Millainen on elämänkoululainen?
Mitä tekee elämänkoululainen? Voiko elämänkoululainen olla töissä ja koulutettu, vai pitääkö olla työtön ja kouluttamaton?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tuo liitetään vaan valkoisiin. Esim. N e e k e r i ei voi olla elämäm koululainen vaikka ei osaisi edes lukea. Outoa.
Eikä smugu.
Tatuoitu duunari,asuu vuokralla Temun krääsällä täyetyssä kämpässä,ruokavalio koostuu energiajuomista ja mikrotetuista eineksistä,lapsia usemman henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää katsomaan Kontulaan. Siellä pyörii elämänkoululaisia.
Voiko kelan tuilla elävä muhis olla elämänkoululainen, vai koskeeko vain Virtasia, korhosia ja mähösiä?
Ahdas ja rähjäinen kämppä levottomassa vuokratalossa.
Matot on tilattu kiinankaupasta ja haisevat hyönteismyrkyltä. 90luvun kirjahylly pursuaa krääsää. Sohvapöydällä on sätkävehkeet.
Parvekkeella on pari halpaa muovituolia ja tuhkis.
Saman huoneen jakaa kolme lasta joilla kaikilla eri isät ja jokaisella adhd tai vastaava.
Vanhempi nukkuu olohuoneen nurkassa ja lapset kuuntelee, kun paneskelee uuden tapailukumppanin kanssa.
Koko porukka löyhkää huuhteluaineelta, halvalta hajuvedeltä ja tupakalta. Teini vetää tupakkaa yhdessä vanhempansa kanssa.
Jääkaapissa on suklaavanukkaita,lihapiirakoita ja nakkeja. Kuiva-ainekaapissa nuudeleita ja muroja.
Asunnossa pyörii myös koira,joka pissatetaan ulko-oven eteen tai kissa,jonka hiekkalaatikko lemuaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on elämäm koululainen...
Tai jopa elämäm kolulainem
Monta lasta, taistelukoira, nuorena saadut lapset, vaniljan tuoksuinen hajuvesi, ammattikoulu, adhd, ripsienpidennykset, rakennekynnet, paljon kavereita ja laaja kaveripiiri johon kuuluu muita samanlaisia.
MÄ OON ELÄMÄN KOULULAINEN OON KÄYNY PERUSKOULUN JA AMMATTIKOULUN JA ON VAKI TYÖ PAIKKA
On se kumma kun tuo liitetään vaan valkoisiin. Esim. N e e k e r i ei voi olla elämäm koululainen vaikka ei osaisi edes lukea. Outoa.