Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan päässeet köyhänä taviksena sisään ylelliseen julkkis-yökerhoon?

Skohan
12.05.2020 |

Milloin, minne ja millaista oli?

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa olen, sillä minun Nordean kultaista Mastercardia luultiin todella erikoiseksi luottokortiksi! :D

Kyseessä oli siis paikka jossa juomalistalla mm. 2 000 dollarin shampanjapulloja ei siellä otettiin kaikilta luottokortti ovella ja tallennettiin asiakkaan omaan lokeroon, lasku maksettiin lähtiessä. Jostain syystä eksyttiin tuollaiseen kaverini kanssa, koska klubi näytti tosi siistiltä ulospäin. Ilmeisesti täynnä julkkiksia, vaikken minä tunnistanut niistä ketään mutta kaveri tunnisti.

Vierailija
162/208 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa biletin samalla klubilla Vickanin ja Madden kanssa kerran, Eipä se mitään ihmeellistä vaatinut, vahingossa osuttiin ko klubin baariin ja jatkettiin siitä yläkertaan.. oltiin aika aikaisene liikenteessä, ei jonotettu tms ollenkaan.  

Spy Bar? Niillä oli aina siellä oma lounge.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mulla on sellainen fiksaatio Studio 54:stä kuin joillakin Titanicista. Jopa teininä leikin 54:ää barbeillani ladtenhioneessa ja soitatin ysäriteknoa kuten Captain Hollywood Project musiikiksi kun ei oikeaa discoa ollut. =/

Jotain huume- ja seksiluolaa leikit barbeilla?

Oon eri, mutta minä ainakin leikin barbeilla bordellia aikoinani. Olivat prostituoituja ja asiakkaina kävi kunnon alfoja, joista barbit kilpaili.

Minun barbeillani oli lähinnä vain hyvin huonoja avioliittoja, seksuaalista väkivaltaa ja pahoinpitelyjä - ja ei, kotona oli ihan rauhallista ja väkivallatonta - leikeissä saattoi olla myös myös sota ja/tai pula-aika. Luulen että ne olivat eksoottisia juttuja esiteinistä (tämä tapahtui 70-luvun alupuolella).

Vierailija
164/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani kävin Los Angelesin  Whisky  a go-go:ssa vuonna 88. Sielä veti viinaa ja nuita piristeitä mm. Gun n Rosesin Slash. 

Sääli että Sunsent Boulevard on nykyää pelkkä turisti  mesta :) Ennen matkoilla koettiin ja elettiin, nyt ukatsoo nuoria niin lähinnä otetaan selfie   hotellin vessassa ja sitten loppuloma mietitään mitä syödään. Bilettääkö nuoret enää ollenkaan?

Guns n'Roses olikin semmonen junttibändi että sen jäsenien voikin juuri kuvitella jonnekin Sunsetille. Samaan aikaan losin eliitti kävi Helena's klubilla.

Ei Gunnarit vielä 88 olleet kovin iso bändi, ysärin puolella se kunnon menestys tuli.

Ysärillä Gunnarit tulivat vihdoin tutuksi suomipojille.

Vierailija
165/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvulla tuli käytyä usein 10th floorissa. Ei se nyt mikään ylellinen yökerho ollut, mutta siellä oli usein tuon ajan julkkiksia.

Vierailija
166/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tarinoita täällä taas on. Ihan varmasti joo joku suomijuntti tavis on bailannut joskus Studio54:ssa prinsessa Gracen kanssa( siis Grace Kelly) tai Tukholmassa prinsessa Madeleinen ja Victorian kanssa samassa yökerhossa. Just joo ja lehmät lentää... Hollywoodin julkkiksia ette sentään vielä tunne tai ole parasta kaveria heidän kanssaan.

Vierailija
167/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il Trenossa, mellunmäen metroasemalla, kävin Tuksun keikalla.

Vierailija
168/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippodromelle Lontoossa aikoinaan, bändijutulla puhumalla korkeuksiin -hyvät oli mestat ja näkymät.

Vierailija
169/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko näitä onnenpotkuja sattumalta vain naisille vai onko miehillä mahdollisuuksia samanlaisiin sattumuksiin?

Vierailija
170/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yökerhoissa ole käynyt, mutta privaattibileissä kyllä. Kyse siis sellaisista bileistä, joihin pääsee vain kutsulla (jonkun kautta) ja joissa käy erilaisen statuksen omaavia ihmisiä huippujulkimoihin saakka. Tämä siis toki Suomessa, että siitä toki voidaan olla montaa mieltä voidaanko tätä laskea edes mukaan 😄

Kirjoittamaton sääntö on kuitenkin, että bileistä ei puhuta. En voi kertoa edes anonyymisti keitä siellä käy, missä kaupungissa järjestetään tai mitä siellä nautitaan. Puitteet ovat kuitenkin kovat, musiikista vastaavat alan kovimmat dj:t ja koko homma on organisoitu vimpan päälle.

Vierailija
171/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan iso osa ns. julkkiksista on rutiköyhiä, mutta näkyviä hahmoja (esim. ihmiset, joista ei oikein edes tiedetä, miksi julkkiksia) tai näitä muka miljonäärejä, joilla kuitenkin konkurssikypsät yritykset, rikostaustat jne.

Jonkin verran on ns vanhaa rahaa, mutta tätä väkeä ei pintaliito kiinnosta.

Vierailija
172/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosia paikkoja kuin julkkisyökerho suomessa edes ole.

Onhan hesassa ainakin Storyville, Kappeli ja Cheekin Skohan. Aina ihme "ei suomessa mitään oo"-valitusta.

Aah-hahhah! Jos nämä ovat "julkkisyökerhoja" olen sitten minäkin käynyt. Tosin en sitä tiennyt.

Isommat paikat ei pelkillä julkkiksilla elä. Houkutuslintuina ja imagonrakentajina käyvät.  Eli moni tai lähes kaikki on käynyt.

Elääkseen pitäisi riittää paljon populaa, joka ostaa tonnin pulloja. Näitä on Suomen tekojulkkiksista harva.

Vierailija
173/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisia rahamiesten bileitä on kyllä, mutta he eivät ole ns julkkiksia, eivätkä varsinkaan halua olla.

Vierailija
174/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetero-olettama kirjoitti:

Tapahtuuko näitä onnenpotkuja sattumalta vain naisille vai onko miehillä mahdollisuuksia samanlaisiin sattumuksiin?

Rikkaat ja kauniit julkkisnaiset vonkaavat koko ajan rumia tai tavallisen näköisiä köyhiä miehiä lähtemään kanssaan pintaliitopippaloihin. Ihan koko ajan!

Vierailija
175/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut köyhä enkä tavis.

Vierailija
176/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bea eli Beatrice Inn 2008 New Yorkissa.

Kävi hyvä tuuri, olin sinä iltana liikkeellä boheemin kaverini kanssa joka on Islannista ja jolla on häkellyttävän siniset silmät. Poke Angelo Bianchi bongasi hänet jonosta ja innostui kuultuaan että ollaan skandeja. Pääsin sisään skeittikengissä ja pillifarkuissa samalla kun jotkut viimeisen päälle minimekkoihin laittautuneet neidot jäivät lehdelle soittelemaan.

Meininki klubilla oli samanaikaisesti olohuonemainen sekä jotenkin vaarallinen. Yläkerran tanssilattialla oli aivan totaalinen kreisibailaus, joku löi pogotessaan päänsä kattoon ja sai verisen haavan. Kaikki röökasi kaikkialla, moni oli ilmiselvän kokapäissään. Oli selvästi pyritty rentouteen, mutta raha kyllä haisi ympärillä. Jollain jäbällä oli D&G:n timattikoristellut kengät.

Itse en tunnistanut isoja julkkiksia mutta päälle päin näki että vaikutusvaltaa on Nykin hipsteripiireissä. Juttelin pitkään kivan stylistin kanssa joka kertoi tekevänsä töitä mm. Lady Gagan ja Justin Timberlaken kanssa. Ystäväni oli jutellut Rain Phoenixin kanssa pataruoista :D Vessajonossa joku mimmi tuli aivan pelti kiinni pokailemaan, selittäen olevansa dj ja myöhemmin kuulin että se oli Samantha Ronson, joka on/off-deittaili silloin Lindsey Lohania.

Oli ihan hauskaa, mutta hauskempaa oli kyllä Helsingin Rose Gardenissa samana kesänä 😀

Vierailija
177/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena ja nättinä monesti bäkkärillä/vip puolella. Todella tylsää. Monet artistit ja varsinkin niiden ympärillä hyörivät valo- ja äänimiehet kuvittelivat itsestään liikoja. Hassu maailma. Ei ole ikävä niitä kuvioita!

Vierailija
178/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mittapuulla eräs vipeimpiä paikkoja joissa olen ollut, oli Maarianhaminan ÅSS:n pursijuhlat, jossa oli paikalla mm. kaksi miljardööriä ja Nobelin rauhanpalkinnonjakolautakunnan jäsen. Olin paikalla opiskelukaverini avecina ja oli hemmetin hauskaa.

Ulkomailta Pariisin Silencio, tuli todella ruma ja köyhä olo siellä, ja ihmiset oli ihan kspäitä 😂

Vierailija
179/208 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin 2000-luvun alussa Teatterin vippiin erään tv-julkkiksen synttäribileisiin poikaystäväni avecina. Siellä oli mm. Linda Lampenius sen jonkun italialaisen kreivin kanssa. Ahdisti kun tunsin olevani ihan juntti harmaavarpunen siinä porukassa.

Vierailija
180/208 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pyrkinytkään sellaiseen iltaani viettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän