Sinä mies joka saat tinderistä paljon mätchejä, miten ihmeessä sen teet?
Kiinnostaisi tietää mitä se vaatii.
Tuttavapiirin paraskin saa 0-2 mätchiä päivässä ja eivät TODELLAKAAN ole mitään nuoria kauniita lapsettomia missejä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ruma ja saan 0-1 matchia viikossa, mutta tämän miehen kuvilla sain yli 2000 matchia kuussa ja satoja superlikejä.
https://fashionweekdaily.com/wp-content/uploads/2014/11/Screen-Shot-201…
Profiiliteksti oli muuten tyhjä paitsi että kirjoitin siihen "Helsinki, 192cm".
Maapallo olisi paratiisi jos olisi enemmän tuonnäköisiä miehiä eikä iänikuisia pottunokkaisia läskikaljuja jotka vielä arvostelee ja haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä, miksi joku saa matcheja omasta mielestään ruman tai muuten epämiellyttävän kanssa. Hänenhän on pitänyt itse tykätä siitä profiilista. Miksi joku tekisi niin? En voisi kuvitellakaan, että pyyhkäisisin Tinderissä oikealle sellaisen miehen, johon en haluaisi tutustua. Eihän siinä olisi pienintäkään järkeä!
Mun kokemus oli, että käytännössä lähes ihan jokainen nainen Tinderissä olisi halunnut mun profiilin tiedoilla tutustua komeaan mieheen. Rumaan ei, TAI sitten profiilin tekstille oli ihan se ja sama kun mies on komea.
M37
Eli sinusta se on väärin, että nainen haluaa puoleensavetävän eli omissa silmissään komean kumppanin? Sellaisen, jota haluaa katsella, kosketella, rakastella? Riittäisikö sinulle platoninen suhde? Haluaisitko parisuhteen, jossa ollaan kyllä hyvät kaverit, mutta kaikki vetovoima ja intohimo puuttuu?
Ei ole väärin. Totesin vain, että todellisuudessa Tinderissä merkitsee vain ulkonäkö muulle ei ole niin justiinsa mitä sinne runoilee vaikka aina joka paikassa korostetaan profiilitekstin merkitystä.
M37
Naiset ne nyt vaan tykkää esittää niin hyvää ihmistä ja ovat olevinaan parempia kuin miehet. Todellisuudessa sanomiset ja käytös ovat aika silminnähden ristiriidassa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pikkasen rassaamaan. Naiset ottaa itsekin jotain tylsiä eteis/vessa/sänkyselfieitä mutta miehellä pitäisi varmaan olla kalliokiipeilykuvia jossa roikutaan yhdellä kädellä kuin Mission Impossiblessä, tai sitten painimassa metsässä karhun kanssa ennenkuin sytyttää. Haetaan keskustelutaitoisia miehiä ja sitten itse ei kyetä tuottamaan muutamaa sanaa kummempaa viestintää ja jutun pystyssäpito on aina miehen harteilla, jonka pitäisi väsymättä pommittaa neitosta kysymyksillä. Puhumattakaan että ne omanlaiset normaalipainoiset silmälasipäiset höröhammaspottatukkaperuspirkot ei kiinnostu, mitähän lie mallimiestä hakevat.
Niin, siellä kun on naisten markkinat niin naisilla ei profiiliin tarvitse panostaa. Siksi siellä on niin paljon täysin tekstittömiä profiileja tai emoji-rivejä.
Miehenä saat yrittää kaikki keinot ja siltikään se ei auta mitenkään asiaan. Karsinta on raaka ja itse jään ainakin siihen jätekoriin.
M37
Tunnen yhden miehen joka sai paljon matcheja.
Yli 180cm, komea mutta ei ihan miesmallitasoa (eli naisten silmissä miellyttävän näköinen tavis, sellainen top 5%).
Profiili todella huolellisesti hiottu ja lähes naismaisen kiiltokuvamainen, missä auttaa se että mies on parantumaton narsisti ja pleijeri. Sopivan menevä mutta samalla perhekeskeinen, liiallista kehua rajoitettu sellaisella näennäisella vaatimattomuudella joka muistuttaa Brother Christmasin juttuja.
Omat neuvoni:
- ole ulkonäöllisesti top 10% tai vähintään top 20%
- laita hyvät kuvat, ei realistisia vaan samalla tavalla ulkonäköä imartelevat kuin naisilla on
- ellet ole narsisti, pyydä jotakuta somettamisesta ja pinnallisista asioista pitävää naista tekemään sinulle profiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ruma ja saan 0-1 matchia viikossa, mutta tämän miehen kuvilla sain yli 2000 matchia kuussa ja satoja superlikejä.
Maapallo olisi paratiisi jos olisi enemmän tuonnäköisiä miehiä eikä iänikuisia pottunokkaisia läskikaljuja jotka vielä arvostelee ja haukkuu.
Saataisiinko verrokiksi kuvat sinusta ja parhaista ystävistäsi?
Oma ruma pärstä kuvissa. 800 tykkäystä ja 210 matchia noin kuukauden aikana. Tämä keskikokoisessa kaupungissa.
Ei esittelytekstiä. Pitäs kirjoittaa varmaan jotakin.
1 treffeillä olen käynyt. Kuolen nirsouteni takia varmaan yksin.
