Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei mitään vakavaa" -miehet

Vierailija
12.05.2020 |

Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?

Kommentit (337)

Vierailija
121/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheesti vakavat kiinnosta kun naiset alkaa viimeistään viidennessä viestissä puhumaan että biologinen kello tikittää ja pitäisi saada lapsi mahdollisimman pian. Ihmekkös niitä yh äitejä on nykyään niin paljo.

Ei paljoo enempää voi itsekkäämpi olla.

Mutta ku minä haluan. Ei paljoo lapsen elämä tunnu kiinnostavan kunhan sen saa

Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia (joita on nykyään lisääntyvin määrin) sitten taas haukutaan myös itsekkäiksi tiettyjen miesten taholta kun meidän takia koko Suomi näivettyy!! Ja perhettä tahtovat miespolot jäävät yksin! Eli katkerien naistenvihaajien mielestä mikään mitä nainen tekee/ei tee ei ole hyvä, yllätys yllätys! Miten se ei ole itsekästä että haluaa vaan paneskella ympäriinsä välittämättä toisten tunteista?

Vierailija
122/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani." 

Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä. 

Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.

Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.

Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?

Aika naiivi olet, jos asian noin näet... Mahdollisen vakipanon siinä menettää, naisille kun kaikki on ok, jos he kuvittelevat, että se on miehestä kiinni, eikä heistä itsestään...

Enpä ymmärtänyt tuota viestisi loppua, mutta en ole naiivi, olen yksilö joka haluaa tehdä asiat rehellisesti ja ilman toisilla ihmisillä pelaamista. Jos mies ei itse osaa kysyä tai kertoa mitä haluaa tai odottaa, tai on valmis antamaan, niin minä kyllä uskallan, ja kysynkin. Ei ole ketään miestä vielä harmittanut, vaan kaikki ovat olleet iloisia siitä että puhutaan suoraan. Joskus saa seksiä, joskus ei, näin se vain elämä menee, ja sellaisena se pitää ottaa. Eikä viekkaudella ja vääryydellä varastaa sellaista mihin ei ole lupaa annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla, koska olisi päästy panemaan vasta kolmansilla treffeillä. Mutta ne kolmannet treffit sitten merkitsivät, että etsin jotain tosi vakavaa. Mies oletti, se ärsytti. Minusta on kevyenkin tapailun lähtökohtana melko tökeröä viestiä, että sopii jos tapaillaan, kunhan vain tiedät että olet varasijalla sitten ja sehän ei muuksi muutu. Tuntuisikohan tuo miehestäkään kauhean kiihottavalta, jos noin muotoilisin asian?

ap

Jännä jos "ei mitään vakavaa" tarkoittaa 1-2 treffejä. Itse tulkkaan sen ei-sitoutuneeksi tapailuksi. Kumpikin puuhaa oman valinnan mukaan muutakin ja jos aikatualut osuu yhtene voidaan viettää aikaa yhdessä ilman oletusta päivittäisestä kommunikoinnista.

Vierailija
124/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia (joita on nykyään lisääntyvin määrin) sitten taas haukutaan myös itsekkäiksi tiettyjen miesten taholta kun meidän takia koko Suomi näivettyy!!

Keitä tämä veloja erityisesti haukkuvat miehet oikein on? Luulisi että miehille tämä on stereotypisesti vain positiivinen seikka. Toki kommenttisi jo aikamoinen yleistys myös.

Vierailija
125/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia (joita on nykyään lisääntyvin määrin) sitten taas haukutaan myös itsekkäiksi tiettyjen miesten taholta kun meidän takia koko Suomi näivettyy!!

Keitä tämä veloja erityisesti haukkuvat miehet oikein on? Luulisi että miehille tämä on stereotypisesti vain positiivinen seikka. Toki kommenttisi jo aikamoinen yleistys myös.

Pyörin muutamassa veloille omistetussa ryhmässä joissa on käynyt ilmi ettei velamiehiä tahdo oikeasti olla olemassakaan. Ne jotka onkin edustaa 1% osuutta. Loput feikkaa päästäkseen suhteeseen naisen kanssa jonka yrittävät lopulta käännyttää perheelliseksi.

Vierailija
126/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani." 

Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä. 

Nyt lopetat viestittelyn sen kanssa!!!

Itse tekisin niin, että vastaisin nätisti, ja niin että mies jää odottamaan jatkoa. Tämän jälkeen viestieni vastausaika pitenisi, ja viestit lyhenisi, ja sitten pitemmän hiljaiselon jälkeen kun mies kyselisi että miksi sinusta ei enää kuulu mitään, niin vastaisin että tässä on nyt käynyt niin että löysin jonkun jonka kanssa haluan vakavampaa kuin sinun kanssasi ikinä ,että sori, mutta emme nyt enää voi viestitellä, hyvät jatkot sulle!.

Mulle kävi kerran noin, että olin itse into piukeana ihastunut mieheen, mutta hän ei halunnutkaan kanssani muuta kuin *sitä*. Lopputulemakin oli tuo, kun en saanut sanottua sydän särkyneenä että minä olisin halunnut olla sinun kanssasi tosissani. Vastasin vain siis että no ei se mua haittaa, ollaan vaan fbw sitten. Mutta käytännössähän homma meni niin ettei mulla ollu enää kiinnostusta vastailla miehen viesteihin pitkästi, tai nähdä juurikaan, ja sanoin vain aina että just ny ei kerkee, tai suostuin tapaamiseen niin ettei ollu pelkoa sänkyynvikittelystä, eli nopeasti kahvilla jossain, tai sitten ravintolassa illalla niin että lähdin eri aikaan pois, ja keksin menoa heti aamuksi miksi ei voi tulla yöksi just nyt. 

Autoin samalla erästä kaveriani hänen vaikeassa elämäntilanteessa, ja oli mahtavaa saada puhua jonkun kanssa rehellisesti sydänverellä. Kävi istten niin että rakastuimmekin hänen kanssaan. Tämä mies joka ei halunnut mitään vakavaa jäi sitten pikkuhiljaa pois. Tosin hän yritti vielä pariin kertaan että nyt hän ois valmis suhteeseen kanssani, mutta en ollu enää kiinnostunut. Niin, joo ja tuo miehen "en halua mitään vakavaa, kun on elämäntilanne jne jne." olikin sitä että sillä oli muita naisia siinä rinnalla koko ajan.

Vierailija
127/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörin muutamassa veloille omistetussa ryhmässä joissa on käynyt ilmi ettei velamiehiä tahdo oikeasti olla olemassakaan. Ne jotka onkin edustaa 1% osuutta. Loput feikkaa päästäkseen suhteeseen naisen kanssa jonka yrittävät lopulta käännyttää perheelliseksi.

Jos ihminen on vela, niin minkä ihmeen takia pitäisi pyöriä vela-ryhmässä? Päätin olla lisääntymättä. Tuleeko asiaan jotain oleellista lisäinfoa, mitä pitäisi hakea jostain ryhmästä?

Vierailija
128/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin miehenä yritän rationalisoida tätä molemmista näkökulmista.

Mies:

Hänelle oli selvää millaista suhdetta hän etsii eli kevytsuhteita ja mitä hän ap:lta haluaa eli seksiä siihen asti kun hän löytää jonkun mieltymyksiään paremmin vastaavan. Nämä hän myös suoraan ja selväsanaisesti on ap:lle ilmaissut.

Ap:

Ei oikein tiedä mitä hän tältä mieheltä on vailla, mutta ei sulje pois ainakaan periaatetasolla myöskään kevytsuhteita. Ei ole vielä kaksienkaan treffien jälkeen valmis päättämään mitään suhteen jatkosta, vaan haluaisi vielä miettiä että mitä hän tältä mieheltä on vailla, mutta häntä harmittaa kun miehen suorapuheisuus on sulkenut häneltä valinnan mahdollisuuksia eli mahdollisuuden pitempiaikaiseen suhteeseen ja lisäksi ap:tä harmittaa kun mies ei pidä häntä ykkösvaihtoehtona. Jotenkin näin miehenä tuntuu että ap:n mielestä hänen tulisi saada päättää suhteen tila, jonka jälkeen miehen tulisi siihen mukisematta mukautua. Ei se mene niin oikeassa elämässä.

