Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin turhin huoli joka sinulla on ollut?

Vierailija
12.05.2020 |

Näin joskus keskellä yötä uutisen kuolonkolarista, jossa kuvan auto näytti siskoni autolta ja oli sillä suunnalla. Itkeskelin koko yön mutta en kuitenkaan kehdannut soittaa. Aamu valkeni ja siskoni oli hengissä ja auto ehjänä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tämän hetkinen huoli on se , etten ymmärrä puoliakaan tämän ketjun kirjoituksista...

Ja voi v***u että vihaan noita ”sun huoles on turha kun mulla äiti kuollu ja isä hakattu ja veli verissäpäin ja poika leikkauksessa jnejne”. Miten se sun ongelmas tekee mun huolista jotenkin vähempiarvoisia. Että mitään ei sais tuntea kun aina on joku joka on iloisempi, rakastuneenmpi, surullisempi ja huolestuneempi. Mun huoli on mulle ihan aito ja tosi, ja sen vähättely on vaan lapsellista.

Ei ole tarkoitus vähätellä ketään, ikävä että otit niin, anna tulla huolesi se on ketjun tarkpitus kaiketi.

Vierailija
42/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sitä mieltä että suomi voisi ottaa hollanista mallia tämä nykyinen suomen malli ei ole ihmisen oikeuksien tai ihmisarvon arvostusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimoni.

Painoi varmaan 150kg, mutta sen verran ripeä liikkeissään että juoksi vieraan (yli 181cm)

syliin.