"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D
Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.
Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen."
Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.
Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?
AP
Mies haluaa sinun ajattelevan, että hän on parasta mitä löytyy, ota tai jätä. En vastaisi koko miehelle, ylimielinen asenne ja suuret luulot itsestään. Kunnollisiakin miehiä löytyy, muttei netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Nykyajan miehistä ei ole tuohon.
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Itse olen kyllä vain mielissäni, jos miehen profiilissa lukee ihan suoraan, mitä on etsimässä. Vaikka se sitten olisikin se itselleni epämieluinen vaihtoehto, voisin vain swaipata hyvillä mielin vasemmalle ja jatkaa kaltaiseni etsintää.
Paremmin minä sen jo heti tuntemattoman ihmisen profiilista luettuani kestän, kuin sitten muutaman kuukauden deittailun jälkeen, kun olen jo mahdollisesti itse ehtinyt ihastua mieheen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.
Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?
Nyt mies koitti olla rehellinen ja heti vedettiin herneet nenään, kun ekoilla treffeillä pitäisi päättää haluaako suhteen, panon vai ei mitään. Tässäkin miehen kannalta olisi ollut parempi vain hengailla ja olisiko joko päässyt pukilla tai ei. Ei ainakaan olisi tarvinnut suututtaa naista rehellisyydellä.
Onko se sinusta kovinkin tahdikas veto tuollaisia tiedustella ensitreffeillä?
Se on vähän mieltä kantilta sitä katsoo. Toisten mielestä olisi tahdikasta kertoa se jo omassa profiilissa. Sitten on niitä joiden mielestä asiasta ei pitäisi keskustella ennen kuin on tavattu jo useasti. Joku näkee sen sitten tahdittomana vedätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Itse olen kyllä vain mielissäni, jos miehen profiilissa lukee ihan suoraan, mitä on etsimässä. Vaikka se sitten olisikin se itselleni epämieluinen vaihtoehto, voisin vain swaipata hyvillä mielin vasemmalle ja jatkaa kaltaiseni etsintää.
Paremmin minä sen jo heti tuntemattoman ihmisen profiilista luettuani kestän, kuin sitten muutaman kuukauden deittailun jälkeen, kun olen jo mahdollisesti itse ehtinyt ihastua mieheen.
-eri
Jaa, mistä mies voisi etukäteen tietää, millainen olet...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D
Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.
Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen."
Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.
Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?
AP
Oletpa löytänyt huomaavaisen ja empaattisen tapauksen!
Mutta eipä tarvii ainakaan arvailla, että mitä hän ajattelee, koska sanoo sen suoraan vaikkakin tökerösti. Eli pointsit rehellisyydestä.
Nyt vain sanot hänelle kiitokset ja heipat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ja ap veti herneet kun asia otettiin esiin jo ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa miehet niihin nettideitti-ilmoituksiinne suoraan mitä olette etsimässä ja antakaa meidän naisten olla rauhassa muuten.
Eikö alkuperäinen ongelma ole, että miehillä lukee profiileissä etteivät hae mitään vakavaa? Tinderistäkin varmasti löytyy joka lähtöön niin miehiä kuin naisia. Moni match hyytyy viestittelyssä tai ensitreffeihin, osa jatkuu sitten vaihtelevan kauan jopa kunnes kuolema parin erottaa. Edelleen jää epäselväksi mikä se suuri ongelma tässä nyt osalla oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Mun suurin ongelma tässä on se, että pitäisi osata jo ensitapaamisella tai viimeistään kolmansilla treffeillä tietää, mitä siitä kyseisestä suhteesta haluaa. Koska tässä molemmille on vähän monimutkainen elämäntilanne, niin en ajatellutkaan, että tästä nyt kovin todennäköisesti mitään vakavaa tulee. En kuitenkaan halua joutua päättämään asiaa, ennen kuin olen tutustunut tyyppiin paremmin. Miesten oletukset, että haluan automaattisesti jotain vakavaa, sekä se, että jos sanon että en halua mitään vakavaa tulkitaan tarkoittavan sitä, että suostun varapenkkiläiseksi määräämättömäksi ajaksi, korpeavat suunnattomasti. Todella suuri turn-off joutua näin alkutekijöillä miettiä pitkälle tulevaisuuteen asioita, kun itse olisin halunnut käydä jäätelöllä ja ehkä p*nemassa.
