Katsotteko nykyajan sikatyhmiä ohjelmia kuten the box, petolliset ja pirunpeli?
Kommentit (47)
Samat naamat joka ohjelmassa ei paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Katson ja jaksan. Töissä olen hyvin palkattuna asiantuntijana.
Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.
Just. Ja kuitenkin itket kuormitusta ja uupumusta 😆
En katso. Ainut on Alone suomi. Siinä ei kukaan juonittele sua pelistä pois vaan oikeasti omalla selviytymisellä ja neroudella pärjää.
En katso. En katso myöskään BB:a, TTK:a, Temptation Island'ia ym. luokatonta kuraa, mitä ihmiset ilmeisesti tuijottavat illat kadoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona syön, liikun ja katson ohjelmia, jotka ei rasita aivoja ja johtaa hyvään yöuneen.
Miksi katsoit että on tarpeellista mainita tuo "Hyvinpalkattu asiantuntija" ? =)
Eihän kukaan sitä kysynyt.
Kyllä mä katon. Saa duunin jälkeen rötkähtää lautasensa kanssa tölsyn ääreen ja laittaa aivot narikkaan. Tuuletus hetki.
Listaa tähän ap laadukkaita tv-ohjelmia.
En katso. Mä katson lähinnä YLEä ja suoratoistoja. TV5:tä katson Laten ja Sarkun sarjaa. Mä tykkään ahkerasta pariskunnasta, joka ei lannistu eikä riitele ja joilla on älyäkin paljon enemmän kuin Huutokauppanatsilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä katon. Saa duunin jälkeen rötkähtää lautasensa kanssa tölsyn ääreen ja laittaa aivot narikkaan. Tuuletus hetki.
Lähes samoin, avaan telkkarin ja laitan kelloon hälytyksen 30 min päähän. Nukahdan saman tien ja herään hälytykseen ja alan ruuan laittoon. Paremmin nukahdan kun joku ääni kuuluu. Syön ja lähden ulos.
samaa paskaa kuin latela, huutopelle, kymppitonni ja sohvaperunat. kyllä kanava vaihtuu.
En katso, ne ovat tylsää paskaa kuluneine naamoineen.
En pelkästään katso vaan maanisesti keskustelen niistä täällä ja muualla.
Seuraan petollisia. Tää on eka kausi mitä seuraan. Harmittaa, etten ole katsonut aikaisempia kausia. Myös alone ja selviytyjät on menossa. Australian master chef. Mulla ei ole maksullisia kanavia.
Vierailija kirjoitti:
En katso. Mä katson lähinnä YLEä ja suoratoistoja. TV5:tä katson Laten ja Sarkun sarjaa. Mä tykkään ahkerasta pariskunnasta, joka ei lannistu eikä riitele ja joilla on älyäkin paljon enemmän kuin Huutokauppanatsilla.
Sanoitko just, että Latella on älyä? :D
En katso televisiota ollenkaan, en edes omista hd telkkaria tai digiboksiakaan. Eikä kiinnosta edes!
Vierailija kirjoitti:
Late ja Sarkku, en voi sietää hetkeäkään. Late tunki jo yhteen toiseenkin, nollanaama😬
En katso. Jos maksaisivat katsomisesta hyvin, niin saattaisin harkita asiaa.