Vierailija
129/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skippaan aina automaattisesti ne, joilla tämä lukee profiilissa, vaikka en itsekkään tiedä olenko hakemassa mitään vakavampaa. Tuosta lauseesta vain saan sen kuvan, että hänen ensimmäinen viestinsä luultavasti on "Missäs liikut illalla?" tai vastaava. 

Vierailija
130/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D

Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.

Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen." 

Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.

Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?

AP

Ei se tinderistä ole kiinni, vaan siitä että naiset pyrkivät manipuloimaan miehiä tahtonsa mukaan, ilman että heitä voi arvostella yhtään mistään. Vain sulavapuheiset sosiopaatit pärjäävät kevytsuhdemarkkinoilla. 

Oma vikasi. Itse tykkäät näistä pelinaisista, kilttiin naiseen, tavalliseen tai läski on et edes vilkaisisi, muutan kun jos pllulle on tarve. Jos nainen on seksikäs, kaunis, pantava jne niin mies on valmis tekemään mitä tahansa, ihan sama mikä naisen luonne on. Tunnen monta miestä jotka valitsee naisensa ns kullituntumalla, ja aina ne naiset on näitä ministereitä, mutta kun on niin villiä ja ihanaa seksiä ja kun panettaisi grrr ja aina ne suhteet meneeperseelleen ja aina draamaa ja väkivaltaa yms ja nämä miehet aina ihmettelevät että miksimiksi- ja kohta on uusi samanlainen nainen kierroksessa

Vierailija
131/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies:

Hänelle oli selvää millaista suhdetta hän etsii eli kevytsuhteita ja mitä hän ap:lta haluaa eli seksiä siihen asti kun hän löytää jonkun mieltymyksiään paremmin vastaavan. Nämä hän myös suoraan ja selväsanaisesti on ap:lle ilmaissut.

Ap:

Ei oikein tiedä mitä hän tältä mieheltä on vailla, mutta ei sulje pois ainakaan periaatetasolla myöskään kevytsuhteita. Ei ole vielä kaksienkaan treffien jälkeen valmis päättämään mitään suhteen jatkosta, vaan haluaisi vielä miettiä että mitä hän tältä mieheltä on vailla, mutta häntä harmittaa kun miehen suorapuheisuus on sulkenut häneltä valinnan mahdollisuuksia eli mahdollisuuden pitempiaikaiseen suhteeseen ja lisäksi ap:tä harmittaa kun mies ei pidä häntä ykkösvaihtoehtona. Jotenkin näin miehenä tuntuu että ap:n mielestä hänen tulisi saada päättää suhteen tila, jonka jälkeen miehen tulisi siihen mukisematta mukautua. Ei se mene niin oikeassa elämässä.

”Rationalisoida”😂

Joo, jatka yrittämistä.

Vierailija
132/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Rationalisoida”😂

Joo, jatka yrittämistä.

Kerrotko mikä tässä tilanteessa on ongelma? 

Vierailija
133/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies:

Ap:

Erittäin hyvin tiivistetty. 

Vierailija
134/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Se jonka kanssa halutaan sitä "vakavampaa", mies onkin sitten valmis laittamaan hynttyyt yhteen vaikka kuukauden tapailun jälkeen. Näin se vaan menee. Ei kannata enää yli 30v jäädä roikkumaan kenenkään leluksi näille "en-etsi-mitään-vakavaa" miehille.

Vierailija
135/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Rationalisoida”😂

Joo, jatka yrittämistä.

Kerrotko mikä tässä tilanteessa on ongelma? 