AP
Sä olet käsittänyt asian täysin väärin. Sun ei tarvitse päättää, haluatko vakavaa, jos kerran mies on jo sanonut, että hän ei halua.
Ainut asia, joka sun tarvii tietää on se, että harrastatko hänen kanssaan seksiä tietäen, että teille ei koskaan tule vakavaa suhdetta, vai etkö harrasta. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Toisilla, koska olisi päästy panemaan vasta kolmansilla treffeillä. Mutta ne kolmannet treffit sitten merkitsivät, että etsin jotain tosi vakavaa. Mies oletti, se ärsytti. Minusta on kevyenkin tapailun lähtökohtana melko tökeröä viestiä, että sopii jos tapaillaan, kunhan vain tiedät että olet varasijalla sitten ja sehän ei muuksi muutu. Tuntuisikohan tuo miehestäkään kauhean kiihottavalta, jos noin muotoilisin asian?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Toisilla, koska olisi päästy panemaan vasta kolmansilla treffeillä. Mutta ne kolmannet treffit sitten merkitsivät, että etsin jotain tosi vakavaa. Mies oletti, se ärsytti. Minusta on kevyenkin tapailun lähtökohtana melko tökeröä viestiä, että sopii jos tapaillaan, kunhan vain tiedät että olet varasijalla sitten ja sehän ei muuksi muutu. Tuntuisikohan tuo miehestäkään kauhean kiihottavalta, jos noin muotoilisin asian?
ap
Tuskin se miehen kohdalla kiihottavuutta ainakaan vähentäisi, jos nainen pelkkää seksiä haluaisi. Ei ole ongelma, ellei ole jo ehtinyt ihastua.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Mies kun vähän sepittää jotain vaikeasta menneisyydestä tai tilanteesta, niin naiset päät nyökytellen ymmärtää, vaikka kyseessä on vain halpa kikka pestä kätensä seksin perässä juoksentelusta. Tämä toimii tietenkin vain sillon kun mies on komea ja nainen jo kiimansa sokeuttama.
Itse olen oikeasti masentunut ja vaikea tilanne siinä mielessä, enkä nyt halua kenellekään vaikeuksia tuottaa tuomalla riesaani muille, niin tapaillessa jättänyt koskematta vaikka naiset olisivat halukkaita olleetkin. Koitan tässä elämää parannellessa kuitenkin etsiä tyyppiä, jonka kanssa henkisesti kolahtaisi, mutta se on aina ollut harvinaista.
Nyt ihminen olet väärässä.
Toinen ihminen ei sinua paranna.
Teet väärin niin itseä kuin toista ihmistä kohtaan tapailulla. Et ole valmis etkä pysty siihen. Toisten ihmisten syyttely.Olet itse vastuussa itsestäsi. Normaali ihminen tuntee empatiaa ja lähimmäisen rakkautta, älä sekoita asioita kuvittelemalla että uusi ihminen kolmen päivän tuntemisen jälkeen haluaa nostaa ja parantaa sinut.
Sysäät vastuun suhteesta toisen niskoille.
Mies, sullon isoja ongelmia. Hakeudu oikeasti hoitoon.
Oma lääkärille käy puhumassa. Hyvä ei ole omassa päässä vain vatkata asioita niin saat lähetteen johonkin missä voit puhua.
Olet harvinaisen typerä ja raskas lässyttäjä. Hyvä päivänjatkoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
ap
Ei tuollaisille idiooteille kannata edes vastata. Siirry seuraavaan.
Miehet nyt on tökeröitä.
Se on kirjoitettu niiden DNA:han.
Onneksi olen jo niin vanha, ettei tarvitse miehistä välittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halutaan seksiä ihmisen kanssa, josta ei edes pidä tai joka ei ole omasta mielestä viehättävä?
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Miksi syödään irtokarkkia, vaikka tuoreet mustikat ja mansikat kelpaisivat?
sitä otetaan midä sadaan...pippelissä tuntuu yhtä hyvältä..kunhan pitää silmät tiukasti kiinni
Sääli että karkit (suuorgasmi) lihottaa..söisin vain mustkoita jos olisin kuin NADJA SUKARI
NADJA tuo uskoon tullut kaunis nainen.Jeesuksen morsian.
Eiköhän jokainen järkevä ymmärrä, että ei halua mitään vakavaa sinun kanssasi tai vähintään että hakee vain seksiä. Jos hyvä tarjous tulee eteen, niin varmasti tarttuu siihen vakavassa mielessä.
Tuo sama ongelma oli jo 25 vuotta sitten ja ennen tindereitä. Silloinkin piti "tietää" melko lailla kättelyssä haluaako jotain vakavaa ja sen lisäksi olisi pitänyt jotenkin mystisesti tietää onko juuri tavattu mies sellainen, jolle voi kertoa ettei ole vailla vain pelkkää hauskanpitoa ettei mies ota hatkoja. Melkoista tasapainoilua tuo suhteiden aloitus, kun sanoo olevansa liikenteessä "tositarkoituksella" niin menee asioiden edelle ja sitten kun et sano, niin kelpaatkin vain hauskanpitoon kun kerran et ole liikenteessä "tositarkoituksella"..
Onhan nämä eri asioita
A) en tiedä, mitä tästä suhteesta tulee, enkä osaa sanoa mitä yleensäkin haluan tässä elämäntilanteessa, mutta tapailen kuitenkin yhtä kerrallaan.
B) Tiedän että sinun kanssasi en halua mitään vakavaa, mutta voidaan harrastaa seksiä siihen saakka että löydän vakavamman suhteen.
C) En halua kenenkään kanssa vakavaa suhdetta ja tapailen useita.
B on aika tyly vaihtoehto, mutta olen siihenkin tarttunut. Kyseessä oli hyvännäköinen nuorempi mies, jonka kanssa en voisi itsekään rakentaa mitään vakavaa, koska nuoremmat alkavat joskus haluta lapsia, johon minä olen sitten liian vanha. Muutenkin haluaisin mieluummin ikäiseni nelikymppisen miehen, mutta sitä odotellessani kelpaa nuori ja komea. Hänenkään ei olisi järkeä sitoutua kymmenen vuotta vanhempaan naiseen, jonka kanssa ei voi perustaa perhettä tai muutenkaan olla samassa elämäntilanteessa. Ei nyt muutakaan yhteistä ollut, joten homma vain kuivui kokoon, mutta muutama kuukausi pidettiin yhteyttä ja seksi oli jees. Aloittajan tilanteeseen verrattuna eri asia, kun kumpikaan ei dissannut toista ihmisenä, vaan suhde meidän välillä ei ollut järkevä.
Aloittaja itse oli selvittämässä mitä heidän välilleen tulee, mutta mies oli jo osaltaan selvittänyt, että seksiä voi olla mutta ei muuta. Ehkä aloittaja voisi vielä tavata ja itsekin selvittää, haluaako seksiä, ja sitten tarvittaessa vastata miehelle, että mies ei olekaan riittävän kuuma pelkkään seksisuhteeseen, mikäli siis himoja ei ole herännyt. Tietysti jos aloittaja haluaa mieluummin tavata ihmisiä yksi kerrallaan kierroksessa ja toivoo että käytäntö on molemminpuolinen, niin sitten voi suoraan sanoa että ei halua osallistua pyöritykseen.
Lisään edelliseen, että on myös vaihtoehto
D) Tapailen vain yhtä kerrallaan mutta kysessä on nyt ja jatkossa seksisuhde, eikä sisällä muuta seurustelua - ja oletan samaa vastapuolelta.
Tämä olisi minusta teoriassa hyvä järjestely, jotta olisi vähemmän tautiriskejä, mutta sitoutuminen tuossa kuitenkin kuulostaa vähän vinksahtaneelta seurustelusuhteelta.
Ei se tinderistä ole kiinni, vaan siitä että naiset pyrkivät manipuloimaan miehiä tahtonsa mukaan, ilman että heitä voi arvostella yhtään mistään. Vain sulavapuheiset sosiopaatit pärjäävät kevytsuhdemarkkinoilla.