"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä vain hyvin pieni osa miehistä saa kontaktia naisiin. Käytännössä vain se komein vajaat 10% miehistä. He kyllä tapaavat seksin takia keskivertonaisia, mutta ei heillä ole vähäisintäkään aikomusta aloittaa suhdetta näiden kanssa.
Sanoisin ettei ylläoleva vastaa omia kokemuksiani. Tinderissä 38-43 vuotiaana miehenä ollut. En ole erityisen komea, varakas tai menestynyt. Mitään ongelmaa matchien tai treffiseuran saamisen suhteen ei ole ollut. Fiksut kuvat, esittelytekstiä ja kun keskustelu alkaa, niin viestin toiselle kuin aikuinen ihminen toiselle aikuiselle ihmiselle viestii. En kavereiltanikaan kysele seksistä tai mieltymyksistä, joten miksi aloittaisin tuntemattomienkaan kanssa näistä?
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Ei ole mies tajunnut, ettei rehellisyys kannata naisten kanssa. Iso osa tindermiehistä vetää samalla strategialla ja kun juttu kuivuu kansaan, niin naiset pitävät sitä ihan normaalina.
Suhde muuttuu vakavaksi siinä vaiheesssa kun lapsi on tehty, sillon on vastuu.
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Mies kun vähän sepittää jotain vaikeasta menneisyydestä tai tilanteesta, niin naiset päät nyökytellen ymmärtää, vaikka kyseessä on vain halpa kikka pestä kätensä seksin perässä juoksentelusta. Tämä toimii tietenkin vain sillon kun mies on komea ja nainen jo kiimansa sokeuttama.
Itse olen oikeasti masentunut ja vaikea tilanne siinä mielessä, enkä nyt halua kenellekään vaikeuksia tuottaa tuomalla riesaani muille, niin tapaillessa jättänyt koskematta vaikka naiset olisivat halukkaita olleetkin. Koitan tässä elämää parannellessa kuitenkin etsiä tyyppiä, jonka kanssa henkisesti kolahtaisi, mutta se on aina ollut harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Suhde muuttuu vakavaksi siinä vaiheesssa kun lapsi on tehty, sillon on vastuu.
Väärin.
Suhde muuttuu vakavaksi kun yhdessä sovitaan yhdessä olosta.
Minä en ole muunlaisiin miehiin edes törmännyt enää aikuisiällä. Aina se sama kuvio. Tapaillaan vähän aikaa, yleensä noin pari kuukautta, kunnes jossain vaiheessa mies sanoo, ettei sitten muuten halua mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Mies kun vähän sepittää jotain vaikeasta menneisyydestä tai tilanteesta, niin naiset päät nyökytellen ymmärtää, vaikka kyseessä on vain halpa kikka pestä kätensä seksin perässä juoksentelusta. Tämä toimii tietenkin vain sillon kun mies on komea ja nainen jo kiimansa sokeuttama.
Itse olen oikeasti masentunut ja vaikea tilanne siinä mielessä, enkä nyt halua kenellekään vaikeuksia tuottaa tuomalla riesaani muille, niin tapaillessa jättänyt koskematta vaikka naiset olisivat halukkaita olleetkin. Koitan tässä elämää parannellessa kuitenkin etsiä tyyppiä, jonka kanssa henkisesti kolahtaisi, mutta se on aina ollut harvinaista.
Nyt ihminen olet väärässä.
Toinen ihminen ei sinua paranna.
Teet väärin niin itseä kuin toista ihmistä kohtaan tapailulla. Et ole valmis etkä pysty siihen. Toisten ihmisten syyttely.
Olet itse vastuussa itsestäsi. Normaali ihminen tuntee empatiaa ja lähimmäisen rakkautta, älä sekoita asioita kuvittelemalla että uusi ihminen kolmen päivän tuntemisen jälkeen haluaa nostaa ja parantaa sinut.
Sysäät vastuun suhteesta toisen niskoille.
Mies, sullon isoja ongelmia. Hakeudu oikeasti hoitoon.
Oma lääkärille käy puhumassa. Hyvä ei ole omassa päässä vain vatkata asioita niin saat lähetteen johonkin missä voit puhua.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Ei jukolauta. Kyllä niitä kaikkia tuolla pyörii. Todennäköisesti mitään rankkaa eroa ei edes ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minuun ei ole ainakaan tepsinyt mitkään itkuvirret vaikeasta tilanteesta. Jos esimerkiksi parin tapaamiskerran jälkeen alkaa joku kiertely ja kaartelu ja valitus vaikeasta exästä, niin se juttu on sitten siinä. Ehkä jotkut naiset sitten säälistä jäävät silittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on että nainen useimmiten haluaisi vakavaa tuon ”ei mitään vakavaa” miehen kanssa eikä halua edes tavata ”etsin vakavaa” miestä :)
Määrittele paremmin?
En halua vakavaa miehen kanssa, en ole menossa naimisiin enää.
Se että tapailen miestä joka "ei halua vakavaa" jo neljättä kuukautta niin pitäisikö hänet heivata ettei mene liian vakavaksi? Ihan vaan varmuuden vuoksi?Kummallekkin selviö ettei kesähäitä 2021 ole tulossa. Minulla ei ole muita, miehen menoja en ole kuulustellut.
Toistaiseksi ollaan viihdytty toistemne seurassa noin kerran viikkoon. Ja ei, peittoa ei olla heiluteltu kuin ehkä kerran kuussa. Yli nelikymppisiä ollaan.
Minä en kutsuisi tuota tapailuksi vaan panokaveriksi tai kaveriksi, kun ei teillä juuri seksiä ole. Tapailun tarkoitus on katsoa ja tutustua onko tässä ainesta seurusteluun ja kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
- tapaile vain komeita top 20% miehiä
- ylläty ja itke kun he haluavat vain seksiä
Nääh, noiden top 20 miehien ei tarvitse selitellä naisille mitään tai ruikuttaa mistään vaikeasta tilanteesta. Kyllä nuo ovat nimenomaan niitä, jotka ovat nyt päässeet deittailun makuun uutuudenviehätyksessä ja haluaa kokeilla kuinka monen kanssa pääsee säätämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä vain hyvin pieni osa miehistä saa kontaktia naisiin. Käytännössä vain se komein vajaat 10% miehistä. He kyllä tapaavat seksin takia keskivertonaisia, mutta ei heillä ole vähäisintäkään aikomusta aloittaa suhdetta näiden kanssa.
Sanoisin ettei ylläoleva vastaa omia kokemuksiani. Tinderissä 38-43 vuotiaana miehenä ollut. En ole erityisen komea, varakas tai menestynyt. Mitään ongelmaa matchien tai treffiseuran saamisen suhteen ei ole ollut. Fiksut kuvat, esittelytekstiä ja kun keskustelu alkaa, niin viestin toiselle kuin aikuinen ihminen toiselle aikuiselle ihmiselle viestii. En kavereiltanikaan kysele seksistä tai mieltymyksistä, joten miksi aloittaisin tuntemattomienkaan kanssa näistä?
Kuulostaa siltä, että puhut pehmoisia ja sanot ne vain ne asiat, mitä naiset haluavat kuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on että nainen useimmiten haluaisi vakavaa tuon ”ei mitään vakavaa” miehen kanssa eikä halua edes tavata ”etsin vakavaa” miestä :)
Määrittele paremmin?
En halua vakavaa miehen kanssa, en ole menossa naimisiin enää.
Se että tapailen miestä joka "ei halua vakavaa" jo neljättä kuukautta niin pitäisikö hänet heivata ettei mene liian vakavaksi? Ihan vaan varmuuden vuoksi?Kummallekkin selviö ettei kesähäitä 2021 ole tulossa. Minulla ei ole muita, miehen menoja en ole kuulustellut.
Toistaiseksi ollaan viihdytty toistemne seurassa noin kerran viikkoon. Ja ei, peittoa ei olla heiluteltu kuin ehkä kerran kuussa. Yli nelikymppisiä ollaan.Minä en kutsuisi tuota tapailuksi vaan panokaveriksi tai kaveriksi, kun ei teillä juuri seksiä ole. Tapailun tarkoitus on katsoa ja tutustua onko tässä ainesta seurusteluun ja kumppaniksi.
Totta.
Ja kiitos oikaisusta. Asetin alkuperäisen väärin. Ei olla sovittu tapailusta joten kyseessä ei ole edes tapailu.
Nyt tänne löytää hoidosta tai panosta huutelijat ja mitä muutakaan se olisi kun asiosta ei olla sovittu mitään.
Sitten on nämä, joiden erosta on ihan oikeasti se pari tuntia ja heti ollaan Tinder auki. "Olen eronnut vähän aikaa sitten". Ja siinä sopassa voi olla lapsiakin. Ja nämä nimenomaan antavat ymmärtää, että etsivät vakavaa suhdetta (ts. laastarisuhdetta). Liekö sitten se ex-kumppani lähtenyt toisen matkaan... Näitä on ihan miehissä ja naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Musta tuntuu päinvastoin et miehillä on kauhea hoppu. Ei voida tutustua rauhassa, vaan heti pitäis olla etenemässä kauheella kiireellä. Ja jäädään roikkumaan, vaikka sanois, että sori nyt ei nappaa.
Mä haluaisin tutustua rauhassa, vaikka kaveripohjalta ensin. Ilman mitään paineita mistään. Seksiä voin harrastaa, jos kemiat kohtaa riittävän hyvin, mutta sitäkään en halua, jos ei ole vain riittävästi vetovoimaa. Mä en voi yhtien treffien perusteella tietää, onko tässä se herra oikea enkä ole valmis siirtymään vakavaan deittailu/seurusteluvaiheeseen heti. Minun kokemukseni mukaan miehillä on kiire ja hoppu, ei mulla.
Ap sanoi, että miehellä on lapsi. Sitten ymmärrän tuon "ei mitään vakavaa" -jutun.
Jos nyt itsekin vanhempana eroaisin (tulee ajankohtaiseksi joskus), en haluaisi miehistä mitään vakavaa pitkään aikaan. Sen verran olen pettynyt sekä aiemmissa suhteissani (pettämistä, pettämistä) että nykyisessä suhteessani (pettämistä). Miksi ihmeessä haluaisin taas miehen, jonka kanssa sama oravanpyörä todennäköisesti vain jatkuisi?
Lämmön ja pan*t saa helpomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on nämä, joiden erosta on ihan oikeasti se pari tuntia ja heti ollaan Tinder auki. "Olen eronnut vähän aikaa sitten". Ja siinä sopassa voi olla lapsiakin. Ja nämä nimenomaan antavat ymmärtää, että etsivät vakavaa suhdetta (ts. laastarisuhdetta). Liekö sitten se ex-kumppani lähtenyt toisen matkaan... Näitä on ihan miehissä ja naisissa.
Saatetaan vielä asua sen exän kanssa samassa kämpässäkin, kun ei ole ehtinyt löytämään uutta asuntoa. Tai sitten mitään eroa ei edes ole.
Rivien välistä kirjoitti:
Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.
Miksi ei voi sanoa suoraan? Itse en ymmärtäisi mitään tuollaiseta ei mitään vakavaa -jos ymmärrät mitä tarkoitan, vink vink, sen sijaan olen milihyvilläni jos mies haluaa kanssani sänkyyn. Jos haluan itsekin, niin menen, jos en, niin olen hyvilläni että hän olisi kuitenkin halunnut, vaikka itse en välittänytkään.
Rivien välistä kirjoitti:
Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.
Tai sitten se on ihan totta, ettei halua mitään vakavaa, koska erosta on alle vuorokausi tai sitten mitään eroa ei edes ole. Paljon pyörii myös varattuja deittisovelluksissa ja nämä ovat yleensä näitä "ei mitään vakavaa" -tyyppejä.
Siis aloittajan kanssa ei haluta mitään vakavaa.