopajoo

- feidata sen tokankin treffityrityksen.

98% tindernaisista syyllistyy ainakin yhteen noista.

Tähän jatkoksi sitten kun piti ilmiantaa toi ketju. Naisten sikailluit ovat näköjään arka aihe

Deittailette kuin balkanit. Kysymys herääkin mikä pitää tällä puolen? Balkanin alueella deittailu otetaan vakavasti tietenkin siitä syystä ettei haluta jäädä ilman perhettä.

Vierailija
98/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ruotsiksi. Toimii aina.

Vierailija
99/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27v kaverini. Liittyi taas viikko sitten ja nyt 70 matchia, kävi jo treffeillä. 178/75. Kuvissa selfie, urheilukuva, matkustuskuva, kavereiden kanssa rannalla -kuva. Vartaloltaan hoikka mutta urheilullinen. Kasvoiltaan järjettömän komea. Ei esittelytekstiä. Kumppaneita varmasti yli 150, deittaillut aktiivisesti 10 vuotta. Kuulemma ei ole kokenut torjubtaa, naiset tulevat itse iskemään ja hän vain lähtee mukaan.

Olen kateellinen, vähäsen. T. Tavisnainen, 1 kumppani koko elämässä. Mm

Ja häntäkö ei sitten rumat naiset ole muka koskaan iskeneet, kun aina mukaan lähtenyt :D

En sanonut näin, vaan että häntä ei ole torjuttu koska hänen ei itse tarvitse yrittää. Naiset ovat jo päättäneet haluta häntä kun tulevat juttelemaan. Varmasti hän itse on torjunut ei-tarpeeksi-kauniita naisia, mutta yksin hänen ei kotiin ole koskaan tarvinnut lähteä, jos ei ole halunnut. Naiset iskevät häntä myös kun hän on minun kanssani ulkona ja kauniita ainakin he ovat olleet kaikki.

Vierailija
100/142 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan ruotsiksi. Toimii aina.

Viimeistään suhteessa paljastut tai jossain juhlissa. Ruotsalaiset on eteviä tunnistamaan murteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme