Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin turhin huoli joka sinulla on ollut?

Vierailija
12.05.2020 |

Näin joskus keskellä yötä uutisen kuolonkolarista, jossa kuvan auto näytti siskoni autolta ja oli sillä suunnalla. Itkeskelin koko yön mutta en kuitenkaan kehdannut soittaa. Aamu valkeni ja siskoni oli hengissä ja auto ehjänä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on turhin huoleni.

Vierailija
2/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin vuosikaudet, että minulla on hiv. Tämä johtui siitä, että minulla oli ollut kurkkukipu, jonka sitten sain tietää oleva hiv:n ensioire. Joo, oli ollut suojaamattomassa yhdynnässä muutamaa päivää ennen tämä kurkkukivun tulemista. Nyt te varmaan kivitätte minua, kun sanon vielä etten koskaan uskaltanut hakeutua testeihin. No, nyt tästä potentiaalisesta tartuntatilanteesta on 12 vuotta aikaa. Eiköhän minulla olisi jo AIDS, jos hiv-positiivisena ilman lääkitystä olisin nämä vuodet ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuriksissa oli reikä. Olin varma, että meistä tehdään lasu. Valvoin koko yön ja huolehdin miten käy.

Vierailija
4/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin teininä, tultuani jätetyksi, etten enää ikinä löydä tyttöystävää. Se on ollut 50-vuotisen elämäni kamalin pelko, vaikka osottautui muutamassa kuukaudessa turhaksi.

Vierailija
5/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin vuosikaudet, että minulla on hiv. Tämä johtui siitä, että minulla oli ollut kurkkukipu, jonka sitten sain tietää oleva hiv:n ensioire. Joo, oli ollut suojaamattomassa yhdynnässä muutamaa päivää ennen tämä kurkkukivun tulemista. Nyt te varmaan kivitätte minua, kun sanon vielä etten koskaan uskaltanut hakeutua testeihin. No, nyt tästä potentiaalisesta tartuntatilanteesta on 12 vuotta aikaa. Eiköhän minulla olisi jo AIDS, jos hiv-positiivisena ilman lääkitystä olisin nämä vuodet ollut. 

Ei välttämättä.

Vierailija
6/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin koko lapsuuteni tulevaisuutta. Elin alkoholisti perheessä, mikä oli kamalaa, mutta vielä kamalampaa oli pelko,että se paljastuu jossain vaiheessa muille ulkopuolisille. Mietin vaikka mitä tilanteita, ja olin varma, että kaikki alkaa paljastua,se oli ahdistavaa.

Lopulta asiat meni niin,että kasvoin aikuiseksi, käsittelin asiaa ja aloin itse puhua asiasta ihan avoimesti, mikä oli kaikista parasta, mitä minulle on sattunut.

Asia ei ole mitenkään häpeällinen enää.

Vierailija
7/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

No olisi jos mitä oiretta...

Vierailija
8/43 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

nosto

Vierailija
9/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Luulisi olevan oireita tosiaan jo tässä vaiheessa. Eikö AIDS kehity noin kymmenessä vuodessa tartunnan saamisesta.

Vierailija
10/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Luulisi olevan oireita tosiaan jo tässä vaiheessa. Eikö AIDS kehity noin kymmenessä vuodessa tartunnan saamisesta.

?

Vierailija
11/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 prosenttia huolista on turhia. En edes osaa nimetä isointa huolta. Yksi on sellainen, kun lapseni syntyi, itkin usein, mitä hän kuolee. Muistan, kuinka jouduin pakottamaan itseni lopettelemaan sen ajattelemisen. Poika on nyt 18 vuotta, ja tuossa vielä on. Ajatella, jos en olisi pakottanut itseäni lopettamaan sen ajattelemista...

Vierailija
13/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98 prosenttia huolista on turhia. En edes osaa nimetä isointa huolta. Yksi on sellainen, kun lapseni syntyi, itkin usein, mitä hän kuolee. Muistan, kuinka jouduin pakottamaan itseni lopettelemaan sen ajattelemisen. Poika on nyt 18 vuotta, ja tuossa vielä on. Ajatella, jos en olisi pakottanut itseäni lopettamaan sen ajattelemista...

Varmaan jos huolehdit paljon turhia niin 98 % on turhia.

Vierailija
14/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Olisko ne kaverit syrjinyt ja pelännyt että vien miehen kun jäin sinkuksi. Olisinko houtellut niitä pskiaisia? Olisiko uskoteltu että et pärjää vaikka pärjäsin mut kun sut kasvatetaan palvomaan ulkonäköä. Olisiko käytetty alle kouluikäisenä hyväksi teatterpiireissä olisinko päässyt edes teatteriin? Vihaan itseäni ja ulkonäköäni koska se määritti kaiken miten miehet suhtautuu miten naiset suhtautuu. No kohta ei oo sitäkäätään eikä muutakaan kohta on kuula otsassa ja mitä sit muistellaan voi kun se oli nättikin jo pienenä. Eimuuta koska mullahan eiole luonneta ei älyä ei mitään. Objekti jo kun syntyi.

Vierailija
15/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaaan että elämä on olllut huoliltaaan ylimitoitetttua niinkuin se monesti meneee ihmisen kuvitelmissa mitkä johdatttavat ihmistä harhaaan ja josssa järki menee kunn ei ole mihiin mitäkin suhteutttaaa niin on näkyvisssä vain vuoren huippuja kylmään jään peitosssa josssa ilman lämpötila on niiin matala ettteivät ne pääse sulamaaan. Sulamiseessa kaunista on katsoa kun jäää muuttaa muotonsa vedeeksi. Neste on liotinn mikä vaikutttaa kaikkeeen meidän elämässsämme. Se on liotiiin mikä kuljetttaaa asioita ja ajatuksia paikasta toiseeen. Se on elämään edelllytys.

Vierailija
16/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhin huolion ollut se että olen huolehtinut muista ja jäänyt tänne vaikka mun olisi kannattanut irtautua kaikista heti kun vapaus koitti kun olin 18 miksi ae on yhden vastuulla kaikki? Ei mulla ole omaa elämää ja kun mulla ei ole omaa elämää niin ei mulla ole muitakaan.

Todella turha huoli! Muut!

Vierailija
17/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha huoli on elmä elämä on turhaa kos sulla ei ole mitään arvoa. Oot vähän kuin kinderin keräilylelu, ehkä arvokas ja joku muistaa lämmöllä joskus 30 vuoden päästä kun missään ei enää oo, ne on kaatiksella!

Vierailija
18/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka murehtisin vain kymmentä asiaa, niin niistä yhdeksän on turhia.

Vierailija
19/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko tämä turha, mutta olin ihan shokissa kun en saanut poikaani yhteyttä pariin päivään, vaikka yleensä on ollut nopea vastaamaan puhelimeen. Puhelin oli pudonnut tai varastettu taskusta ja hänellä vei hetki saada uusi toimimaan, kun oli viikonloppu.

Vierailija
20/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka murehtisin vain kymmentä asiaa, niin niistä yhdeksän on turhia.

Väärin se huoli tulee jostain ja siitä huolen aiheuttajasta pitäisi pyrkiä eroon etsiä syy ja irtautua. Se tulee sieltä intuitiosta jota pitäisi jo opettaa tarhassa miksi huoli herää miten siitä pääsee.