Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei mitään vakavaa" -miehet

Vierailija
12.05.2020 |

Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?

Kommentit (337)

Vierailija
61/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin ongelma tässä on se, että pitäisi osata jo ensitapaamisella tai viimeistään kolmansilla treffeillä tietää, mitä siitä kyseisestä suhteesta haluaa. Koska tässä molemmille on vähän monimutkainen elämäntilanne, niin en ajatellutkaan, että tästä nyt kovin todennäköisesti mitään vakavaa tulee. En kuitenkaan halua joutua päättämään asiaa, ennen kuin olen tutustunut tyyppiin paremmin. Miesten oletukset, että haluan automaattisesti jotain vakavaa, sekä se, että jos sanon että en halua mitään vakavaa tulkitaan tarkoittavan sitä, että suostun varapenkkiläiseksi määräämättömäksi ajaksi, korpeavat suunnattomasti. Todella suuri turn-off joutua näin alkutekijöillä miettiä pitkälle tulevaisuuteen asioita, kun itse olisin halunnut käydä jäätelöllä ja ehkä p*nemassa.

AP

Vierailija
62/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani." 

Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä. 

Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.

Nyt lopetat viestittelyn sen kanssa!!!

Itse tekisin niin, että vastaisin nätisti, ja niin että mies jää odottamaan jatkoa. Tämän jälkeen viestieni vastausaika pitenisi, ja viestit lyhenisi, ja sitten pitemmän hiljaiselon jälkeen kun mies kyselisi että miksi sinusta ei enää kuulu mitään, niin vastaisin että tässä on nyt käynyt niin että löysin jonkun jonka kanssa haluan vakavampaa kuin sinun kanssasi ikinä ,että sori, mutta emme nyt enää voi viestitellä, hyvät jatkot sulle!.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivien välistä kirjoitti:

Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.

Miksi ei voi sanoa suoraan? Itse en ymmärtäisi mitään tuollaiseta ei mitään vakavaa -jos ymmärrät mitä tarkoitan, vink vink, sen sijaan olen milihyvilläni jos mies haluaa kanssani sänkyyn. Jos haluan itsekin, niin menen, jos en, niin olen hyvilläni että hän olisi kuitenkin halunnut, vaikka itse en välittänytkään. 

No jos se on kanssasi treffeille lähtenyt, niin kyllä se haluaa, ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa. Suoraan sanottuna se olisi 

Todellisuudessa naiset tuomitsevat, kuten varmasti sinäkin, jos tuon ihan suorasanaisesti muotoilisi.

Vierailija
64/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä miehillä on yleensä pari muutakin sivussa ja sitten lopulta valitsevat sen parhaimman heistä kun kyllästyvät itse roikkumaan monessa samaa aikaan.

No niin on minullakin, mutta en minä silti osaa heti päättää, kenestä olisi pitkimmäksi aikaa hupia.

Ei sitä kai kukaan vaadikaan. Mitä pahaa siinä on että mies kertoo mitä haluaa tai ei halua? Olisiko parempi vain olettaa ja lueskella rivien välejä?

Vierailija
65/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halutaan seksiä ihmisen kanssa, josta ei edes pidä tai joka ei ole omasta mielestä viehättävä?

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

Siis tarkoittaako "en halua vakavaa" mielestäsi, että "en pidä sinusta etkä ole viehättävä, mutta pannaan silti"?

Vierailija
66/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani." 

Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä. 

Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D

Vierailija
67/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on ihan totta, ettei halua mitään vakavaa, koska erosta on alle vuorokausi tai sitten mitään eroa ei edes ole. Paljon pyörii myös varattuja deittisovelluksissa ja nämä ovat yleensä näitä "ei mitään vakavaa" -tyyppejä.

Eipä paljon poikkea muuta kuin yksilöllistämisen ostalta. Kyllä ne on edelleen eri naiset joiden kanssa seurustellaan.

Vierailija
68/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D

Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.

Vierailija
69/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Nyt lopetat viestittelyn sen kanssa!!!

Itse tekisin niin, että vastaisin nätisti, ja niin että mies jää odottamaan jatkoa. Tämän jälkeen viestieni vastausaika pitenisi, ja viestit lyhenisi, ja sitten pitemmän hiljaiselon jälkeen kun mies kyselisi että miksi sinusta ei enää kuulu mitään, niin vastaisin että tässä on nyt käynyt niin että löysin jonkun jonka kanssa haluan vakavampaa kuin sinun kanssasi ikinä ,että sori, mutta emme nyt enää voi viestitellä, hyvät jatkot sulle!.

Draamaa!

Jep jep. Kukin tavallaan, ei sovi mulle.

Kertoisin miehelle: kiitos rehellisyydestä jota arvostan kovasti. Ymmärrän että tiedät jo tässä vaiheessa etten sinua kiinnosta niin eiköhän tämä ollut tässä.

Hyvää jatkoa!

Vierailija
70/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suurin ongelma tässä on se, että pitäisi osata jo ensitapaamisella tai viimeistään kolmansilla treffeillä tietää, mitä siitä kyseisestä suhteesta haluaa. Koska tässä molemmille on vähän monimutkainen elämäntilanne, niin en ajatellutkaan, että tästä nyt kovin todennäköisesti mitään vakavaa tulee. En kuitenkaan halua joutua päättämään asiaa, ennen kuin olen tutustunut tyyppiin paremmin. Miesten oletukset, että haluan automaattisesti jotain vakavaa, sekä se, että jos sanon että en halua mitään vakavaa tulkitaan tarkoittavan sitä, että suostun varapenkkiläiseksi määräämättömäksi ajaksi, korpeavat suunnattomasti. Todella suuri turn-off joutua näin alkutekijöillä miettiä pitkälle tulevaisuuteen asioita, kun itse olisin halunnut käydä jäätelöllä ja ehkä p*nemassa.