Ei se ainakaan kovin objektiivisesti tunnu luonnistuvan! Mutta ei hätää, harjoitus tekee mestarin!

Vierailija
136/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on vela, niin minkä ihmeen takia pitäisi pyöriä vela-ryhmässä? Päätin olla lisääntymättä. Tuleeko asiaan jotain oleellista lisäinfoa, mitä pitäisi hakea jostain ryhmästä?

Olisiko siksi ettei tarvitsisi olla yksin omien ajatustensa kanssa? Miksi on olemassa puutarha, auto, kirppis, mamma ryhmiä, vaikka itse ei tykkää mistään näistä?

Vierailija
137/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on että nainen useimmiten haluaisi vakavaa tuon ”ei mitään vakavaa” miehen kanssa eikä halua edes tavata ”etsin vakavaa” miestä :)

Määrittele paremmin?

En halua vakavaa miehen kanssa, en ole menossa naimisiin enää.

Se että tapailen miestä joka "ei halua vakavaa" jo neljättä kuukautta niin pitäisikö hänet heivata ettei mene liian vakavaksi? Ihan vaan varmuuden vuoksi?

Kummallekkin selviö ettei kesähäitä 2021 ole tulossa. Minulla ei ole muita, miehen menoja en ole kuulustellut.

Toistaiseksi ollaan viihdytty toistemne seurassa noin kerran viikkoon. Ja ei, peittoa ei olla heiluteltu kuin ehkä kerran kuussa. Yli nelikymppisiä ollaan.

Vähän ohi aiheen, mutta jos saan kysyä kun amonyyminä netissä keskustellaan... Minkä ikäinen olet, entä mies? Kummastuin tuosta ettei teillä ole juurikaan seksiä. Itse, 41v tutustuin ihanaan mieheen puoli vuotta sitten ja meillä on kyllä seksiä melkein joka tapaamisella, eli viikottain. Haluan kovasti, samoin mies. Onkohantämä ikäkysymys, vai liittyykö enemmän persoonaan? Huolestuttaa, jos olisikin puolison kanssa kovin erilaiset halut....

Vierailija
138/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Se jonka kanssa halutaan sitä "vakavampaa", mies onkin sitten valmis laittamaan hynttyyt yhteen vaikka kuukauden tapailun jälkeen. Näin se vaan menee. Ei kannata enää yli 30v jäädä roikkumaan kenenkään leluksi näille "en-etsi-mitään-vakavaa" miehille.

Mulle kävi edellisessä suhteessa juuri näin, ja sitten se kossahti siihen vauhdin huumaan. Ei sekään ollut kivaa.

AP

Vierailija
139/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

]Se jonka kanssa halutaan sitä "vakavampaa", mies onkin sitten valmis laittamaan hynttyyt yhteen vaikka kuukauden tapailun jälkeen. Näin se vaan menee. Ei kannata enää yli 30v jäädä roikkumaan kenenkään leluksi näille "en-etsi-mitään-vakavaa" miehille.

Mites ne naiset, jotka ei etsi mitään vakavaa? Kuten mni tinderissä asian myös ilmaisee.

Vierailija
140/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen, mutta jos saan kysyä kun amonyyminä netissä keskustellaan... Minkä ikäinen olet, entä mies? Kummastuin tuosta ettei teillä ole juurikaan seksiä. Itse, 41v tutustuin ihanaan mieheen puoli vuotta sitten ja meillä on kyllä seksiä melkein joka tapaamisella, eli viikottain. Haluan kovasti, samoin mies. Onkohantämä ikäkysymys, vai liittyykö enemmän persoonaan? Huolestuttaa, jos olisikin puolison kanssa kovin erilaiset halut....

Eri, mutta olen 43v mies. Viime vuoden lopussa tapailun ikäistäni naista. Tapasimme joka toinen viikonloppu ja koin pakkopullana, kun hän olisi halunnut seksiä enemmän. Erilaiset halut olikin yksi syy miksi lopetimme tapailun vajaan kolmen kuukauden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän