Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies häpeää naisellista pukeutumistani

Vierailija
12.05.2020 |

Miehen sukulaisella on juhlat kesällä ja miehen mielestä mekkoni ovat sinne liian huomionhakuisia. En pukeudu edes kovin paljastavasti ihan perusnaisellisia lyhyitä hameita eikä vilku pikkarit enkä hillu kesälläkään pelkällä topilla kaupungilla.

käytän usein mekkoja ja korkoja esim monesti jalassa nilkkurit joissa vähintään korkoa 8cm, istuvia housuja, meikkiä ja aina hiukset laitettu. Hän ei kehtaa esitellä minua koska herätän liikaa huomiota ja minulla ei kuulemma ole sopivaa päällepantavaa

mitenkä pitäisi pukeutua että se on sopivaa?

itsetunto laskenut tämäntakia ja en ole edes mikään bimbo..

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei alkuun mies hävennyt?

Vierailija
2/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi maalta? Mun on.

Ja kyllä, hänen suvussaan pidetään huomiota herättävänä jo sitä, että laittaa korkkarit jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi maalta? Mun on.

Ja kyllä, hänen suvussaan pidetään huomiota herättävänä jo sitä, että laittaa korkkarit jalkaan.

jep tai joku tosi matala korko

en ymmärrä mitä vikaa on siistissä naisellisessa pukeutumisessa?

Vierailija
4/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä hain huomiota kun laitoin parivuotta sitten kesä juhliin lyhyehkön hameen, avonaisen topin ja sandaletit joissa korkoa 9cm

kaikilla niillä anopilla yms oli matalat avokkaat juhlissä kyllä musta korkeet sandaletit on tyylikkäämmät

ihan peruskaunis juhla asu ??

Vierailija
5/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea asenne tuohon on ilmoittaa miehelle, että sinä pukeudut kuten haluat ja sillä selvä.

Vierailija
6/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit häpeää kaikkea mikä ei näytä roskapussille. Se on niiden ongelma. Jostain syystä ne oikein vaatii ja nauttii toistensa rumasta ja porsasmaisesta ulkonäöstä. Vaihda miestä jos mies ei korjaa itseään ja asennettaan.

Vierailija
7/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea asenne tuohon on ilmoittaa miehelle, että sinä pukeudut kuten haluat ja sillä selvä.

En ole aloittaja, mutta vastaavan ongelman kanssa elän. Tietysti pukeudun miten tahdon, mutta onhan se kurjaa, kun ei puolisolta saa samaa lämmintä hyväksyntää ja ihoilua, mitä en ennen (muissa suhteissa) tottunut saamaan, kun on laittautunut nätiksi.

Vierailija
8/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupajuu, jos pukeutuu hutsahtavasti, niin kyllähän sitä mies häpeää. 

Miehet esittelee mieluummin sellaista vaimomatsku-materiaalia sukulaisilleen. 

Vierailija
9/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon. Mä en käytä koskaan housuja, ainoastaan mekkoja ja hameita, ei mitään vesirajaversioita kuitenkaan ikinä. Omistan yhdet lenkkarit, muutoin ainoastaan korkokenkiä ja - saappaita. Pidän koruista, laitan hiukseni ja meikkaan. Mieheni ei koskaan häpeä minua, päinvastoin. Joskus jopa mainitsee, että "toi mies tuijottaa sua" ja nappaa ylpeänä kainaloonsa. Vaihda ukkoa, ei tuo ole tervettä.

Vierailija
10/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on alemmuuskompleksi ja yrittää suitsia sua, kun mustasukkaisuudessaan ja pienisieluisuudessaan pelkää jäävänsä sun kyydistä. Jatkat pukeutumista niinkuin tykkäät, etkä ala pienentää itseäsi miehen takia! Itse naisena katson ihaillen, kun joku (sukupuolesta riippumatta) on pukeutunut kauniisti, eikä aina johonkin haljuun tanttatunikaan

Vierailija
11/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö, siis vilahteleeko sun pimppa? Oletko niin naisellisesti pukeutunut?

Vierailija
12/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perisuomalainen mies. Sellaiset tykkää naisellisesta pukeutumisesta tyyliin venäläiset naiset. Pitää olla pitkä tukka, korkeat korot ja punaiset kynnet.

Vierailija
13/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan. Miksi se on sun kanssa alkanu olemaan, jos häpeää sua niin kamalasti?

Vierailija
14/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää naisellista pukeutumistaan

Vierailija
15/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin varmaan. Miksi se on sun kanssa alkanu olemaan, jos häpeää sua niin kamalasti?

Tähän muuten olisi kiva tietää miehiltä vastaus. Minäkin näytin kuulemma liikaa missille ja siitä valitettiin. No miksi sitten alkoi olla minun kanssa? Varmasti olisin löytänyt toisenkin itseäni lähes vuosikymmenen vanhemman persjalkaisen, ylipainoisen ja lyhyen juopon. Ei olisi hänen tarvinnut sitten minuun tyytyä ja joutua olemaan kanssani. Miksi ne alkaa olla jonkun kanssa mitä joutuu häpeämään?

Vierailija
16/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän muuten olisi kiva tietää miehiltä vastaus. Minäkin näytin kuulemma liikaa missille ja siitä valitettiin. No miksi sitten alkoi olla minun kanssa? Varmasti olisin löytänyt toisenkin itseäni lähes vuosikymmenen vanhemman persjalkaisen, ylipainoisen ja lyhyen juopon. Ei olisi hänen tarvinnut sitten minuun tyytyä ja joutua olemaan kanssani. Miksi ne alkaa olla jonkun kanssa mitä joutuu häpeämään?

hah no jep

Vierailija
17/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pelkää että joku parempi vie sut niin pitää saada alistettua mahdollisimman näkymättömäksi ettei muut miehet huomaa.

Vierailija
18/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain exältä vastauksen. Oli ajatellut kevyttä suhdetta kanssani ja ajatellut, että oon "hepsankeikka". Tutustumisen myötä mielu muuttui ja sitten yritti alkaa muuttaa mua eri näköiseksi. Sen verran ongelmaiseksi paljastui tuon miehen suhtautuminen naiseen ja naisellisuuteen, että päätin suhteen.

Vierailija
19/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kumpi on ongelman ydin tässä tilanteessa, kun kuulee vain yhden version:

A) ap haluaa pukea tyylikkään asialliset mutta naiselliset vaatteet juhliin, mutta junttimiestä ahdistaa

B) ap vetää jopa sukulaisten rippijuhliin vesirajaminarin, tekoripset ja 10 sentin korot huomiontoivossa

Vierailija
20/97 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä aloitus, tehty vastaiskuna aloitukselle "mies haluaisi, että pukeudun seksikkäämmin".

Kukaan mies ei noin sanoisi tai toimisi oikeasti.