Ei ole mikään pakko löytää ketään. Taitaa olla ajanvietettä lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi jo tosi hyvin jos saisin 1 matchin viikossa. Siinähän pääsee jo tutustumaan joka viikko uuteen ihmiseen. Jos se viesteihin vastaa vaan.
M37
Uglyface kirjoitti:
Oma ruma pärstä kuvissa. 800 tykkäystä ja 210 matchia noin kuukauden aikana. Tämä keskikokoisessa kaupungissa.
1 treffeillä olen käynyt. Kuolen nirsouteni takia varmaan yksin.Ei ole mikään pakko löytää ketään. Taitaa olla ajanvietettä lähinnä.
Ruma pärstä ja 200 matchia, hehe huumorimiehiä.
M37
Miksi olette Tinderissä? Kerta haette parisuhdetta ettekä tunnu saavan tuosta apista haluamaanne, miksei vaan lähdetä menemään...
Ajat on muuttuneet sillä miehistäkään aivan kaikki eivät halua mitään vakavaa. Tuolloin siirrytään suosiolla toisaalle etsimään joku sellainen ketä halajaa ❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikaisemmin hyvät kuvat ja pääsin 33 krt vuodessa treffeille. Sitten kun vaihdoin ne kuvat huonompiin niin sen jälkeen en ole enää päässyt niin hyvin treffeille mutta ei kovin vanhoja kuvia kehtaa käyttää.
Montako noista pääsit paneen?
0. En ollut irtoseksin perässä vaan vakavan parisuhteen.
Olipa sit ajan tuhlausta. Miksei kukaan niistä kelvannut?
Mä oon niin samaa mieltä. Hyvä parisuhde voi lähteä seksistä ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin.
"No tää mun naamahan nyt on vaan tällanen mutta tytöt tykkää silti", eli joku koulukiusattu nörtti josta sattui kehittymään vuosien aikana hottis eikä sitä itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette Tinderissä? Kerta haette parisuhdetta ettekä tunnu saavan tuosta apista haluamaanne, miksei vaan lähdetä menemään...
Ajat on muuttuneet sillä miehistäkään aivan kaikki eivät halua mitään vakavaa. Tuolloin siirrytään suosiolla toisaalle etsimään joku sellainen ketä halajaa ❤️❤️❤️
Kaikki "muukin" jo nähty ja kokeiltu. Tinderissä on sentään edes teoreettinen mahdollisuus.
M37
Vierailija kirjoitti:
Uglyface kirjoitti:
1 treffeillä olen käynyt. Kuolen nirsouteni takia varmaan yksin.Ei ole mikään pakko löytää ketään. Taitaa olla ajanvietettä lähinnä.
Ruma pärstä ja 200 matchia, hehe huumorimiehiä.
M37
Eipä se auta matchit, kun on erakkoluonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat on muuttuneet sillä miehistäkään aivan kaikki eivät halua mitään vakavaa. Tuolloin siirrytään suosiolla toisaalle etsimään joku sellainen ketä halajaa ❤️❤️❤️Kaikki "muukin" jo nähty ja kokeiltu. Tinderissä on sentään edes teoreettinen mahdollisuus.
M37
Eipä näytä olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat on muuttuneet sillä miehistäkään aivan kaikki eivät halua mitään vakavaa. Tuolloin siirrytään suosiolla toisaalle etsimään joku sellainen ketä halajaa ❤️❤️❤️Kaikki "muukin" jo nähty ja kokeiltu. Tinderissä on sentään edes teoreettinen mahdollisuus.
M37
Eipä näytä olevan
No eipähän sentään tule haistatteluja niinkuin baarissa ;D
M37
Vierailija kirjoitti:
Just eli ukkari, 192cm, sixpäck, tuuheat hiukset.
V-ttu. 99% muijista ovat vain ja ainoastaan tuollaisten perään. Eipä voi muuta päätellä kun vertaa tuon ja kavereitten mätchimäärää.
Mä käyn ei-kirjautuneena katsomassa Rosebriden uusimpia jäseniä. En aio liittyä vaan jäin koukkuun ku joku siitä puhui täällä :p
Millään aggressiivisella naisten haukkumisella ja syvällä vihalla ei kyllä onnistu edes Tinderissä, jos joku hakee kumppania niin tuskin haluaa jotain kuka käyttytyy noin kuin sinä ap. Sori, mutta on kyllä nyt kylmä totuus, muutu ihmisenä ja kasva niin löydät kyllä kumppanin. Ps. Tavallisen näköinen suomalainen nainen on kaunein asia maailmassa, jos haet jotain Kardasian tyyppistä niin olet vieraantunut todellisuudesta.
Ihmettelen naisia, jotka uskaltavat osoittaa kiinnostustaan Tinderissä kaikkein komeimpia miehiä kohtaan. Jotenkin itselleni se olisi aivan käsittämätön ajatus. Liian hyvä ulkonäkö itsessään on jo turn off -ominaisuus minulle. Jotenkin itse toivoisin, että hyvännäköinen mies hieman edes peittelisi ulkonäköään Tinderissä ja antaisi siten enemmän painoarvoa profiilitekstille. Itse jätän pois kokovartalokuvat, koska en halua kenenkään kiinnostuvan minusta vartaloni perusteella.
Ei ole väärin. Totesin vain, että todellisuudessa Tinderissä merkitsee vain ulkonäkö muulle ei ole niin justiinsa mitä sinne runoilee vaikka aina joka paikassa korostetaan profiilitekstin merkitystä.
M37