AP

Tuskin olettaa sinun tekevän päätöstäsi heti ekoilla treffeillä. Todennäköisesti vain ajattelee sinunkin tunteitasi ja haluaa varoittaa ettet vaan oleta että nyt on loppuiän suhde tulossa. Niitäkin naisia (ja mimehiä) on. Koska me ollaan kaikki vähän erilaisia, niin minusta on vaan hyvä, että puhutaan siitä mitä on itse kaipaa, jotta vältytään turhilta väärinkäsityksiltä ja sydänsuruilta.

Vierailija
71/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on ihan totta, ettei halua mitään vakavaa, koska erosta on alle vuorokausi tai sitten mitään eroa ei edes ole. Paljon pyörii myös varattuja deittisovelluksissa ja nämä ovat yleensä näitä "ei mitään vakavaa" -tyyppejä.

Eipä paljon poikkea muuta kuin yksilöllistämisen ostalta. Kyllä ne on edelleen eri naiset joiden kanssa seurustellaan.

Mitkä eri naiset? :D

Vierailija
72/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.

Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?

Vierailija
73/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.

Naisen näkökulmasta mies joka haluaa naisesta vain pllua on silloin vain krpä panoa varten. Ja jos miehellä ei muuta ole tarjota kuin perus-jamppa kolme työntöä ja ravistus-seksi* niin miksi ihmeessä naisena haluaisin haaskata aikaani tuollaiseen mieheen. En miksikään. Patterilla toimiva vehje tai omat kädet hoitavat sen homman paremmin ja seuraava mies odottaa jo jonossa -next. Nämä on näitä Tinderin ja netti palstojen miehiä, joilla ei nainen tee mitään. Ja näitä riittää. Vtuttaa vaan että.tuhlaavat meidän naisten aikaa. Nämä turhakkeet voisi vonkua pllua jossain muualla niin voisi nainen käyttää aikansa niihin vähiin hyviin miehiin joita Tinderissä on eikä aika menisi katsoessa näitä turhakkeita pois. Hyvä jos sanoisivat jo infossaan että pllua ovat etsimässä niin voisi swaipata ne samantien pois. En halua tuhlata aikaani paskaan tavataan eli näihin turhakemiehiin

Vierailija
74/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi sanoa suoraan? Itse en ymmärtäisi mitään tuollaiseta ei mitään vakavaa -jos ymmärrät mitä tarkoitan, vink vink, sen sijaan olen milihyvilläni jos mies haluaa kanssani sänkyyn. Jos haluan itsekin, niin menen, jos en, niin olen hyvilläni että hän olisi kuitenkin halunnut, vaikka itse en välittänytkään. 

No jos se on kanssasi treffeille lähtenyt, niin kyllä se haluaa, ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa. Suoraan sanottuna se olisi 

Todellisuudessa naiset tuomitsevat, kuten varmasti sinäkin, jos tuon ihan suorasanaisesti muotoilisi.

Kuule, riippuu ihan päivästä ja tunnista minkä vastauksen saat 😂

Vierailija
75/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei voi sanoa suoraan että haluaa vain seksiä, ei ole mies.

Vierailija
76/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä ketju. Taas muistin sen miksi olen jäänyt sinkuksi. Mitä nainen tekee miehellä -ei mitään. Krvän takia ei miestä kannata vaivoiksern ottaa. Hyöty-haittaduhde kääntyy 1000x sinne haitan puolelle.

Vierailija
77/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.

Miten niin ei kannata? Tietenkin kannattaa, nythän mies on vapaa etsimään ja löytämään laastariseuraa naisesta, jolla myös on se tilanne että haluaa hengailla kunnes löytää sen elämänsä miehen jonka kanssa haluaa enemmän, ja mies jää lehdelle soittelemaan. Miksi tämä olisi huono asia? Vai onko ainoa miten mies saa itselleen hyvää sellainen tilanne, jossa siitä tulee jollekin toiselle pahaa?

Aika naiivi olet, jos asian noin näet... Mahdollisen vakipanon siinä menettää, naisille kun kaikki on ok, jos he kuvittelevat, että se on miehestä kiinni, eikä heistä itsestään...

Vierailija
78/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä maiden välisiä eroavaisuuksia? Olen tapaillut miehiä Jenkeissä, Virossa, Norjassa ja tietenkin Suomessa. Viron puolella esiintyi jonkin verran tätä samaa kuin Suomessa, mutta maalta kotoisin olevat kärkkyivät useimmiten kihloja. Norjassa taas heitettiin suoraan kysymys perheellistymisestä jota suosivat pelimiehetkin varmistaakseen etteivät osu miinaan.

Jenkeissä tunnuttiin small talkin jälkeen siirtyvän perheasioihin. Tosi moni halusi perhettä.

Vierailija
79/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.

Vierailija
80/337 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella olet kyllästynyt Ei mitään vakavaa -miehiin. Seuraavaksi kerrot että et itsekään ole vakavissasi, varsinkaan 'tusinamiesten' kanssa. Ruma ja halventava nimitys, ehkä itsekin olet samaa tusinasakkia, kuka tietää, Ja eikö ole pelkästään hyvä että nämä nimitteleväsi tyypit eivät ole kanssasi tosissaan.

Auki jäi mikä on ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi