Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on taas surmattu vauva Suomessa, nyt 4kk ikäinen

Vierailija
11.05.2020 |

Kamala lukea tällaisia uutisia kun itsellänikin on alle vuoden ikäinen rakas tyttövauva jolle en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään vaikka välillä jaksaminen olisikin piipussa.

Voi pientä. 😢

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc5f82d3-8898-42e6-8f0d-95864f00406d

Kommentit (586)

Vierailija
561/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti äitiä syytetään, ihana kun olet nainen ja äiti niin sinun syytäsi silti vaikka isä täysin yksinään syypää. 

Sitten on toinen että pakkohan sen nyt on oltava jostain muualta kuin Suomesta. No ei ole. Siksi tämä ei varmaan nyt niin kerää kauheasti keskustelua kun surm*aja olikin mies eikä nainen, jolloin voi haukkua kaikki suomalaiset naiset lihaviksi ja saamattomiksi, laiskoiksi ja p*skoiksi ja eikä edes ollut joku ulkomaalainen että pääsisi kunnolla öyhöttämään. Nyt on kyllä hankala paikka öyhöttäjillä, nyt pitäisi löytyä empatiaa pientä viatonta vauvaa kohtaan ja pitäisi valkoihoista miestä pitää syyllisenä, ei kyllä onnistu mitenkään. Naisten ja lasten oikeudet kiinnostaa vain jos joku "vieraalta maalta" tullut niihin MEIDÄN naisiin koskee!!

Noinhan jotkut pahimmat öyhöt ajattelee... Ei valkoinen lihaa syövä suomalainen heteromies tuollaista tee... Mutta onneksi ovat vähemmistö.

Tuntuu, että ainakin netissä ovat enemmistö. Valtaosa keskustelupalstoista on pilalla tämän sakin takia.

Vierailija
562/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain äiti voi imettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti taitaa vauvan suurin uhka rikoksellisessa mielessä olla oma äiti. Toki hän myös eniten vauvan kanssa tekemisissä eli miten lie vaarallisuus suhteessa yhdessä vietettyyn aikaan? 

Tulin jo parikymppisenä siihen tulokseen, etten hanki lapsia suomalaisen naisen kanssa. Noh, yksi sai kusetettua ja elarit tuli maksettua. Äiti sai lapsensa aivopestyä ja minkäänlaista yhteyttä en ole lapseeni saanut oikein koskaan. Aloin jopa epäillä, että onkohan edes minulle oikeasti kyseinen lapsi.

Nyt on asiat kunnossa ja olen onnellisesti naimisissa kauniin ulkomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa jo pari ihanaa lasta. Olen kohta 10v päässyt vertailemaan suomalaisia ja vaimoni kotimaan naisia keskenään ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Välillä sääliksi käy, kun näkee miten onnettomia on sekä lapset, että aikuiset, kun kaksi suomalaista on pykänneet muksuja.

Oletko itse siis kahden suomalaisen pykäämä?

Vierailija
564/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat??? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktat??? kirjoitti:

Mistähän sä tiedät ketkä sen tuttuja oli? Suurin osa niistä kirjoittajista syytetyn profiilissa ei ollut miehen tuttuja.

Muutenkin asia on järkyttävä kyllä mitä on tapahtunut mutta toi profiiliin kirjoittelu oli todellinen ylilyönti. Syytetyn vanhimmat lapset lukenut joka kommentin, syytetty itse ei niitä ole tutkintavankeudessa lukemaan päässyt.

Hienoja traumoja aiheutuu lisää vaan tollasesta somekäytöksestä, lapsille jotka on täysin syyttömiä ja surevat myös mahdollista isän menettämista ja pikkusiskon kuolemaa!

Hmmm.

Tätä asiaa olisi tietysti voinut ajatella ennen kun menee tappamaan ketään.

Niin tosiaan, sä sitten meinaat et se on näiden lasten syytä? Kyl aikuiten ihmisten pitäis myös ymmärtää ennen ku kirjoittaa yhtäkään paloittelu, kidutus, persraiskaus kommenttia, että tossa tilanteessa kärsii jälkipyylistä myös omaiset. Että kun syytetty ei tapahtuma hetkellä ajatellut välttämättä mitään, niin muiden aikuisten ihmisten tehtävä on olla ajattelemattomia?

Kaikkien näiden lastenko tulee nyt kärsiä määräänsä enemmän tästä paskasta mitä on tapahtunut?

Tämä on niin kamala tapaus, että menee monilla tunteisiin. Toki osa kommenteista oli mauttomia ja jo osassa ehkä jonkinsorttinen kunnianloukkauskin kyseessä.

Todella kurjaa, että lapset nuo näkivät, mutta lapsen iästä toki riippuen, on myös aikuisten tehtävä valvoa mitä lapsi tekee puhelimella. Hassua kyllä miten suurimmaksi osaksi ne on aikuiset, jotka kirjoittelevat älyttömyyksiä.

Lapsilla on varmana hirveä olo. Oma isä, jota ovat turvallisena pitäneet, tappoikin pikkusiskon.

Tuota en silti ihan noin vain sulata, että aikuinen voi tappaa toisen vain ajattelematta mitään. Se ei ole ihan noin pieni juttu kuitenkaan. Kukaan terve tuskin tuollaista tekee ajattelematta mitään!

Vierailija
565/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minusta nyt pitäisi ajatella perheen lapsia.

Itse olen eräästä rikoksesta tuomitun henkilön lapsi ja hirveintä mitä lapselle voi tehdä on verrata tätä vanhempaansa. Lapset tulevat kantamaan tätä taakkaa loppu elämänsä, joten oikeasti nyt pidätte mölyt mahassa ja suokaa lapsille rauha. Jokainen lapsi näistä on viaton ja ei ole voinut valita osaansa. Hirveää on katsoa joka päivä peiliin ja nähdä se hirviö katsomassa takaisin. Lapset ovat jo menettäneet paljon, älkää jatkako pahaa lasten elämässä. Antakaa lapsille rauha.

Vierailija
566/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mies saa kriisiapua ja kaikkea mahdollista tukea tuskassaan?

Ps. Missä äiti?

Vierailija
567/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minusta nyt pitäisi ajatella perheen lapsia.

Itse olen eräästä rikoksesta tuomitun henkilön lapsi ja hirveintä mitä lapselle voi tehdä on verrata tätä vanhempaansa. Lapset tulevat kantamaan tätä taakkaa loppu elämänsä, joten oikeasti nyt pidätte mölyt mahassa ja suokaa lapsille rauha. Jokainen lapsi näistä on viaton ja ei ole voinut valita osaansa. Hirveää on katsoa joka päivä peiliin ja nähdä se hirviö katsomassa takaisin. Lapset ovat jo menettäneet paljon, älkää jatkako pahaa lasten elämässä. Antakaa lapsille rauha.

Ei täällä kukaan ole verrannut noita lapsia isäänsä tai syyttänyt heitä tuosta teosta.

Kukaan ei voi valita isäänsä mutta jokainen voi valita tekonsa. Isä on ainoa syyllinen tässä ja jos olisi ajatellut lapsiaan, niin kuin isät yleensä, ei olisi tappanut yhtä lapsistaan ja näin alistanut lapsiaan tälle kaikille.

Vierailija
568/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kauheudet ovat tuntuneet lisääntyvän viime vuosina 😢

Vierailija
569/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on. Tätäkään eivät sossut ennustaneet. Missä järki? Missä tunne?

Vierailija
570/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ehtinyt lukea loppuun asti tätä ketjua, mutta se mitä luin, huomasin sen, että tämä kääntyi helposti abortti keskusteluun ja se mitä mieltä minä olen abortista on se, että se pitäisi sallia ilman mitään syyllistämistä ja miksi.

No siksi, koska raskaus on nimensä mukaisesti raskasta ja ne ketkä vastustavat aborttia vedoten solumöykky-sikiön ihmisoikeuksiin ovat idiootteja. Ja miksi?

No ensinnäkin se solumöykky-sikiö ei ole itsenäisesti hengittävä ihminen ja mitä, jos ultrassa käy ilmi, että se on vammainen? Jokainen joka täällä elää elää vasten omaa tahtoansa ja siksi minun mielestä kaikista pahinta mitä syntymättömälle sikiölle voi tehdä on synnyttää se vammaisena tai muuten sairaana tiedostaen ettei se voi elää normaalia elämää. Ja koska normaali elämä on jo valmiiksi vaikeaa, vammaisen elämä on vielä vaikeampaa. Joten. Jos tiedätte oikeasta elämästä jonkun joka vastustaa aborttia iha sama onko sikiö terve vai sairas, esittäkää sille tämä kysymys

"Jos saisit valita syntyisitkö terveenä vai sairaana, kumman valitsisit?"

Olen aivan varma, että tämän kysymyksen jälkeen sillä vastustajalla menee sormi suuhun tai sitten se yrittää keksiä ympäripyöreää epämääräistä paska vastausta voidakseen pitää kiinni typerästä idioottimaisesta abortti vastaisuudesta

Eiväthän sen abortoitavan sikiön vaihtoehdot ole, syntyäkö sairaana vai terveenä. Se joko syntyy tai ei synny.

Eli et voi perustella aborttia sillä, että itse syntyisit mieluummin terveenä. Sen sijaan perusteena voit käyttää sitä, että et olisi itse halunnut syntyä ollenkaan.

Ja sivuhuomautuksena: itse en vastusta aborttia, mutta vastustan huonoa argumentointia.

Vierailija
571/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ehtinyt lukea loppuun asti tätä ketjua, mutta se mitä luin, huomasin sen, että tämä kääntyi helposti abortti keskusteluun ja se mitä mieltä minä olen abortista on se, että se pitäisi sallia ilman mitään syyllistämistä ja miksi.

No siksi, koska raskaus on nimensä mukaisesti raskasta ja ne ketkä vastustavat aborttia vedoten solumöykky-sikiön ihmisoikeuksiin ovat idiootteja. Ja miksi?

No ensinnäkin se solumöykky-sikiö ei ole itsenäisesti hengittävä ihminen ja mitä, jos ultrassa käy ilmi, että se on vammainen? Jokainen joka täällä elää elää vasten omaa tahtoansa ja siksi minun mielestä kaikista pahinta mitä syntymättömälle sikiölle voi tehdä on synnyttää se vammaisena tai muuten sairaana tiedostaen ettei se voi elää normaalia elämää. Ja koska normaali elämä on jo valmiiksi vaikeaa, vammaisen elämä on vielä vaikeampaa. Joten. Jos tiedätte oikeasta elämästä jonkun joka vastustaa aborttia iha sama onko sikiö terve vai sairas, esittäkää sille tämä kysymys

Olen aivan varma, että tämän kysymyksen jälkeen sillä vastustajalla menee sormi suuhun tai sitten se yrittää keksiä ympäripyöreää epämääräistä paska vastausta voidakseen pitää kiinni typerästä idioottimaisesta abortti vastaisuudesta

Eiväthän sen abortoitavan sikiön vaihtoehdot ole, syntyäkö sairaana vai terveenä. Se joko syntyy tai ei synny.

Eli et voi perustella aborttia sillä, että itse syntyisit mieluummin terveenä. Sen sijaan perusteena voit käyttää sitä, että et olisi itse halunnut syntyä ollenkaan.

Ja sivuhuomautuksena: itse en vastusta aborttia, mutta vastustan huonoa argumentointia.

Miten niin huonosti argumentoitu? Jokainen joka täällä elää on syntynyt vasten omaa tahtoansa ja päätös syntymisestä on aina jo olemassa olevien aikuisten päätös. Ei sikiön. Ja kaikista pahinta mitä syntymättömälle sikiölle voi tehdä on synnytää tiedostaen, että se ei voi elää normaalia elämää

Vierailija
572/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikiö tai alkio ei ole yhtään enempää solumöykky kuin jo syntynyt ihminen.

Vierailija
573/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin huonosti argumentoitu? Jokainen joka täällä elää on syntynyt vasten omaa tahtoansa ja päätös syntymisestä on aina jo olemassa olevien aikuisten päätös. Ei sikiön. Ja kaikista pahinta mitä syntymättömälle sikiölle voi tehdä on synnytää tiedostaen, että se ei voi elää normaalia elämää

Kuka voi määritellä normaalin elämän? Ei ainakaan kukaan toisen elämästä.

Vierailija
574/586 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ville nimi joskus julkaistaan lehdissä ja myös lapsen äidin nimi niin kukaan ei enempää joudu kärsimään!. Olen lukenut että kyseiset henkilöt ovat myös pedofiilejä että jo senkin takia ne nimet ovat hyvin tärkeitä asioita yleiseiseen tietoon. Paikkakunta on Lohja alunperin.

Vierailija
575/586 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varis kävi raakkumassa ikkunan alla ja kertoi kuulemma pelaamisen olleen syynä. 

Vierailija
576/586 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lukenut että lapsen isä olisi pedofiili. Ja hyväksikäyttänyt myös vauvaa. Kummallista kun vauvan sukulaisista ei kukaan sääli vauvaa sen verran että voisi julkaista lapsen isän nimen.

Vierailija
577/586 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain lukenut että lapsen isä olisi pedofiili. Ja hyväksikäyttänyt myös vauvaa. Kummallista kun vauvan sukulaisista ei kukaan sääli vauvaa sen verran että voisi julkaista lapsen isän nimen.

Just joo. Mistähän nää väittämät pedofiiliasta nyt tulee? Onko nää oikeesti jostakin oikeasta lähteestä vai kirjoittaako ihmiset vaan huvikseen tällästä.

Linkki mistä juttu peräisin, vai onko taas vaan pelkkää arvailua. Jos tässä ei ole mitään faktapohjaa, niin kannattaisko tälläiset arvailut jättää kokonaan kirjoittamatta?

Vierailija
578/586 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ymmärtää että naiset tappavat omat lapsensa, se kuuluu naiseuteen

Vierailija
579/586 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän äidin instagram on? Minfossa lukee, että on julkinen.

Vierailija
580/586 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa selittelyä koko ketju. Äiti on múrhaaja.