"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Vierailija kirjoitti:
Miksi halutaan seksiä ihmisen kanssa, josta ei edes pidä tai joka ei ole omasta mielestä viehättävä?
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Miehet. Mikä vaan käy.
En halua vakavaa, mutta tussua pitäisi naisten olla jakamassa. Just joo. Ällöttävää ja oksettavaa. Hyi helvetti. Laittakaa miehet niihin nettideitti-ilmoituksiinne suoraan mitä olette etsimässä ja antakaa meidän naisten olla rauhassa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Nykyajan miehistä ei ole tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.
Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?
Nyt mies koitti olla rehellinen ja heti vedettiin herneet nenään, kun ekoilla treffeillä pitäisi päättää haluaako suhteen, panon vai ei mitään. Tässäkin miehen kannalta olisi ollut parempi vain hengailla ja olisiko joko päässyt pukilla tai ei. Ei ainakaan olisi tarvinnut suututtaa naista rehellisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä kirjoitti:
Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.
Tai sitten se on ihan totta, ettei halua mitään vakavaa, koska erosta on alle vuorokausi tai sitten mitään eroa ei edes ole. Paljon pyörii myös varattuja deittisovelluksissa ja nämä ovat yleensä näitä "ei mitään vakavaa" -tyyppejä.
Eipä paljon poikkea muuta kuin yksilöllistämisen ostalta. Kyllä ne on edelleen eri naiset joiden kanssa seurustellaan.
Meinaatko tällä jotain, että vain tietyille naisille sanotaan näin? Sellaisille, jotka sinusta ei ole "vaimomatskua"? Minullekin on sanottu jokusen kerran noin, kun olin deittimaailmassa, mutta nykyisin olen ollut 3 vuotta onnellisessa suhteessa ja sitä ennenkin on pitkiä suhteita takana.
Joko ei vaimomatskua, ei miehen tyyppiä, tai muu rajatapaus. Paljon on seksimielessä puoleensavetäviä naisia, jotka eivät kuitenkaan vakavassa mielessä kiinnostaisi.
Tämä ketju taas todistaa sen miten yksinkertaisia ja tyhmiä miehet ovat. Nainen on Tinderissä tai Nettideiteillä ja etsii elämänkumppania niin mies luulee saavansa pllua kun laittaa naiselle viestiä, mutta sanoo että en ole mitään vakavaa seuraa hakemassa!? Haloo. Sanokaa se suoraan siinä ilmoituksessa, niin voimme skipata teidät pois välittömästi. Naisilla on niin paljon tarjokkaita Tinderissä, että en halua tuhlata aikaani johonkin Jormasn joka on siellä pllua mankumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on ihan totta, ettei halua mitään vakavaa, koska erosta on alle vuorokausi tai sitten mitään eroa ei edes ole. Paljon pyörii myös varattuja deittisovelluksissa ja nämä ovat yleensä näitä "ei mitään vakavaa" -tyyppejä.
Eipä paljon poikkea muuta kuin yksilöllistämisen ostalta. Kyllä ne on edelleen eri naiset joiden kanssa seurustellaan.
Meinaatko tällä jotain, että vain tietyille naisille sanotaan näin? Sellaisille, jotka sinusta ei ole "vaimomatskua"? Minullekin on sanottu jokusen kerran noin, kun olin deittimaailmassa, mutta nykyisin olen ollut 3 vuotta onnellisessa suhteessa ja sitä ennenkin on pitkiä suhteita takana.
Ne tulee olemaan vielä monta vuotta tuolla Tinderissä. Tuon tyylisiä naisia ei tahdo olla Suomessa joita noi on vailla ja, jos onkin ne viedään heti. Sitten odotellaan, katkeroidutaan joka johtaa lopulta viattomien deittailijoiden päälle sylkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, koska nykyajan naisista moni nostaa metelin tuollaisesta, sen sijaan että vain kertoisivat että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taas todistaa sen miten yksinkertaisia ja tyhmiä miehet ovat. Nainen on Tinderissä tai Nettideiteillä ja etsii elämänkumppania niin mies luulee saavansa pllua kun laittaa naiselle viestiä, mutta sanoo että en ole mitään vakavaa seuraa hakemassa!? Haloo. Sanokaa se suoraan siinä ilmoituksessa, niin voimme skipata teidät pois välittömästi. Naisilla on niin paljon tarjokkaita Tinderissä, että en halua tuhlata aikaani johonkin Jormasn joka on siellä pllua mankumassa.
Taidan olla vähän yksinkertainen. Luuetko, että kaikkille miehille deittisovellukset ovat pilluparatiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ei vaimomatskua, ei miehen tyyppiä, tai muu rajatapaus. Paljon on seksimielessä puoleensavetäviä naisia, jotka eivät kuitenkaan vakavassa mielessä kiinnostaisi.
Joo, mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö nainen kelpaisi vakavaan suhteeseen jonkun toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D
Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.
Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen."
Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.
Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?
AP
Vierailija kirjoitti:
En halua vakavaa, mutta tussua pitäisi naisten olla jakamassa. Just joo. Ällöttävää ja oksettavaa. Hyi helvetti. Laittakaa miehet niihin nettideitti-ilmoituksiinne suoraan mitä olette etsimässä ja antakaa meidän naisten olla rauhassa muuten.
Paitsi että silloinkin ollaan vinkumassa että miksi tuollainen heti pitäisi tietää. Teki niin tai näin, niin aina löytyy joukko naisia, jotka vetää herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Olisiko asia vallan toisinpäin? Eilen hermostuttiin itseellisistä naisista. Heistäkin suututaan ketkä lähtee ulkomailta etsimään kumppania.
Mikään mitä ”kelvottomat” naiset tekee ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama ongelma, tosin miehenä. Kelpaan naisille "hauskanpitoon" eli kännäämiseen ja panemiseen mutten parisuhteeseen.
En olisi noin katkera asian suhteen. Paneminen on kuitenkin ihan kivaa ja ottaen huomioon, ettei moni mies saa edes tuotakaan vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.
Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?
Nyt mies koitti olla rehellinen ja heti vedettiin herneet nenään, kun ekoilla treffeillä pitäisi päättää haluaako suhteen, panon vai ei mitään. Tässäkin miehen kannalta olisi ollut parempi vain hengailla ja olisiko joko päässyt pukilla tai ei. Ei ainakaan olisi tarvinnut suututtaa naista rehellisyydellä.
Onko se sinusta kovinkin tahdikas veto tuollaisia tiedustella ensitreffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nyttenkin nainen ei missään nimessä halunnut joutua edes ajattelemaan tuota suhde vai pelkkä pano aihetta liian aikaisin. Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä eikä koko maailma pyöri vain sinun mielihalujesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
- tapaile vain komeita top 20% miehiä
- ylläty ja itke kun he haluavat vain seksiä
Jep, ap:lle tuli ilmeisesti yllätyksenä ettei pelimiehet halua mitään vakavaa.